/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
hurtigbus til sj. Odde
Fra : the1best
Vist : 9394 gange
500 point
Dato : 11-11-04 22:24

Dovenskaben længe leve, jeg giiiiider ikke selv finde ud af det.

Jeg skal til sj. Odde på lørdag ved 12 tiden og hjem søndag ved 15 tiden. Ingen links, bare tider og et telefonnummer.

The1best

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-11-04 22:34

Det kommer jo lidt an på hvor du starter din rejse, det eraltid nemmere at planlægge når man ved hvorfra og hvortil end når man kun ved hvortil, der er jo en del forskel på om du kommer fra København eller Ålborg

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 22:35

http://www.trafikinfo.dk/side.asp?id=92

.. se Hurtigbussen.

..ellers er der Bus 888 fra Valby St.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 22:37

555 går fra Høje Taastrup. Du kan nå der med S-.toget, ligesom til Valby

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 11-11-04 22:38

Det kan du ha så ganske ret i. Jeg mener der går en bus fra tåstrup.
Jeg bor i Charlottenlund.
The1best

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 11-11-04 22:41

Molokyle Ingen links

The1best

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-11-04 22:46

Skal du afsted ved 12-tiden eller skal du være der ved 12-tiden?

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 11-11-04 22:53

Jeg skal afsted ved 12 tiden, har ikke nogen fast plan.

The1best

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 510 point
Dato : 11-11-04 23:08

Abildskov busser fra valby 13:00 ankomst Odden 13:50
Telefon 70210888

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 23:10

the1best -> ....tager hævn, ....gør Frk.the1best; så... ja... !

Jeg får alligevel ik'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-11-04 23:12

Hjem med hurtigbus 555
Afgang 13:20 eller 17:00 fra Odden færgehavn til Tåstrup
Telefon

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 23:15

tedd -> the1best ved godt Valby. The1best er bare lige så doven som jeg og vil have 'noget' for sine påænør

...ik' os the1best ? (der aldrig ka' glemme the1best ik' fik påæng, sidste gang jeg sku' til 'udlandet' )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 01:01

Eller hjem Søndergård busser Søndag 14:45 Hans Knudsens plads 16:40
Telefon 70100033

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 01:03

Ligger Carlsberg stadigvæk i Valby?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 02:38

Nu vidste jeg tilfældigvis du kom fra hovedstaden! Men BP har ret! Det jo ikke ligemeget hvor man starter!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 02:40

Hmm? Der er osse en bus 666 derovre! Heldigvis først i 13.marts 2005.
http://www.hurtigbussen.dk/

Ride with the devil

Kommentar
Fra : the1best

Dato : 12-11-04 08:53

molokyle Har så ganske evig ret i at det har The1best......absolut IKKE glemt.

tedd Sidst jeg kiggede lå Carlsberg stadig i Valby...............men det er også længe siden

Og jeg må jo nok sige at tedd fører stort.

Er der er lille buitte mulighed for at få oplyst prisen, så forhøjer jeg da gerne med 100 point for den lille sag. Eller den der først kommer med prisen får de 100 point.

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 14:39

Tror bare man prutter om prisen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 14:50

Jeg gætter på 555 koster :

Citat
På Høje Taastrup station er der forbindelse med regionaltog og S-tog (linierne B og B+) til og fra København. Se www.rejseplanen.dk Oplysninger om færgesejladsen fra Odden til Århus hhv. Ebeltoft gives på
tlf. 89 52 52 00 eller på www.mols-linien.dk.

På strækningen Høje Taastrup – Fårevejle (Adlers Allé) og omvendt køres der uden stop, dog standser rute 555 i Holbæk for optagning af passagerer mod Odsherred henholdsvis for afsætning af passagerer fra Odsherred. Fra Fårevejle (Adlers Allé) mod Odsherred er der afstigning ved alle stoppesteder. Retur fra Odsherred er der påstigning ved alle stoppesteder indtil Fårevejle (Adlers Allé). Lokale passagerer kan benytte rute 555 fra Holbæk/Odsherred til og fra Odden Færgehavn. Billetter og klippekort købes i bussen og kan kun benyttes i Hurtigbussen. DSB/HT/VT-billetter og kort kan ikke benyttes i Hurtigbussen.

Takster gældende fra 18. januar 2004
Billetter:

Høje Taastrup - Odsherred og omvendt
Voksne, fra 16 år 96 kr. Børn, indtil 15 år 48 kr.

Holbæk - Odsherred og omvendt
Voksne, fra 16 år 60 kr. Børn, indtil 15 år 36 kr.

Odsherred - Odden Færgehavn og omvendt
Voksne, fra 16 år 36 kr. Børn, indtil 15 år 24 kr.

10-turs klippekort:

Høje Taastrup - Odsherred og omvendt
Voksne, fra 16 år 750 kr. Børn, indtil 15 år 375 kr.

Der sælges ikke klippekort til lokale rejser mellem Holbæk og Odsherred

Hunde befordres til barnetakst.

Hver betalende voksen kan gratis medtage to børn under 12 år.

Hvert betalende barn kan gratis medtage et barn under 12 år.

Cykler samt klap- og barnevogne medtages ikke.

Glemte sager:
Skulle du være uheldig at have glemt noget i bussen, kan du ringe til De
Grønne Busser på nedenstående telefonnummer.

De Grønne Busser
(dagligt 7.30 – 20.30) tlf. 59 91 81 15

Vestsjællands Trafikselskab
(ma-fr 7.00-16.30) tlf. 57 87 27 27

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 15:03

Vil osse tro det ligger omkring en "hund" hver vej

Godkendelse af svar
Fra : the1best

Dato : 25-12-04 16:34

Takkker for svaret tedd. Er ikke kommet afsted endnu, men DET kommer jeg nok engang.

Glædelig jul og et dejligt fornøjeligt nytår

The1best

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 25-12-04 18:30

I lige måde