/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
ans
Fra : 888
Vist : 331 gange
50 point
Dato : 11-11-04 22:22

Tak for dine kommentarer til Jesus Christ Superstar

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-04 22:37

Det har ans jo overhovedet ikke kommenteret. Vel 888. Du følte blot at ans's spørgsmål til mig, var et forsvar for dig.

Men 888. Når du er så dum at spørge: Hvad drejer Jesus Christ Superstar sig om?

Så er det kun en lille dum dreng, der ikke er mand nok til at tåle svaret. Ved du hvad? Jeg synes stadig at du opfører dig som en lile dum snothvalp.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-04 22:37

Det har ans jo overhovedet ikke kommenteret. Vel 888. Du følte blot at ans's spørgsmål til mig, var et forsvar for dig.

Men 888. Når du er så dum at spørge: Hvad drejer Jesus Christ Superstar sig om?

Så er det kun en lille dum dreng, der ikke er mand nok til at tåle svaret. Ved du hvad? Jeg synes stadig at du opfører dig som en lile dum snothvalp.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 11-11-04 22:55

Tro hvad du vil......... er bare glad for at jeg ikke er så indebrændt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-11-04 23:01

Jeg svarer kun på dette spørgsmål, da arne.jakobsen har givet sit besyv med. Jeg ville have bedt dig om at slette det, men kandu kørte langsomt.

arne.jakobsen

Jeg har jo svaret i 888's tidligere spørgsmål om Jesus Christ Superstar. Læs dog tråden

Hilsen ans

Kommentar
Fra : 888

Dato : 11-11-04 23:08

Så lader jeg vel bare være med at acceptere et svar!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-11-04 23:12

Undskyld 888, dette er uden for dit spørgsmål.

Arne, jeg håber snart der er nogen der gider samle en stak af dine "guldkorn", og sende dem til Kandu-redaktionen sammen med en klage over din fremturen her på siderne.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-11-04 23:48

KanDu er For langsomt idag
Men Arne, den her holder ikke, du er for langt ude - Sorry Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-11-04 23:58

- Og ans har givet et svar - accepter det, hun har fortjent sine point for at forsvare dig
Hurra, Kandu virker igen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 00:20

Jeg havde tidligere skrevet i dette spørgsmål at 888 bare kunne lade dette stå åbent i al evighed. Så ville det først blive lukket den dag kandu ikke eksisterede mere , men kandu gik helt ned og så forsvandt mit tidligere indlæg

For min skyld kan du bare lade være med at acceptere

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 00:28

TheRipley

I mit eget spørgsmål i smalltalk er det ikke for at forsvare 888. arne.jakobsen fremturer bare for meget. Det er helt uskyldige brugere det går ud over. Men i 888's spørgsmål, var det dog en af dråberne, der fik bægeret til at løbe over.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 00:33

Enig, og du forsvarede ham og 888 vil gerne give dig point for det, så lad ham da gøre det, jeg synes det var fint du reagerede, nogen ting er bare for grove!
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 00:43

Jeg har lige læst i "min egen tråd" at 888 er hunkøn

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 01:05

ans........... søreme godt du kunne læse dig til det - så behøver du ikke være nervøs

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 01:16

Jeg vidste ikke at 888 var hun-køn. Og jeg er også ligeglad. Men enhver der er dum nok til at lave en tråd som den, bør også være voksen nok at tage sine tæv. Uanset man er mand eller kvinde.

Ripley, ans og dova. Uanset hvor meget kvinder I er, kan I da ikke bare blive ved med at forsvare tåbelige mennesker, selv om de så nok så meget er quinder. Jeg forsvarer da aldrig en mand, blot på grund af hans køn???

Og når jeg i denne forbindelse kalder 888 idiot, så må jeg henvise til tråden. Det lader desværre til at I ikke har læst den, men det er jo heller ikke noget nyt! Ved I i det hele taget hvilken tråd der er tale om?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 01:22

"Søde Arne", Vidste heller ikke at 888 var hunkøn, men nu tror jeg altså ikke generelt at kvinder er dummere end mænd, og jo jeg har læst tråden - har svært ved at se begrundelsen for at nedgøre andre - uanset køn.
Tag dig sammen - VH Ripley

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-11-04 01:32

Hvis du virkelig tror, at vi forsvarer 888 fordi vedkommende tilfældigvis er af hunkøn, er du virkelig langt ude.
Vi forsvarer ingenting, men påpeger at du fremturer komplet uacceptabelt.

Og hvis du mener en tråd er dum, kan du jo bare trække næsen til dig, men i stedet kører du straks løs på din svinske og useriøse facon.
LÆS HELE TRÅDEN; Muligt at du "læser" hele tråden, men det lyder godt nok ikke så meget til, at du fatter hvad der står i dem, det forsvinder nok i tågerne fra din egen selvforherligelse over det bræk du lukker ud.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 01:34

Pyyyyyyyyyyyh da - hvad med FRED PÅ KANDU OG FRED PÅ JORD ???????????????????

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 01:37

AMEN

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 01:38

arne.jakobsen, du er ved at være ude på det dybe vand, hvor du ikke kan bunde. Tager du imod et redningsbælte er der måske håb for overlevelse.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 12-11-04 07:17

Hvis I starter med at læse denne tråd, så var pointene for svaret i Jesus Christ Superstar-tråden, og ikke som tak for arne.jacobsen-tråden!

Tedd overbeviste mig om at det var værd at tage ind og se, og det var det jeg gik efter..... Man behøver vel ikke nødvendigvis at give point til den der svarer først!!

Godmorgen!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 07:51

Jeg forsvarer kun kvinden hvis damemennesket er hunkøn.

PS. Undskyld tøser - men ku' det være at Arne.Jakobsen er stavet forkert.
Det skulle måske ha' været >>Anne.Jakobsen<<
For jeg syntes til tider, at der er lidt 23 dages uro.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-11-04 08:37

Lige mine ord emesen.
Dog er de 23 dage vist underdrevet.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 09:17

dova - dine kommentarer bliver mere og mere flade.

I andre:

Læs den oprindelige tråd.

Det var IKKE tedd der fortalte dig at forestillingen var værd at se, det var mig. Han sagde blot det du gerne ville høre.

Quinder vil aldrig høre sandheden. De vil kun høre det de har lyst til at høre.

"Ser jeg tyk ud i denne kjole?" o.s.v.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-11-04 10:23

Pjat med dig AJ.
Det hedder..... 'ser jeg for tynd ud i denne kjole?!'

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 10:44

Hej dit magre stavær. Rart at høre fra dig igen. Hvo'n går du og har det?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 10:51

Besøg denne tråd:

http://www.kandu.dk/dk/spg/53553

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-11-04 12:43

En mus og en elefant var hemmelige kærester og ude at gå en tur, pludselig siger elefanten til musen, der kommer nogle af mine venner, gem dig i mit røvhul. Lidt efter at musen er kommet ud, begynder den at græde. Hvad er der i vejen spørger elefanten. Musen snøfter nu kommer der nogle af mine venner.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-11-04 12:47

Hmm

Der var engang en blind mand der gik ind på en kro. På vejen hen til baren råbte han ud i lokalet: 'Er der nogle der vil høre en blondine vittighed?!'.
Han satte sig på en af barstolene.

Til spørgsmålet svarede bartenderen: 'Inden du fortælle den vittighed er, der lige noget du skal vide. Jeg er blondine, til venstre for dig sider to tvillinger. De er også blondiner. Til højre, en 2,15 m høj bryder. Også blondine. Bag dig, ejeren af stedet. Også blondine. Er du sikker på du stadig vil fortælle den vittighed?!'.

Manden svarede hurtig:. 'Nej. Hvis jeg skal forklare den fem gange, kan det sku være lige meget'.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-11-04 13:32

Hovsa! det må du undskylde 888!
Disse vittigheder skulle have været postet i en anden tråd...sorry

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-04 22:25

Så vil jeg sgu også være med

888 -> Tillykke og velkommen på kandu.dk

http://www.kandu.dk/Img/diverse/double.gif

Hvis der ik' var nogen der sku' ha' fortalt dig det før ? ...så er det ikke altid en 'velkomst' til dette board løber så skævt ad staben, som du har oplevet

[hør] Håber du får mange gode, lærerige, oplysende og underholdende timer her på sitet

See you around ....

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-04 22:47

...og jeg får heller ingen emiler

...husk lige at rydde op i jeres e-mail server/dispatcher Kandu.dk !!!

..samt tænde for apparaturet igen = REBOOT

</MOLOKYLE>