/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Jesus Christ Superstar
Fra : 888
Vist : 391 gange
100 point
Dato : 11-11-04 18:53

Har 2 billetter til denne forestilling (engelsk opsætning) men kender ikke så meget til den- Er det noget der kan anbefales, eller skal jeg bare forære dem væk?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-04 19:20

Hvor henne? Hvem har instrueret? Hvem spiller og synger Hovedrollerne? Hvem er kor? Hvem leverer musikken?

Mange spørgsmål, men ingen af dem er uvæsentlige. Hvis du har billetter, så brug dem. Det skal være meget dårligt for ikke at blive en god oplevelse! Hilsen Arne

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-11-04 19:24

Det er jo mindre interessant hvis det er Søndre omme kommuneskoles 8. klasse

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-04 19:40

Kære Better

Fortæl lige hvem din kommentar er rettet imod? Spørgeren eller mig?

Mine spørgsmål er absolut ikke ligegyldige.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 11-11-04 19:53

Fed musical! Synes da du skal gå ind og se den! Hvis du ikke kender den er der noget info her! http://www.jcs.pair.com/
Fede sange i 70'er pop/rock stil!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-04 20:05

Hej tedd - Så jeg kan forstå at du er enig med mig i min indledende bemærkning!

Kommentar
Fra : 888

Dato : 11-11-04 20:17

Forum Horsens- hnt.dk og på 1.række....
Hvad handler stykket om?.....så'n i store træk

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-04 20:29

Hvis du ikke, ud fra titlen ka' gætte dig til til det, så glem det. Så vil du aldrig få noget ud af det. Så er du simpelthen 500% for dum i roen. Stykket hedder Jesus Kristus. Hvor svært kan det så være at regne ud????

Superstar???? Ved du ikke hvad DET er???? Tænk for helvede. Det er det du har fået en hjerne til.

Helt ærligt, din mor er her ikke, så du må squ lige mande dig op til at bruge en lille smule hjerne selv.

Men gå nu derned og få den oplevelse. Gid det var mig.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 11-11-04 20:49

Hvis du er utilfreds med spørgsmålet så lad dog være med at bruge din tid på ubrugelige kommentarer!

Godkendelse af svar
Fra : 888

Dato : 11-11-04 20:54

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-11-04 20:59

Jeg synes du skal se Jesus Christ Superstar.

Det er vel her du du har billetter til http://www.hnt.dk/defaultnext.asp?mode=arrangement&id=961

Du har helt sikkert hørt musik i radioen fra denne musical, men har ikke tænkt nærmere over det.

Den er værd at se.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-04 21:08

Ingen af mine kommentarer har været ubrugelige.

Men at du ikke har flere brikker at flytte rundt med, end at spørge:

Citat
Hvad handler stykket om?.....så'n i store træk

Når stykket hedder "Jesus Christ Superstar"

Hvem er det så lige der er dum i nakken??????

Det eneste tedd siger, er at det er god musik. Det sagde jeg også. Jeg turde bare fortælle dig at du er en idiot.

Og det mener jeg stadig at du er.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-11-04 21:14

Hvad handler gøgereden om, Arne? Altså udfra titlen?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-11-04 21:18

Den handler om jesus sidste dage, 888. Men ikke så meget religion, mere menskelig!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-04 21:31

888 ved godt at jeg har ret. Det gør bare ondt at indrømme det.

Han ved også godt at det var mit svar kl. 19:20 der var såvel det første, som det rigtige. Men da han senere kom med sit præmature lort:

Citat
Hvad handler stykket om?.....så'n i store træk

Når det hedder "Jesus Christ Superstar"

Såh - Viste han sig som en lille lort, der ikke var i stand til at indrømme sin torskedumme fejltagelse.

Det gør ham ikke til en mand. Kun en lille sørgelig skiderik.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 11-11-04 21:43

Endnu engang tak til tedd og helt klartogså ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-11-04 22:13

Jeg ønsker dig god fornøjelse

Kommentar
Fra : 888

Dato : 11-11-04 22:18

Tak tak

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-11-04 22:23

Krummer godt nok osse tæer over Arne

Kommentar
Fra : 888

Dato : 11-11-04 22:28

Jep... og når alt nu er så indlysende for ham, så er det da ret sørgeligt at han tror jeg er hankøn

Kommentar
Fra : 888

Dato : 09-01-05 20:08

http://www.kandu.dk/dk/spg/57924
Da der i løbet at de seneste mange måneder er blevet hældt megen gajle (fællesord for gylle og ajle) ud over vores fælles Kandu-side, åbner jeg nu denne tråd. Jeg håber at alle seriøse Kandu'er vil hjælpe mig med at henvise til denne tråd, hvergang en deltager i en tråd, optræder ikke kun svinsk, men også utilbørligt. Alle der ikke opførerer sig ordentligt i denne tråd har; Pkt. 1. Ingen mulighed for at tjene pointet. 2. Vil ryge direkte i helvede.

Tro mig: Jeg kender både Gud, Jesus, Allah, Jehova, Meshmu, og Tuertuer (Patsy), slip for hel....