/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
ISP med følgende specifikationer søges..~
Fra : friiskandu
Vist : 301 gange
200 point
Dato : 11-11-04 18:09

Hvem kender et godt (helst også billigt!) webhotel der kan klare flg.:?
----
Web Server Requirements
Your web server must allow the use of HTML forms on your web site. FormMail.pl and sendmail are used on Unix based servers to process the information entered on your forms, and send the responses by email to you. JMail and Blat.exe is used on Windows based servers to process the information entered on your web survey forms, and email the responses to you.
A properly installed command line mail program such as formmail, jmail, or blat.exe is an absolute web server requirement to receive emails from the web-based HTML surveys.
----
På forhånd tak!

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 11-11-04 18:55

hvad, med at søge på google efter nogle af stikorderne...

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 11-11-04 19:16
Kommentar
Fra : acronym

Dato : 12-11-04 00:45

Det betyder at du skal anvende et web hotel, som understøtter f.eks. Jmail - et udemærket produkt som er næsten gratis. www.nettonet.dk mener jeg bruger dette program som standard.

Kommentar
Fra : NightPrince

Dato : 07-12-04 21:03

du kan prøve den
http://www.arivoo.com/hosting.html

de har formmail.pl pre installeret, hvis ikke de vil installe for dig.