/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nokia Kabel
Fra : Hemmingsen69
Vist : 374 gange
20 point
Dato : 11-11-04 15:22

Hey!

Har lige købt en Nokia 3220 + DKU-5 kabel .. Jeg fik en driver med til kablet.. det har jeg så installeret.. og hvad så? Hvordan kan jeg få mine billeder over på computeren og omvendt?

Jeg har også downloadet Nokia PC Suite fra Nokias hjemmeside.. Men kan stadig ikke helt finde ud af det?

Nogen der kan hjælpe?

Tak.

/Anders

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 11-11-04 17:33

Er det er originalt Nokia-kabel? Hvis ikke kan det være at kablet ikke understøtter PC Suite. Det lyder aburt da kablet jo bare et et kabel, og et stik for hver ende, men det sker faktisk ofte.
Prøv at stikke mig mærket på kablet så vil jeg prøve at kigge efter det.

Er det forresten en USB eller Serial udgave?

Kommentar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 11-11-04 18:06

Det er et orginalt.. har givet 500kr for det.. navnet på det er: Connectivity Adapter Cable DKU-5

Accepteret svar
Fra : ting27

Modtaget 20 point
Dato : 11-11-04 18:10

Okay. Hvis det er originalt er det Nokia, og skal derfor virke.
Jeg mener at Nokia har en hotline, for jeg kan desværre ikke hjælpe, da jeg ikke har rodet med PC Suite og datakabler praktisk før. Jeg har havde bare forstået et det skulle virke godt med PC Suite, og være let at sætte op.
Vi må håbe at en her på kandu kan hjælpe.

Kommentar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 12-11-04 15:35

Jeg har fundet ud af det.. :)

Godkendelse af svar
Fra : Hemmingsen69

Dato : 12-11-04 15:35

Men tak alligevel :)

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 12-11-04 15:36

nice.. Så var der ikke noget med kablet?