/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Møbeldesign
Fra : Better_Performance
Vist : 565 gange
300 point
Dato : 11-11-04 11:40

Jeg er kommet i besiddelse af en stol og et sofabord, mon der er nogen herinde der har en ide om hvem der kan have designet dem?

Der er billeder på nedenstående link

http://www.betterperformance.dk/moebler.htm

Kommentar
Fra : jspi

Dato : 15-11-04 17:41

Hej Better_Performance

Hvad med at prøve at tage dine billeder med ind i nogle møbelforretninger og møbelsnedkere, det kan være at de kan give et bud.

MVH
jspi

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-11-04 17:43

Jeg har skam sendt billeder til nogle auktionshuse og møbelfabrikker, me ndet kan jo ikke skade at forsøge flere kanaler

Kommentar
Fra : jspi

Dato : 15-11-04 17:53

Det er ikke for at fornærme dig, men dit bord minder utroligt meget om et akvarie. Kan det være et ombygget af slagsen ? Stolene kan jeg godt huske at have set før, men jeg ved ikke hvem der har lavet dem

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 15-11-04 22:06

jspi

Den har jeg kke hørt før

Bordet er købt for ca 30 år siden og er muligvis en prototype andet ved jeg ikke