/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
hjælpe..!!!!
Fra : RaB
Vist : 282 gange
50 point
Dato : 11-11-04 00:33

hvordan afinstalere man directX..??

Kommentar
Fra : Soenne

Dato : 11-11-04 00:37

Velkommen til Microsoft's vidunderlige verden, eller bare underlige verden. Det kan du ikke.

Hvorfor i alverden dog også det ??

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 11-11-04 06:47

Hallo
Som Soenne skriver kan direct x ikke afinstalleres. Og som han også skriver, hvorfor? uden directx kan næsten ingen nyere spil køre på maskinen. Der er faktisk en metode til at afinstallere directx, men det kræver at man er lidt forudseende. Man skal nemlig installere et program der logger alle de filer der bliver installeret, og programmet kan så efterfølgende fjerne installationen, men det er lidt langt ude

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-11-04 07:31

hvis du installerer for eks. regcleaner - ikke at forveksle med reclean - så kan du derfra afinstallere directX

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-11-04 07:32
Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 11-11-04 09:12

vrøvl selvfølgelig kan man det.
se evt her
http://downloads.guru3d.com/download.php?det=626

eller søg efter : uninstall directx på google.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 10:45

Her er et program der klarer det for dig : http://www.softpedia.com/public/cat/14/4/14-4-207.shtml

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-11-04 11:26

måske en ide at fortælle om det er pga et spil du vil afinstallere directX - ikke at det normalt er nødvendigt men meget kan jo ske.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 11:33

Det skulle vel aldrig være et codec du vil afinstallere RaB, altså divx og ikke directX ???

Dette gøres ved at gå ind i Start-Indstillinger->Kontrolpanel ..vælge; Tilføj eller fjern programmer og så finde divx codec'en og vælge [Fjern].

</MOLOKYLE>