/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Oprydning på pc
Fra : Better_Performance
Vist : 619 gange
100 point
Dato : 10-11-04 22:13

Jeg har en pc som nu skal overtages af en anden, jeg vil gerne rydde grundigt op i browseren, og jeg synes ikke det kan lade sig gøre med de ressourcer jeg har, f.eks er autofuldførelse stadig aktivt, og jeg kan se at brugernavne og domæner kommer frem selvom jeg har slettet alle cookies med mere, findes der et program der EFFEKTIVT sletter alle mine spor på maskinen?

Accepteret svar
Fra : CarstenGP

Modtaget 110 point
Dato : 10-11-04 22:16
Kommentar
Fra : punkler

Dato : 10-11-04 22:17

Funktioner -> internetindstillinger -> "slet cookies" og "slet filer" og "ryd oversigten"

Dette skulle hjælpe på det...

Kommentar
Fra : xick

Dato : 10-11-04 22:18

Gå ind i Internet Explorer og tryk: Funktioner - Internetindstillinger.

I pop-uppen trykker du under fanebladet generelt: "Slet Cookies", "Slet filer" og "Ryd oversigten"

under fanebladet indhold: tryk knappen "Autofuldførelse"
-under autofuldførelse trykker du på de 2 knapper "Ryd formularer" og "Ryd adgangskoder"

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-11-04 22:18

Hej Better
Hwa' med en FDISK... så er der "tørt"
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 10-11-04 22:18

formater! formater! formater! men du kan rydde autofuldførelse via funktioner > internetinstillinger og fanen inhold

Kommentar
Fra : xick

Dato : 10-11-04 22:21

Jeg ville også foreslå en formatering, medmindre det er en meget god ven/bekendt der skal overtage computeren, som ikke kunne finde på at snage i nogle ting .. Men ellers skulle det jeg skrev før kunne gøre det

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-11-04 22:24

Formatering sletter ikke alt - gi' mig en formateret HD og jeg skal gi' dig dine "slettede" data retur... måske det kan lykkedes med den ganle FORMAT /U men FDISK gnasker det hele

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-11-04 22:30

NB: Hvis I ikke kan huske det, så er FDISK her http://www.kandu.dk/dk/tip/3550
(og så skulle der stå gamle og ikke ganle)

Godkendelse af svar
Fra : Better_Performance

Dato : 10-11-04 22:34

Tak for svaret CarstenGP.

Formattering er måske lidt overkill

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 10-11-04 22:36

ja, ja Better... man kan også vælge at trække sig tilbage eller bruge gummi
OK! Måske en skidt sammenligning