/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Film over henrettelse
Fra : dr0zie
Vist : 955 gange
50 point
Dato : 10-11-04 20:56

Dr0zieSkal bruge et 10-120 sekunders video klip fra amerika hvor en eller flere personner bliver henrettet enten med sprøjter eller den elektriskestol skal bruges til projekt opgave...

Håber på hurtigt svar:

På forhånd tak.

Dr0zie
Ps: sorry ved godt dette er ulækkert!
'

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 10-11-04 21:47

søg eventuel på kazaa efter det.
Banned from tv. execution

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 10-11-04 21:49

eller bare Texsas execution

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 10-11-04 21:50

tror ikke det er lovligt at uploade sådan noget. Så jeg tror ikke det bliver nemt at finde på internette, dog vil der være en mulighed, i at bruge kazaa - men det gør det jo ikke mindre ulovligt

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 10-11-04 22:00

vil du skræmme dit publikum halvt ihjel? jeg kom til at se på den første irak halshugning. det var sq nasty.

Kommentar
Fra : CarstenGP

Dato : 10-11-04 22:27
Kommentar
Fra : A_MADE

Dato : 10-11-04 23:25

køb The Green mile på DVD og læg den ind i movie maker klip en af henrettelses scenerne ud(elektriske stol) og brænd dem over på en cd/dvd.
Du kan også bruge scenen fra Dancer in the dark så ikke slutningen så jeg ved ikke om hun dør....

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 10-11-04 23:34

mmmm gider ikke bruge kazaa og http://www.npr.org/programs/atc/witness/ virker ikke andre gode foreslag?

Kommentar
Fra : A_MADE

Dato : 10-11-04 23:39

Skal den være autentisk?

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 10-11-04 23:46

kan du bruge andre former for henrettelse ? eller skal det være en af de ting ?
Eller er det bare henrettelse generelt ?

Kommentar
Fra : dr0zie

Dato : 11-11-04 11:46

det er i det hele taget henettelser

Accepteret svar
Fra : Trinethk

Modtaget 50 point
Dato : 11-11-04 17:31

jeg ved måske hvor du kan finde noget, men det er nemmer hvis du har mig på msn.
trinethk@jubiimail.dk du kan sætte mig på hvis du tror jeg kan hjælpe med noget :)

Kommentar
Fra : gandimand

Dato : 13-11-04 23:15
Godkendelse af svar
Fra : dr0zie

Dato : 14-11-04 12:45

Tak for svaret Trinethk.

ellers tak trinethk får point

Kommentar
Fra : michaelveilehansen

Dato : 17-11-04 19:02

jeg ligger inde med et videobånd med en del ulækkert på deribland nogle ægte henrettelser med giftpille..elektriskstol ..osv...båndet varer ca 3timer..og har alle mulige former for dødsfald med sig..hvis du er interresseret så kontakt mig på :
VEILE@STOFANET.DK