/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
KAZAA!!
Fra : Dirty_joker
Vist : 547 gange
50 point
Dato : 10-11-04 19:06

Hvordan fjerner jeg de ting i det søgefelt jeg har søgt på???
For der står snart en el masse...

Accepteret svar
Fra : gr8

Modtaget 60 point
Dato : 10-11-04 19:13

der er en icon der hedder purge the search.... klik på den. Den finder du ved at klikke i søge feltet der hvor hel masse stå ;) helt nederst vil du finde "purge" the serach.

God fornøjelse.......... Er det kærsten der ikke må vide hvad du har søgt på ;) hehe KIDDIN !

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 10-11-04 19:18

Hehe ej ikke lige..
Men låner en min mor kenders computer til at søge efter musik til at brænde ned...
Og han har brokket sig lidt over det og spurgt om jeg ikke kunne fjerne det...

Men Tak for hjælpen!

Godkendelse af svar
Fra : Dirty_joker

Dato : 10-11-04 19:18

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 10-11-04 20:09

fy.....ved du ikke at det er ulovligt det der ??
Griner højt ;)

Kommentar
Fra : Dirty_joker

Dato : 10-11-04 20:15

Hehe...
Havde vist glemt det!
Skal nok se at få det slettet!
joke

Kommentar
Fra : ocm

Dato : 24-11-04 16:18

haloo smid kazza ud pollitiet er der og der er også en bedere emule
brug den hvids du ikke vil snuppes :)