/ Forside/ Teknologi / Hardware / Grafikkort / Spørgsmål
10  transor 1240
hvor hurtigt kan gf3ti200 køre
Fra : Christiank
Vist : 447 gange
100 point
Dato : 01-08-02 14:21

jeg har et palit daytona geforce3 ti200 128ddr med standard køler.

hvor meget kan jeg få det til at køre med den køler jeg har nu, da jeg ikke har tænkt mig at købe en ny lige nu.

lige nu køre den 205/450 i 3dmark for jeg en score på ca 6800. jeg vil jo så gerne have mest muligt ud af mit kort.

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 110 point
Dato : 01-08-02 15:35

Der kan man ikke sige noget konkret, da det rent faktisk kommer an på kvaliteten af de
komponenter der sidder på grafikkortet og denne svinger fra gang til gang selv om det er
fra samme producent.

Du kan få alle dine spørgsmål besvaret på dette board :

www.driverheaven.net

kig i nvidia sektionen