/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Skal jeg betale?
Fra : tbayj
Vist : 438 gange
70 point
Dato : 10-11-04 17:00

Jeg har set en side som hedder www.movieadvanced.com. Man skal betale et beløb og vil derefter kunne downloade film lovligt. Vil lige høre om der er nogle som kender dette sted? er det sikkert eller skal jeg holde mig langt fra det?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-04 17:13

Enten er det nogle elendige B-film eller også passer det med download ikke.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 10-11-04 17:16

Det er underligt at man ikke kan se hvilke film det er. Med ideén lyder meget god.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-04 17:17

Ja ingen filmtilbud at se - og det lyder næsten for godt.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 10-11-04 17:20

Jeg har set en side som hedder www.sf-anytime.com. Der kan man se film online.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 10-11-04 17:27

Der er også denne side www.internetdownloads.org

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-04 18:38

Det meste af det ligner fildeling, som jeg ikke tør bevæge mig ind på.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 10-11-04 19:39

Men der står jo at det er lovligt?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-04 19:54

Ja ja - men jeg tør bare ikke.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 10-11-04 19:57

Nej, man bliver sikkert snydt..

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-11-04 20:22

eme:
Bare gå til den,lad os se hvad der sker.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 10-11-04 20:25

Vil lige se an. Er bange for at miste penge.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-04 20:29

Hvis jeg var sikker på at det bare var Anders And film...............så måske.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-04 20:38

Tja - med så lidt startoplysninger - nu mangle vi bare at du skal aflever dit dankort, og håbe for resten.
Urealistiske tilbud har tendens til være et flop og penge ud af vinduet.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-11-04 21:31

Eme:
Har du Tv på bundkortet,eller Tv-kort i et Pci slot??
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 11-11-04 08:39

Intet grafikkort på bundkortet.
Agp GeForce mx4000 500kr. i computercity
Der er vist noget TV out men ledningerne er ikke med.
http://www.aopen.nl/products/vga/AeolusMX4000-DV128.htm
Desværre kunne jeg ikke bruge det agp kort jeg havde (x2)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 11-11-04 09:51

eme:
GeForce kortet er fremragende til Anders And film.
Jeg havde først en trådløs forbindelse over til fjernsynet,den var ikke god.
Men hos Aldi, fandt jeg et flot sæt ledninger(10m) med guldbelagte phonostik og scartstik m.omskifter,39kr.Det dur.
Så nu er der rap i den.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dortedyg

Dato : 18-11-04 09:44

Hejsa

Selv om de skriver det er lovligt, er det jo ikke ensbetydende med at det er det. Med mindre de har købt rettighederne til filmene, er det statig ulovligt.

D

Kommentar
Fra : tbayj

Dato : 18-11-04 14:30

Er der slet ingen som kender til det eller har prøvet?

Accepteret svar
Fra : nuber2

Modtaget 70 point
Dato : 01-12-04 15:24

Ligner bondefangeri. Don't do it.
Det ligner ikke noget der vil holde ved en dansk domstol. Alt hvad du henter vil være ulovligt. Og du vil kunne dømmes for selv at dele hvis du deltager. Og det bliver opdaget.
Nærmest et alternativ til kazaa.
90 mio filer (film) online kan kun være fildeling.

Mediebranchen er ikke indstillet på at lade de muligheder der er i ny teknologi komme brugerne til gode. Derfor er det tilbud som det her der når frem. Men hverken dig selv eller kunstnerne har godt af det. Plattenslagere findes overalt.

Godkendelse af svar
Fra : tbayj

Dato : 01-12-04 15:46

Tak for svaret nuber2. Jeg vil holde mig fra det. Også tak til de andre svar.