/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Pakkekalender ideer!?!
Fra : nullerbullerpige
Vist : 2114 gange
100 point
Dato : 10-11-04 06:57

Hej!

Er der nogle der har nogle pakkekalender ideer?? Det skal være til en på 25, og må højst koste 10 kr.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 10-11-04 07:10
Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 10-11-04 07:17

Hej,
Håber det er til en af hunkøn, for så er der faktisk mange muligheder. Du kan få hårpynt, rejsemakeup, sæbe etc. chokolade, perler, julepynt, kønne kort, små figurer mv.
Hvis det er til en mand er det sværere, det kan vist hurtigt blive lidt kedeligt, hvad interesserer han sig for?

Kommentar
Fra : ElseR

Dato : 10-11-04 07:59

24 forskellige øl. Og der må gerne være nogle specielle indimellem.
Mvh Else

Accepteret svar
Fra : Tulletine

Modtaget 100 point
Dato : 10-11-04 10:12

Hej,
Jeg gik rundt på værtshuse og fik flotte whisky-æsker - dete r superflot indpakning.
Hvis det er til en pige kan du gå i Matas, parfumeriafd. og få små parfumeprøve de har tonsvis her op til jul.
Du kan også selv lave små gavekort på fede ting i kan lave i løbet af næste år. Picninc, bio, svømmehal, frokoster, middage osv.
Til en mand kan det være små hudprodukter fra Bodyshop. Det er sjældent mænd køber det selv men mange kan faktisk godt lide at bruge det når først de har det.
Den med 24 forskellige øl syntes jeg er genial - den vil jeg lave til min far.

Rigtig god fornøjelse og husk at uanset hvad du putter i så vil vedkommende blive glad over at du laver det store arbejde for at glæde ham/hende.

Kommentar
Fra : maria22

Dato : 10-11-04 12:24

Jeg er ligeledes ved at lave en pakkekalender til min mand...og han er også 25år.
Jeg går ca ud fra en tier hver dag, men bruger nogle dage få kroner for tilgengæld at "have råd" til større gaver andre dage...feks. til advent:)
Sidste år fik han bilblade, slik til lidt hygge på arbejde, sæber, et par frække dametrusser:) og mange andre småting.
Jeg fandt en hel masse i Søstrene Grene og Tiger.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-12-04 11:09

nullerbullerpige -> Mon ikke spørgsmålet er ved at være en smule 'forældet' eller er det pakkekalenderen 2005 du mener ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 23-12-04 19:11

he he. du har ret lukker det nu.

Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 23-12-04 19:12

Tak for svaret Tulletine.