/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
kan ikke gå hurtiger nok ?
Fra : Surf
Vist : 375 gange
40 point
Dato : 10-11-04 05:01

nu er der endelig open beta test for wow. og i eftermiddag begyndte jeg at downloadet den. men med mine 256 kb hastighed gik det meget langsom. så fik jeg besked på at jeg skulle bruge netlimiter for den ku for det hurtig nok. men jeg henter den så og fik den installeret. men kom hurtiger til kort der. og afinstalleret den igen. fordi jeg ikke forstod at bruger den rigtig

min blizzard downloader er på 22% nu hvorfor gået det ikke hurtiger på 256 kb

og er der nogen steder man kan downloadet den hurtiger

eller en anden program som er nemmer at bruger end netlimiter der gør det hurtiger at downloadet og nemmer at bruge

Kommentar
Fra : Aben_I_Bur

Dato : 10-11-04 09:34

Hvor meget downloader med?
Og du skal regne med, at du nok ikke er den eneste der henter wow. Så der er mange andre brugere, der downloader fra lige netop den server, du også henter fra. Og derfor for du ikke så meget båndbredde tildelt. Så der er nok ikke meget andet at gøre, end bare at vente.

Du kan evt. prøve at downloade en download accelerator. Søg efter det på google, eller download.com

Annuller spørgsmålet
Fra : Surf

Dato : 28-11-06 23:59

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål