/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Leje af softicemaskine ?
Fra : Tulletine
Vist : 1810 gange
200 point
Dato : 01-08-02 08:19

Hejsa,
Er der en der ved hvor jeg kan leje en softicemaskine og købe isen ?
Det skal være med ud/aflevering i Jylland.
Det er til weekenden d. 30-31/8-2002.
Hvis i også har gode / anderledes forslag til toppings og vafler så er de meget velkomne.
På forhånd mange tak.
:0)TulleTine

Accepteret svar
Fra : trixster

Modtaget 210 point
Dato : 01-08-02 09:16

Hejsa

Det kan du her

Nobody Jukeboks Udlejning Aps
Sandvadvej 21
8765 Klovborg
horsensvejle@nobody.dk

Softicemaskiner
Vi leverer maskinen hvor du holder fest, vi stiller den op klar til brug.
Efter endt leje afhenter vi det lejede og rengør det til næste udlejning.
Vi leverer rigeligt med af alt det du skal bruge af is, drys, saucer, bægre og vafler.
Du betaler kun for det du har åbnet og brugt.
Som en ekstra service for vore kunder har vi døgnvagt på vores tlf.

Se evt. mere her http://www.sitecenter.dk/midtjydskfestservice/

Kommentar
Fra : PPH

Dato : 02-08-02 14:00

For at give dig en kontakt mere så prøv at spørge Michael fra Danlej

www.danlej.dk

Kommentar
Fra : PPH

Dato : 02-08-02 14:00

For at give dig en kontakt mere så prøv at spørge Michael fra Danlej

www.danlej.dk

Kommentar
Fra : trixster

Dato : 19-08-02 09:30

Kunne du bruge mit Tip ??

Mvh
Trix

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 19-08-02 12:28

Jeg ringede dertil. Først fik jeg besked på at ringe senere da vedkommende stod med en kunde. Okay, ringede senere og fik en hurtig forklaring og besked om at han ville ringe tilbage hvorvidt der var en maskine til rådighed den weekend. Fik også afsluttende noget firvirrende forklaret noget om vedkommendes søn hvilket jeg ikke forstod.
Jeg har nu valgt at leje et andet sted da jeg ikke har fået noget tilbagemelding om hvorvidt der er en ledig maskine eller ej.
Mvh.
TulleTine

Kommentar
Fra : trixster

Dato : 19-08-02 14:33

Ok, det er jeg da ked af høre, men jeg kender dem dog heller ikke jeg fandt dem bare på nettet.

Mvh
Trix

Kommentar
Fra : Tulletine

Dato : 19-08-02 15:34

Undskyld, jeg troede du havde firmaet da der i din kommentar står VI LEVERE.
Den misforstod jeg - sorry.

Kommentar
Fra : trixster

Dato : 20-08-02 13:43

Hehe Ja det er nemt at misforstå hinanden, men nej det er bare tekst jeg har taget fra deres hjemmeside..

Forstat god sommer

Mvh
Trix

Kommentar
Fra : trixster

Dato : 20-08-02 13:44

Hehe Ja det er nemt at misforstå hinanden, men nej det er bare tekst jeg har taget fra deres hjemmeside..

Forstat god sommer

Mvh
Trix

Kommentar
Fra : ennaxor

Dato : 16-02-03 21:54

Hej tulletine
Hvor var det andet sted du lejede maskinen og var det ok?
mvh
ennaxor

Godkendelse af svar
Fra : Tulletine

Dato : 06-03-03 23:16

Tak for svaret trixster.