/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Kender du det?
Fra : takskaldeha
Vist : 897 gange
100 point
Dato : 09-11-04 18:34

Kender du det når man ser sig i spejlet og syns der mangler noet?

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 09-11-04 18:35

Ja,et G

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-11-04 18:37

Bestemt ikke, ja spejlenes kvalitet er selvfølgelig blevet ringere, men ellers ikke

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 09-11-04 18:41

Lidt hår

Kommentar
Fra : Tjulahop

Dato : 09-11-04 18:42

Yeees sir!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-04 18:47

Det du ser i spejlet ER dig. Hvis du synes der mangler noget, må du jo arbejde på det. Men så er det en mental mangel hos dig og ikke en fejl ved spejlet.

Hvad synes du der mangler?

Og direkte adspurgt: Nej det kender jeg ikke. Jeg kan godt se at der hverken er overskæg, bakkenbarder, eller fuldskæg. Men det føler jeg heller ikke er nogen mangel. Jeg har for længst lært at acceptere mig selv som en skægløs abe. Og det har mine kvinder også.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-11-04 18:47

Ikke i næsen!

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-11-04 18:52

Fjante, er det det hele? Ingen højere bud?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-11-04 18:53

Har I aldrig hørt at skaldede mænd er sexede, læs nogen flere dameblade

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-04 18:56

Til takskaldeha

Når De i Deres Nick kalder Dem selv for De. Betyder det så at vi alle skal tiltale Dem således i fremtiden? Eller vil det være acceptabelt for Dem om vi blot siger Taks?

Hvis ikke så send os et navn der er til at udtale/skrive!

Med stor højagtelse for Deres Storhed. Arne Jakobsen.

Accepteret svar
Fra : Tjulahop

Modtaget 110 point
Dato : 09-11-04 18:59

Hva med rumsterstangen??? Den kan jeg sgu ikke finde...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-04 19:03

Og hvad er det ved Dem der gør, at De i Deres spørgsmål må kalde vi almindelige mennesker for DU?
Er vi Du's eller De's?

Citat
Jo højere en Abe klatrer, jo mere røv viser den!
Earney Jackson

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-11-04 19:03

A.J: Takskaldeha må mene os - han skriver det ikke med stort, så han skal bare fortælle, hvad der er blevet væk i spejlet, så trøster vi ham da, ikke???

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-11-04 19:09

Søde søde arne-med-det-ligeså-lange-navn-hvorfor-punktum-jakobsen. Det er blot et navn, og det er faktisk ment som at det er mig der takker "de" andre brugere her på kan.du fordi de svarer mig.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-11-04 19:11

Søde søde arne-med-det-ligeså-lange-navn-hvorfor-punktum-jakobsen. Det er blot et navn, og det er faktisk ment som at det er mig der takker "de" andre brugere her på kan.du fordi de svarer mig.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-04 19:11

> Tjulahop

Hvis du ikke ka' finde rumsterstangen, er det enten fordi du er en mand med en meget lille R. eller en kvinde uden en mand.

I øvrigt er en Rumsterstang et rytmiskt musikinstrument. Gnæk - Gnæk

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-11-04 19:14

TheRipley!
Mange tak for at forstå, at jeg mener alle I herlige mennesker. Jeg er bange for at der er nogen herinde der leger for lidt med badeANDEN, men så må vi jo også trøste dem lidt.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-11-04 19:21

Jamen kære punktum... det her er jo slet ikke dit område!! Jeg tror du trænger til en omgang ANDemad!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-04 19:22

Kære Ripley, jo selvfølgeligt gør vi da det.

Kære Deres Majestæt:

Jeg ville gerne have et navn i stedet for et nick. Men det bestemmer man ikke selv. Det jeg kunne få og som kom tættest på var Arne.jakobsen. Det må jeg jo så leve med.

Hvis Deres Majestæt havde villet, kunne De nok ha' fået nick'et takskalDUha.

Er De en højtklatrende Abe eller en alm. kandu'er?

S.U. Arne Jakobsen 8:(

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-11-04 19:22

Ja,min franske stuepige,i frækt undertøj (meget ung),
hun plejer altid at stå og kigge ,når jeg barberer mig
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-11-04 19:26

Nu må I andre hjælpe mig... hvad er der med det punktum? Han mangler da tydeligvis noget, evt humor!

Og Keldd... kan du fransk...WOW... stor beundring herfra

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-11-04 19:27

Det mere interessant at kigge på den franske stuepige, når hun barberer sig Keldd!!

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-11-04 19:29

Nu må I andre hjælpe mig... hvad er der med det punktum? Han mangler da tydeligvis noget, evt humor!

Og Keldd... kan du "fransk"...WOW... stor beundring herfra

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-11-04 19:29

Hej tedd!
VELKOMMEN TIL!!!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-11-04 19:35

Kelld: garanteret din 8 årige datter i Peter Plys nattøj, de synes far er sej, når han barberer sig
Og badeanden - ikke den samme i tryg's reklamer som i reklamer for sexhjælpemidler - måske derfor, jeg efterhånden synes at reklamerne er de skæggeste, får nogen mærkelige associationer, de virker anderledes end de nok er ment!

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 09-11-04 19:36

Man kan ikke se SIG SELV i spejlet. Det man ser i spejlet er ikke en selv. Det jeg mener er, at der ikke er 2 af én. I ser dog hvad man kan kalde for en 'reflektering af omgivelserne' hvor du så kan stå, og en omvendt kopi af dig så fremkommer i spejlet.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-11-04 19:37

Tedd - er du alle steder på Kandu?
Gider ikke diskutere velgørenhed med dig

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 09-11-04 19:39

takskaldeha

Jeg synes det er et pænt nick

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-11-04 19:40

Citat
Kender du det når man ser sig i spejlet og syns der mangler noet?

Ja det kender jeg, og så skynder jeg mig ud og tager mine briller på - så billedkvaliteten igen kan blive god

//bentjuul

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-11-04 19:42

-> ting 27, spejle laver ikke om på hvordan vi har det med os selv, og selv for mænd bør det gælde, at der er dage hvor man ligner en million og andre, hvor man skulle blive i sin seng???? Alene eller ej

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-04 19:42

Nåh takskaldeha

Jeg har lige checket Deres profil, og ser at De er helt ny (Superbruger) oprettet idag.

Så synes jeg da at De er lidt hurtigt med at være på fornavn med Keld.
Og Deres øjeblikkelige genkendelse af tedd, viser jo også, at De ikke er en helt ny Kandu'er.

Du er bare endnu en gammel Kandu'er, der uvist af hvilken grund, har lavet endnu en profil.

Og DET synes jeg er noget LORT - og det var IKKE nogen fejl, at lort blev stavet med store bogstaver.

Der har så GU' været tilstrækkeligt mange idioter herinde med mange Profiler. Syn's du virkeligt at der findes bare én grund til at lave flere. ?????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-11-04 19:43

Selvfølgelig kan jeg fransk,tror i jeg er en barbar,si comprende,hov jeg kan
også spansk,doz cerveza por farvour .
tedd:
DET er skam interessant det du spørger om,og hun kan også.................ah det må vist liiiige vente Ha Ha Ha haha.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-11-04 19:46

Vores mosaikspejl virker temmelig beroligende. Selv min franske stuepige som kommer og barberer mig, ka' li' spejlet.

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 09-11-04 19:46

Jeg kender det udmærket... Det er måske ikke lige sikkert der mangler noget, men man syntes bare man ser underlig ud, eller anderledes end normalt :S
Så reder jeg mit hår, og skifter trøje og den slags, men det ændre intet,,
Tror bare det er sådan af og til.
Nogle gange kan man jo også se sig i speglet og sige....Fuck jeg ser godt ud i dag... men disse dage, der tænker man ikke over hvorfor man pludselig ser godt ud. Man tænker kun over det, når den er gal.

Sådsan har jeg det ihvertfald af og til :)

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-11-04 19:47

Er det kun mit "Kandu" der kører såå langsomt lige nu???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-04 19:57

Uanset hvem du er, og hvad du vil, så gør det i dit eget navn. Er du nødt til at lave en ny profil for at starte denne tråd, ka' jeg da godt forstå at du ikke ka' se dig selv i spejlet. Men så er du hverken kvinde eller menneske!

I andre: Hold da kæft hvor er I nemme. I har nu været drevet rundt i Manegen i månedsvis af én idiot, og nu falder i Fannama i igen. Arne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 09-11-04 19:59

TheRipley det er dit Kandu som kører langsomt.
Vores Kandu kører hurtigt.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-11-04 20:02

TheRipley... næ mit gør også.
Jeg troede der var tale om "startvanskeligheder".
Til alles information, så kommer der nogle gange også en boks (eller hva man kalder det) op, der bare er helt blank. Jeg håber da ikke at jeg sidder og går glip af en eller andens guldkorn.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-11-04 20:06

Ser I andre også tomme bokse eller er det bare mig... nu var der igen en.. det er da underligt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 20:18

Citat

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 09-11-04 20:26

Citat

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-11-04 20:37

Hm, computer eller Kandu, jeg vil vente og læse jeres begavede kommentarer i morgen tidlig - Hyg jer
Knus Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 20:37

Kode

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 09-11-04 20:40

Et spejlbilled

Citat

takskaldeha, hmmmm, der mangler noget

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 20:45

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 09-11-04 20:46

Jaaaaaaaa der mangler en dugklud ......... fortsat hygge med jer *G*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 21:02

Kode
<html>
<head>
<title>ThomasLunde.dk</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<style>
<!--
a:link {color:#000000; text-decoration:none}
a:visited {color:#000000; text-decoration:none}
a:hover {color:#000000; text-decoration:none}
-->
<!--
body {cursor:default}
-->
</style>
<script language="JavaScript">
function co(element,mode) {
if (mode=="in") {
cursortype = 'hand'
colorval = '#e9e9e9'
} else if (mode=="out") {
cursortype = ''
colorval = '#B7C6D6'
}
element.style.background=colorval;
element.style.cursor=cursortype;
}
</script>
<SCRIPT LANGUAGE="javascript">
<!--
//Script by Mathias Hagensen
//Find more at www.script.dk

function setcookie(name,value) {
today = new Date;
expires = new Date(today.getTime() + 30 * 24 * 60 * 60 * 1000);
document.cookie=name + "=" + escape(value) + "; expires=" + expires
}
function getcookie(name) {
cookielist=document.cookie.split("; ");
for ( count = 0 ; count < cookielist.length ; count++ ) {
if ( cookielist[count].split("=")[0] == name )
return unescape(cookielist[count].split("=")[1])
}
return null;
}
function showvisits() {
visits = getcookie("visits")
if ( visits == null ) visits = 0;
visits++;
document.write(visits);
setcookie("visits",visits);
}
//-->
</SCRIPT>
</head>
<style>
.button    {background-color:#FFFFFF;
border-bottom:dotted 1px;
       border-color:#000000;
       border-left:dotted 1px;
       border-color:#000000;
       border-right:dotted 1px;
       border-color:#000000;
       border-top:dotted 1px;
       border-color:#000000;
       color:#000000;
       cursor:hand;
       font-family:verdana;
       font-size: 8pt;
       }

.but {background-color:#FFFFFF;
border-bottom:dotted 1px;
       border-color:#000000;
       border-left:dotted 1px;
       border-color:#000000;
       border-right:dotted 1px;
       border-color:#000000;
       border-top:dotted 1px;
       border-color:#000000;
       color:#000000;
       font-family:verdana;
       font-size: 8pt;
       }

</style>

<body bgcolor="#FFFFFF" text="#000000" background="gfx/back.jpg">
<table width="740" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" align="center">
<tr>
<td><font size="1" face="Verdana"><b>Forside :: SMS service</b></font></td>
</tr>
</table>
<table cellpadding="0" cellspacing="0" bgcolor="Gray" width="740" align="center" height="50" style="border-top: 1 solid #000000; border-right: 1 solid #000000; border-left: 1 solid #000000; border-bottom: 1 solid #000000">
<tr bgcolor="#FFFFFF">
<td colspan="6" height="41">
<?php include("top.php"); ?>
</td>
</tr>
<tr>
<td bgcolor="#B7C6D6" onmouseover="co(this,'in');" onmouseout="co(this,'out');" width="140" height="5" style="border-right: 1 solid #000000; border-top: 1 solid #000000">
<div align="center"><font face="Verdana" size="2"><a href="index.php" style="width: 100%;">Forsiden</a></font></div>
</td>
<td bgcolor="#B7C6D6" onmouseover="co(this,'in');" onmouseout="co(this,'out');" width="140" height="5" style="border-right: 1 solid #000000; border-top: 1 solid #000000">
<div align="center"><font size="2"><a href="links.php" style="width: 100%;"><font face="Verdana">Links</font></a></font></div>
</td>
<td bgcolor="#B7C6D6" onmouseover="co(this,'in');" onmouseout="co(this,'out');" width="140" height="5" style="border-right: 1 solid #000000; border-top: 1 solid #000000">
<div align="center"><font size="2"><a href="galleries/galleries.php" style="width: 100%;" target="_parent"><font face="Verdana">Gallerier</font></a></font></div>
</td>
<td bgcolor="#B7C6D6" onmouseover="co(this,'in');" onmouseout="co(this,'out');" width="140" height="5" style="border-right: 1 solid #000000; border-top: 1 solid #000000">
<div align="center"><font size="2"><a href="http://www.thomaslunde.dk/download/downloads.php" style="width: 100%;" target="_parent"><font face="Verdana">Download</font></a></font></div>
</td>
<td bgcolor="#B7C6D6" onmouseover="co(this,'in');" onmouseout="co(this,'out');" width="140" height="5" style="border-right: 1 solid #000000; border-top: 1 solid #000000">
<div align="center"><font size="2"><a href="uni.php" style="width: 100%;" target="_parent"><font face="Verdana">Aalborg
Uni</font></a></font></div>
</td>
<td bgcolor="#B7C6D6" onmouseover="co(this,'in');" onmouseout="co(this,'out');" height="5" style="border-top: 1 solid #000000" width="140">
<div align="center"><font size="2"><font size="2"><a href="mobil.php" style="width: 100%;" target="_parent"><font face="Verdana">Mobilos</font></a></font></font></div>
</td>
</tr>
</table>
<table cellpadding="0" cellspacing="0" bgcolor="Gray" width="740" align="center" height="15" border="0" style="border-right: 1 solid #000000; border-left: 1 solid #000000; border-bottom: 1 solid #000000">
<tr bgcolor="#FFFFFF">
<td width="141" height="400" bgcolor="#B7C6D6" style="border-right: 1 solid #000000; valign="top" align="left" valign="top">
<div align="center">
<?php include("left.php"); ?>
</div>
</td>
<td width="466" height="400" bgcolor="#FFFFFF" valign="top">
<div align="center"> <br>
<table border="0" width="350" height="235" cellspacing="0" align="center">
<tr>
<td height="226" valign="top">
<form action="<? echo $PHP_SELF; ?>?mode=sms" method="post" name="SMS" id="
">
<br>
<table align="CENTER" width="250">
<tr>
<td width="96"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1">Mobil
nummer:</font></td>
<td width="125">
<input type="text" class="but" name="nr" size="10" maxlength="9" value="<? echo $nr ?>">
</td>
</tr>
<tr>
<td width="96"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1">Dit
navn:</font></td>
<td width="125">
<input type="text" class="but" name="fra" size="12" maxlength="20" value="<? echo $fra ?>">
</td>
</tr>
<tr>
<td width="96"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1">Din
besked:</font></td>
<td width="125">
<textarea cols="20" rows="7" class="but" name="besked" onKeyUp="tilbage()" onChange="check()"><? echo $besked ?></textarea>
</td>
</tr>
<tr>
<?
   if($anslag == ""){
      $anslag = "120";
   }
   ?>
<td width="96"><font face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1">Anslag
tilbage:</font></td>
<td width="125">
<input type="text" class="but" name="anslag" value="<? echo $anslag ?>" size="3" readonly>
</td>
</tr>
<tr>
<td colspan="2" height="33">
<div align="center"><font face="Verdana" size="1" color="#FFFFFF">-<br>
</font>
<input type="Submit" class="but" value=" Send SMS " name="Submit">
<font color="#FFFFFF">_</font>
<input type="Reset" class="but" value=" Slet " name="Reset">
</div>
</td>
</tr>
</table>
</form>
<div align="center">
<script language="JavaScript">
<!--
function tilbage() {
document.SMS.charleft.value = <? echo $lang; ?> - document.SMS.message.value.length;
}
//-->
</script>
<? if($mode == "sms"){
   $nr = (($nr+1)-1);
   $lang = strlen($besked);
   if ($lang > 120) {
      $fejl = "Beskeden er for lang";
      $mode = "";
   }
   elseif($nr == 0) {
      $fejl = "Afsender mangler";
      $mode = "";
   }
   elseif ($fra == "") {
      $fejl = "Dit navn mangler";
      $mode = "";
   }
   elseif($besked == "") {
      $fejl = "Der mangler en besked";
      $mode = "";
   }
   else {
      if ((20100000<=$nr) and ($nr<=20169999)) { $end = "sms.tdm.dk"; }
      elseif ((20190000<=$nr) and ($nr<=20339999)) { $end = "sms.tdm.dk"; }
      elseif ((20400000<=$nr) and ($nr<=20409999)) { $end = "sms.tdm.dk"; }
      elseif ((20600000<=$nr) and ($nr<=20999999)) { $end = "note.sonofon.dk"; }
      elseif ((21200000<=$nr) and ($nr<=21299999)) { $end = "sms.tdm.dk"; }
      elseif ((21400000<=$nr) and ($nr<=21499999)) { $end = "sms.tdm.dk"; }
      elseif ((21600000<=$nr) and ($nr<=21999999)) { $end = "sms.tdm.dk"; }
      elseif ((22100000<=$nr) and ($nr<=22999999)) { $end = "note.sonofon.dk"; }
      elseif ((23200000<=$nr) and ($nr<=23999999)) { $end = "sms.tdm.dk"; }
      elseif ((24100000<=$nr) and ($nr<=24999999)) { $end = "sms.tdm.dk"; }
      elseif ((25100000<=$nr) and ($nr<=25399999)) { $end = "note.sonofon.dk"; }
      elseif ((25500000<=$nr) and ($nr<=25599999)) {
         $fejl = "Det er en Tele1 Europa nummer. Og vi kender ikke emailen";
         $mode = "";
      }
      elseif ((25700000<=$nr) and ($nr<=25799999)) { $end = "sms.tele2.dk"; }
      elseif ((25910000<=$nr) and ($nr<=25929999)) { $end = "sms.tdm.dk"; } //tele passat
      elseif ((26100000<=$nr) and ($nr<=26999999)) { $end = "sms.mobilix.dk"; }
      elseif ((27100000<=$nr) and ($nr<=27399999)) { $end = "sms.mobilix.dk"; }
      elseif ((28100000<=$nr) and ($nr<=28899999)) { $end = "sm1800.telia.dk"; }
      elseif ((29100000<=$nr) and ($nr<=29999999)) { $end = "sms.tdm.dk"; }
      elseif ((40100000<=$nr) and ($nr<=40119999)) { $end = "sms.tdm.dk"; }
      elseif ((40130000<=$nr) and ($nr<=40219999)) { $end = "sms.tdm.dk"; }
      elseif ((40250000<=$nr) and ($nr<=40469999)) { $end = "sms.tdm.dk"; }
      elseif ((40500000<=$nr) and ($nr<=40999999)) { $end = "note.sonofon.dk"; }
      elseif ((51100000<=$nr) and ($nr<=51399999)) { $end = "sms.tdm.dk"; }
      elseif ((51600000<=$nr) and ($nr<=51999999)) { $end = "sms.tdm.dk"; }
      elseif ((52200000<=$nr) and ($nr<=52299999)) {
         $fejl = "Det er en Sense Communications nummer. Og vi kender ikke emailen";
         $mode = "";
      }
      else {
         $fejl = "Ukendt mobil type";
         $mode = "";
      }
      if (!$end=="") {
         $smsemail = $nr."@".$end;
         mail("$smsemail", "", "Fra: $fra - $besked", "From: $afsender");

         $fejl = "Sms beskeden er sendt afsted";
         $mode = "";
      }

} ?>
<? if($mode == ""){?>
<script language="JavaScript">
<!--
function tilbage() {
document.SMS.anslag.value = 120 - document.SMS.besked.value.length;
}
//-->
</script>
<font color="Red" FONT face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" size="1">
<? echo $fejl; ?>
<? } ?>
</font> </div>
</td>
</tr>
</table>

</div>
</td>
<td width="141" height="400" bgcolor="#B7C6D6" style="border-left: 1 solid #000000; valign="top" align="left" valign="top">
<div align="center"></div>
<div align="center"><font face="Verdana" size="1">
<?php include("right.php"); ?>
<br>
</font> <font face="Verdana" size="1"> </font></div>
</td>
</tr>
<tr bgcolor="#FFFFFF" valign="middle" align="center">
<td colspan="3" height="20" style="border-top: 1 solid #000000">
<div align="center">
<?php include("bottom.php"); ?>
</div>
</td>
</tr>
</table>
<div align="center"><br>
<table width="300" border="0" cellspacing="0" cellpadding="0" height="13">
<tr>
<td>
<div align="center"><font face="Verdana" size="1">:: CopyRight Thomas
Lunde 1998 - 2001 ::</font></div>
</td>
</tr>
<tr>
<td>
<div align="center"><font face="Verdana" size="1">Optimeret for Internet
Explorer 5.x<br>
1024 x 768</font></div>
</td>
</tr>
</table>
<p><font face="verdana" size="1"> </font></p>
</div>
</body>
</html>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-04 21:10

molo

Hold nu op med det shit. Jeg gik jo ind for at se dit intilligente indlæg, og så var det blot noget lort.

Skål min ven.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-11-04 21:13

Næh TheRipley! Jeg er ikke alle steder på Kandu! F.eks. tuner jeg ikke knallerter eller udbreder mig om min ikke bestående økonomi

Molo fucker åbenbart Kandu op igen!!

Og Arne ser spøgelser overalt!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 21:16

arne.jakobsen -> Kalder du kildekoden til en hjemmeside SMS sender i PHP for lort ???

Moderér din sprogbrug

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-11-04 21:16

The Ripley:

Citat
Kelld: garanteret din 8 årige datter i Peter Plys nattøj, de synes far er sej, når han barberer sig

Lad os så lige få en rude med indhold hahaHahahahaha næh The Ripley ,
der er nemlig store BABELUTTER.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 09-11-04 21:18

arne.jakobsen

Hvor er du dygtig

Citat
I andre: Hold da kæft hvor er I nemme. I har nu været drevet rundt i Manegen i månedsvis af én idiot, og nu falder i Fannama i igen. Arne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 21:20

Jeg synes I er begyndt at brede jer lidt rigeligt....

Hold til venstre ...tak

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 09-11-04 21:22

Tedd-> Du er heldig, jeg er nemlig god med økonomiske råd - har selv prøvet alle de dårlige, men blander mig nu heller ikke i knallerttråde
Kelld-> Ren fantasi
Og Molo - du er sgu da sjovere, når man kan forstå dig

Langsom Kandu-hilsen Ripley

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 21:24

Det var jer der begyndte ?

Fra : 24timer Dato : 09-11-04 20:40

Citat
....hmmmm, der mangler noget

...såeh ;

Nu skulle der da være plads nok til at udbrede sig

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ting27

Dato : 09-11-04 21:24

molokyle> Har du rettighederne til at vise denne kildekode frem for offentligheden. Jeg håber du har papirne i orden, samt underskrift fra indehaveren af kopieringsrettighederne.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-11-04 21:25

Molo:
Lad være at rode med de koder,nu er det jo gået helt galt!!!!
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-11-04 21:29

Lad os bare sige jeg blander mig lidt ud over hele sendefladen TheRipley Sådan er det jo med selvlærte idioter

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-11-04 21:29

Faen hvor i heldige at i har et speil.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-04 21:31

Ja Molo. Hvergang den kommer i en tråd hvor den absolut intet har at gøre! De mange tomme ruder var sjove. Men uanset indholdet i din sidste, så var det SPAM. I en anden tråd, var det nok klogt sagt, men ikke i denne. Men jeg er glad for at I forstod mit budskab.

Den eneste der stadig ikke har forstået en DYT af det hele, er som sædvanligt Keld. Han roder rundt som en elefant i en blomsterbutik, og synes stadig at alt er godt. Og det eneste han tænker på er Quinder og store BABELUTTER.

Keld for helvede: Så åben dog en hyggetråd. Du bestemmer selv temaet!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 21:35

ting27 -> OpenSource

Kildeangivelsen er bibeholdt i <title> ... </title> samt <script> ... </script> markørene

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-11-04 21:35

Molokyle...tak ska du da ha! Der var simpelthen ikke plads til alle jeres indlæg før, men nu går det meget bedre, nu kan jeg se dem allesammen.

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 09-11-04 21:36

arne.jakobsen siger vi er faldet i igen og molokyle siger vi skal holde til venstre.

Det er sgu da klart at der så mangler noget i spejlbilledet.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-11-04 21:39

The Ripley:
Jeg har en snor jeg trækker i,så vælter pengene ud af væggene og har du penge,
kan du KØBE noget der ligner kærlighed,aj livet er herligt
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-04 21:40

Hwa Faen holniels, du ka' da ikke være på Harboe en tirsda' kveldd?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 21:40

arne.jakobsen -> Siden hvornår er du blevet moderator i smalltalk

Spam er uopfordret mail. Har man oprettet eller deltager i dette forum har man selv bedt om det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-11-04 21:45

Som sædvanlig,har arne travlt med at kommentere andres indlæg,og fatter ikke en balle af hvad der foregår
lige for snuden af ham.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 21:49

Der manglede ordet 'et spørgsmål' eller to i sidste sætning fra mig. Sæt det/dem selv ind.

takskaldeha -> Ja, jeg finder det også bedre sådan

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-11-04 21:49

Joda arne.jakobsen,men ikke så mange at jeg ikke ka se at du driter deg ut igen,du burde skaffe deg en sånn lille stemme der fortæller deg når du ka og ikke ka,du vet en sånn der sitter mellem ørerne,inne midt i hodet ca. er en fin en at lytte på,,

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 09-11-04 21:56

arne.jakobsen

hvilket budskab

Citat
Men jeg er glad for at I forstod mit budskab

er det noget, du har skrevet i en anden tråd?

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-11-04 21:56

Molokyle... ja, det er jo vældig populært med det format.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-11-04 21:58

Hej i tråden holniels:
Du kan nok ikke få dit ønske opfyldt,mht hvad arne skal have mellem ørene kedeligt nok.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 21:59
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-11-04 22:01

19 tommer er sgu ikke nok til Molo's indlæg!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-11-04 22:11

Hej Keldd og skåll i skuret du,fin tråd denne for dem der kan kunsten at sentrere øjnene nokk til at se begge to i speilet,jeg har problemer,særligt om kvelden

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-11-04 22:11

Arne jakobsen:
Nu har du lige fortalt det undrende publikum hvad jeg altid tænker på,mellem os to,kan jeg fortælle dig:
DET gør De også.
Men kan du ikke gøre os en tjeneste og fortælle hvad DU tænker på.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-11-04 22:13

Så nu passer sitet til 1280x1024 herligt

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-11-04 22:19

Herligt bentjuul?,hvordan kan du se de små bokstaver på en sånn site??,

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-11-04 22:22

bent:
Tror du det var ham Molo,der skrev nogen mærkelige tal og bogstaver,og så blev siden så STOR?????????????????
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-04 22:24

24timer

Så vidt jeg kan se er du en helt ny bruger. Hvad fanden laver du så i en smalltalk som denne? Og hvem er du,
at du kan udtale dig om min dygtighed? Jeg kan se at du er oprettet som Kandu'er idag. Men betyder det er du er ny, eller at du bare er en ny profil med et gammelt ansigt? Du er ligesom spørgsmåls-stilleren, en dags-aktuel idiot, og du kunne ligeså godt være den samme. OG DET TROR JEG AT DU ER.

Så endnu engang venner: Pas på! Vi bliver spammet til af Psycopater!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-11-04 22:27

holniels, det kan jeg ikke - jeg gætter mig frem - ligesom en anden her i tråden

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 22:35

Tillykke ...og velkommen på kandu.dk 24timer

http://www.kandu.dk/Img/diverse/double.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-11-04 22:39

Velkommen 24timer, altid rart at møde nye profiler.

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-11-04 22:42

Du har helt ret Arne! Vi bliver spammet af psykopater!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-04 22:43

Hej holniels - velkommen til

Keld - Hvad jeg tænker på? Det ville squ blive en længere fortælling! Men du beviser jo selv at DU ikke tænker på ret meget andet end Quinder m.m.

Hver gang der er problemer her på Kandu, holder du dig pænt udenfor. Og overlader det til andre at udkæmpe kampene. Når røgen er forsvundet, dukker du igen op!!! Jeg har før beskyldt dig for at være en fissehøg! Men du er altså også en tøsedreng. Du har oven i købet bedt piger her på Kandu, om at skide på deres mænd, og finde på undskyldninger. Helt ærligt Keld??????????

Keld: Hvad tænker DU på?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-11-04 22:44

Sjovt nok handler det her spørgsmål om at kigge sig selv i spejlet!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-11-04 22:44

Arne for satan!! Du bliver sq mere og mere mærkelig. Lad dog være med at blande dig i, hvornår folk er blevet brugere her på kandu - og hvad de MÅ HAVE LOV TIL at deltage i. Det kan da aldrig blive dig, der skal vurdere det

Psychiatrists say that 1 of 4 people are mentally ill.
Check 3 friends. If they're ok,....... you're it

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 22:46

arne.jakobsen -> Ta' en snak med Claude : http://www.spaceports.com/~sjlaven/classic.htm

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-11-04 22:47

Hvorfor F...... og H......... og S.... Bliver siden for "bred" til min computer hver gang jeg går ind på det her spørgsmål ??????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 22:49

dova -> Guess who !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 09-11-04 22:50

arne.jakobsen

Er en smalltalk kun til de erfarne brugere?????????

Jeg er ikke bruger fra d.d. Få søvnen ud af øjnene.

Her er et citat fra arne.jakobsen

Citat
Så endnu engang venner: Pas på! Vi bliver spammet til af Psycopater!

Jeg har læst lidt hist og pist her på kandu i tidligere spørgsmål. Jeg kan ikke finde ud af hvem, der er dine venner.
At du kalder mig for en dags-aktuel idiot. Ja det kan jeg jo så vælge at tage som et kompliment eller en fornærmelse.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-04 22:52

NIX Molo, man har bedt om kommentarer, men det er ikke det samme som en af dine programmeringslister der fylder 7 sider. Det kan godt være at de kun indeholder GULDKORN. Men ingen har bedt dig om at sende dem. Så Kære MOLO: Lad os være fri!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 22:55

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-11-04 22:57

Arne
Din 22:43 er under lavmålet, de fleste kampe, som du kalder det, ville sgu ikke være her hvis det ikke var p.g.a. dig.
Forstå en spøg eller ironi ka' du sgu heller ikke, men kun finde på en helvedes masse øgenavne, som ingen snart kan vide sig sikker mod at blive ramt af.
Men det siger bare mere om dig, end om dem det går ud over

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 23:01
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-11-04 23:07

arne:
Citat
Hver gang der er problemer her på Kandu, holder du dig pænt udenfor

Nå,så jeg holder mig udenfor.
Som jeg ser det er der kun eet problem,og det er dig.Men man kan jo ikke forklare en idiot,at han er idiot,det er jo derfor han er idiot.
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 23:07
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 23:12
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 23:23

Usikkerhedsprincippet illustreres bedst af Schrödinger's kat : http://www.phobe.com/s_cat/s_cat.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-04 23:26

Creamy

Når folk opretter sig selv d. 9 okt. som Superbrugere, og staks indlægger et spørgsmål i Smalltalk. Hvor stor sandsynlighed er der så for at vedk. ER ny bruger??

Nye brugere ville ha' spørgsmål! Men denne bruger har INGEN spørgsmål. Lidt henne i tråden viser denne bruger at Han/Hun kender Keld og tedd. Altså ikke nogen ny bruger. Det ka' godt være at JEG kan regne dem ud. Meeeeeeen - jeg troede osse du kunne.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-11-04 23:29

Hej Keldd - du kom helskindet og med tom tegnebog ud fra tandlægen ??

Fine links Molo - de passer godt ind her

//bentjuul

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-11-04 23:30

Molo
Hvis det er dig der har lavet det koks med denne tråd, synes jeg slet ikke du er en sød dreng, men møgirriterende

dova

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-11-04 23:33

Dova, du ændrer bare skærmbilledet til 1280x1024, så er det godt nok ikke til at læse, men det er jo også ligemeget med alt det lort der kommer fra AJ

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-11-04 23:40

bent:
Jeg overlever,271kr skal jeg af med,og sygesikringen 189kr for 16min. puh ha.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-11-04 23:42

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 23:43

dova & bentjuul -> Der er også den mulighed man holder sig til 1024 X 768, men skubber den horizontale scrollbar nederst helt ud til højre

Så er alt i den skønneste orden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-11-04 23:44

Keld

Man kan sagtens diskutere med folk her på Kandu, og det er der også mange der gør. Det kræver blot at man har nosser.
Jeg kender mange piger der har nosser. Og jeg har snakket med mange af dem, uden hele tiden at skulle stille mig selv til skue, som dreng/mand som du plejer at gøre. I mine øjne er du nosseløs.

Dova

Ja molo kom ind med en helvedes lang kommentar, som ikke var en kommentar, men blot en selvpromovering.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-11-04 23:44

"N" siger "N". "O" siger "O". "V" siger "V". "E" siger "E". "M" siger "M". "B" siger "B". "E" siger "E". "R" siger "R".

FAT DET NU IND!!!!!

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 09-11-04 23:45

arne.jakobsen

Følger du overhovedet med tiden!!!!!!!!!!!!!!!!

Citat
Når folk opretter sig selv d. 9 okt. som Superbrugere, og staks indlægger et spørgsmål i Smalltalk. Hvor stor sandsynlighed er der så for at vedk. ER ny bruger??

Hvor stor sandsynlighed er der for at du følger med tiden???????????????????????????????

Det er den 9. november i dag. Selv om sommertiden nu er forbi, så var det altså ikke en hel måned tiden skulle skrues tilbage.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-11-04 23:47

Iøvrigt så hej til 24timer! Vi er jo åbenbart hemmeligt i familie... det er så hemmeligt at vi ikke selv ved det. hihhihihi

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-11-04 23:47

Det er rigtigt Molo, men med 1280x1024 så har du en helt "nomal" kandu side - lad os så se om den også kan blive bredere

//bentjuul

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 09-11-04 23:49

takskaldeha

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-11-04 23:50

takskaldeha
Sådan er det slet ikke
N-o siger no, v-e-m siger vem, novem-, b-e-r siger ber, november

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-11-04 23:50

Hey 24timer der er du jo...uh og du kommenterer også det med at manden ikke kan finde rundt i noget som helst (andet end sin egen navle). NU skal vi nok få på puklen, af det kære punktum.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 23:50

N-O siger NO. V-E-M siger VEM, siger NO siger VEM siger NOVEM. B-E-R siger BER : Siger NO siger VEM siger BER siger NOVEMBER !

</M-O-L-O-K-Y-L-E>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 23:52

Du har ret dova : Sådan var det slet ikke

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-11-04 23:53

Hej Dova og Molokyle... ih, det er I jo meget bedre til end jeg er. Jamen altså!!

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-11-04 23:54

I må da gi mig at jeg prøvede

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-11-04 23:55

Jf. :

B-A-M siger BAM. B-U-S siger BUS siger BAM siger BUS siger BAMBUS. R-Ø-R siger RØR siger BAM siger BUS siger RØR siger BAMBUSRØR

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-11-04 23:56

arne:
Du er et håbløst skvat,men jeg glæder mig til du inviterer på øretæver.
Keldd.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-11-04 23:59

Molokyle...jeg forstår det ikke, men jeg synes det er sjovt! Du kunne blive en god vikar i en første klasse. Dem er der jo også en del mangel på.. altså vikarer, ikke førsteklasser.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 10-11-04 00:01

Iøvrigt... 24timer takskaldedabareha! Rart at mit alter ego er så vittigt... andet ville jeg ikke kunne leve med.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-11-04 00:01

Narj, Molo så omfattende er det nu ikke, sådan som jeg husker det fra skolen der først i tresserne.

og takskaldeha, denne her er for at vise, at det kun er for sjov

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 10-11-04 00:02

Vi er da blevet enige om at takskaldeha ikke er blevet bruger den 9. oktober.

Nu mangler vi bare at finde ud af hvad det er, der mangler i spejlbilledet. Måske en fra fortiden, ja hvem ved?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 00:02

Så så... Keldd : arne.kakaosen har da ret i min selvpromovering. Lidt har arne.jakobsen da lært her på sitet

arne.jakobsen : Prøv lige hér -> http://www.haus6.org/flsahhh/promille/prom.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-11-04 00:06

Bambusrør : Også kendt fra skolen som spanskrør, til brug for dem der ikke kunne stave til november
Nej, det var før min skoletid

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 00:07
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-11-04 00:09

molo:
Puh ha,den var væmmelig,ja puha det snorrer i hovedet endnu.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 10-11-04 00:10

Jamen det med spejlbilledet kære venner... det er noget med en and. Der har faktisk været en, der var inde på det, synes jeg at erindre, men jeg tænkte, at der jo netop var så mange andre muligheder, så måske der ville dukke noget bedre op. Iøvrigt brugte jeg denne her fordi jeg synes at 24timer var sjov. Men okay Dova, nu ved jeg så hvad den rent faktsik står for herinde. Det er sandelig lidt kompliceret det her kandu... og jeg kan ikke engang stave.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 10-11-04 00:11

AV! Hvor ondt Molokyle! Måske skal du ikke være vikar alligevel.

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 10-11-04 00:19

Nåååhhhhhh det med spejlbilledet var bare en "and"
Jeg var lige ved at blive nervøs for at du havde brugt et råd mod bumser

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 00:21

Hej 24timer

Du siger:
Citat
Er en smalltalk kun til de erfarne brugere?????????
jeg er ikke bruger fra d.d. Få søvnen ud af øjnene.
Her er et citat fra arne.jakobsen
Citat:
Så endnu engang venner: Pas på! Vi bliver spammet til af Psycopater!

Jeg har læst lidt hist og pist her på kandu i tidligere spørgsmål. Jeg kan ikke finde ud af hvem, der er dine venner.
At du kalder mig for en dags-aktuel idiot. Ja det kan jeg jo så vælge at tage som et kompliment eller en fornærmelse.

Når jeg kalder dig dagsaktuel, er det fordi jeg kanse på din profil at du har koblet dig på Kandu for få dage siden.

Og når man kun har været på så kort, kan man heller ikke have haft mulighed for at sætte sig ordentligt ind i sagerne.

Derfor siger jeg til dig at du er en idiot. Og det vil jeg sige til alle der tror eller mener at de har noget at mene, efter nul tids eftertanke.

Og m.h.t. hvad du har set: Så har du ikke set ordentligt efter. Du skel ikke bare læse konklutionen, men hele sagen. Og det glemte du vist også. OK min ven.?????

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 10-11-04 00:31

Her er et citat fra arne.jakobsen

Citat
Det er helt sikkert at nogen har ønsket at jeg ville holde mund. Men jeg tror selv at min veltalende, vedholdenhed m.m. er det der har fået ham til at holde kæft. Til stor glæde for os alle.

Jeg har læst tidligere spørgsmål, og du arne.jakobsen var dårligt nok blevet bruger her på kandu før du irettesatte andre brugere, men du er jo også tilbage i tiden.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 00:33

Hmmm.... ved nærmere eftertanke er dette måske mere dig arne.jakobsen : http://www.pegebogen.dk/

Mange fornøjelige timers underholdning

...men ga' vide hva' vi andre så ska' lave i mellemtiden ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-11-04 00:40

24timer:
Ja,der er mange arne citater,og de har alle een ting tilfælles,
de er RET kedsommelige.
Hilsen
Keldd.
Molo:DET tror jeg på. (00:33)

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 10-11-04 00:47

Hold da kæft, brugerne har tidligere ønsket arne.jakobsen tillykke med fødselsdagen den 10. oktober, men hvis han mener at det, ja nu bliver det jo i går, var den 9. oktober så vil han fejres igen, for så er det jo for ham den 10. oktober i dag.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 00:50

Det ER nu rart ...at tråden er blevet så tilpas bred, der er plads til mit ego

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-11-04 00:52

Molo er både gået i selvsving og monitor udsving!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 00:53

Tillykke med dagen arne.jabobsen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-11-04 00:53

Og den der med § 1 og 2 i den anden tråd har jeg altså copyright på! Endnu en stjæler!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 00:55

Keldd: Den bemærkning

Citat
Fra : Keldd Dato : 10-11-04 00:40

24timer:
Ja,der er mange arne citater,og de har alle een ting tilfælles,
de er RET kedsommelige.
Hilsen
Keldd.
Molo:DET tror jeg på. (00:33)

er da noget af det dummeste du har skrevet til dato

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 00:55

Keldd: Den bemærkning

Citat
Fra : Keldd Dato : 10-11-04 00:40

24timer:
Ja,der er mange arne citater,og de har alle een ting tilfælles,
de er RET kedsommelige.
Hilsen
Keldd.
Molo:DET tror jeg på. (00:33)

er da noget af det dummeste du har skrevet til dato

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 00:56

Selvsving ...udsving, siger du tedd ?

Nope : http://www.billigcamping.dk/shop/default.asp?ProductID=248

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 10-11-04 01:00

arne.jakobsen

Mener du at gentagelse fremmer forståelsen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 01:01

Alletiders tilbud : http://www.bordtennisexperterne.dk/?vp=1470,6801

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 10-11-04 01:01

Ja eller denne..... :
http://www.wagenschenke.ch/
LOL

VH
mrhan

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 01:02

Keldd

Vil du ikke være så venlig at sende os nogle links til alle de steder, hvor du har bevist din enormt store humoristike sans?

Jeg har set dem og ved at du er morsom, men giv lige de andre mulighed for at nyde dine sjove ord. OK Keld?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 01:04

tedd -> Du må godt få mit bob, som plaster på såret

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-11-04 01:06

Arne:
Ikke nok med dine citater er RET kedsommelige
DU er også RET kedsommelig
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 01:07

Citat
Og den der med § 1 og 2 i den anden tråd har jeg altså copyright på! Endnu en stjæler!

... bob bob bob (Udt. på Ama'rkansk : Bårhb bårhb bårhb... )

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 10-11-04 01:10

arne.jakobsen

Du kan kun tale for dig selv. Hvad du end ønsker af links må være op til dig.
Nu forstår jeg, du havde jo fødselsdag for ikke så lang tid siden og med den tidszone du lever i har du det jo nu igen.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 01:12

24timer

Ja min ven!

Det mener jeg faktisk. Det sker ofte at folk hører noget, og så ikke hører det alligevel.

Når de så hører dagen efter, SÅ forstår de!

Forstår DU?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 01:12

24timer

Ja min ven!

Det mener jeg faktisk. Det sker ofte at folk hører noget, og så ikke hører det alligevel.

Når de så hører dagen efter, SÅ forstår de!

Forstår DU?

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 10-11-04 01:13

Du er to personer.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-11-04 01:16
Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 10-11-04 01:24

arne.jakobsen

Er du døv?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 01:24

He he...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-11-04 01:25

Så er det:

Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-11-04 01:26

Bare den fedeste musikvideo for geeks

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 01:36

takskaldeha -> http://www.online-literature.com/carroll/lookingglass/

tedd -> Første (..og eneste ) intelligente link fra din side ...siden du loggede på kandu.dk for første gang

Keldd -> Sleep tight

Nogen der har gættet jeg har fri i morgen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-11-04 01:38

B/W monitor og kun 32 kb ram for at komme til månen! Med winXP var de røget forbi!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 01:40

24timer

Jeg forstår ikke hvordan du kan sige at jeg er to personer?

Du er jo ikke mand nok til at sige at du én person.

Jeg har aldrig skjult hvem, og hvad JEG er.

Hvis du vil bide skeer med mig, skal du squ stå tidligt op.

Men OK. Kom igen "Drengerøv"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 01:40

24timer

Jeg forstår ikke hvordan du kan sige at jeg er to personer?

Du er jo ikke mand nok til at sige at du én person.

Jeg har aldrig skjult hvem, og hvad JEG er.

Hvis du vil bide skeer med mig, skal du squ stå tidligt op.

Men OK. Kom igen "Drengerøv"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-11-04 01:41

Arne er en mand af få ord, men han bruger dem mange gange!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 01:45

*ROFL*

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 10-11-04 01:47

Jeg har tidligere spurgt om gentagelse fremmer forståelsen samt om du er døv.
Mit næste spørgsmål er :" Havd bruger du dine uddannelser til i dag?"

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 01:51

Det er jo så typiskt Keld.

Han angriber mine citater. BjarneD har lige rost mig for mine citater i en anden tråd.
Den drejede sig jo eller ikke om Fisse og Patter. Så det er nok derfor at Keld ikke var der.

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 10-11-04 01:52

Hvis du skulle være i tvivl, så hjælper jeg dig. Jeg er kun en person og det er bår dæjligt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 02:05

Citat
6. nov.

Narcissistisk personlighedsstruktur?

Grænsen for tolerance kan ud fra de kulturradikales adfærd udledes til at være lydighed
overfor det kulturradikale budskab.

Bevægelsen er diktatorisk De er ikke kræsne med deres metoder.
Vælgerne føres bag lyset, hvorved demokratiet undergraves.
De tager intet ansvar. For dem er den gode hensigt syndsforladelse.
Som de selvbestaltede dommere vil de altid frikende sig selv.
Ingen risiko er for stor. For selvfølgelig kan det gå helt galt.
Skylden herfor bliver så forklaret med for lunken tilslutning til deres dogmer.

De synes at nære en dyb foragt for den jævne borger, som derfor skal under deres formynderskab eller omskabes i deres billede. Selv er de ufejlbarlige.

Diagnosen må være narcissistisk personlighedsstruktur. De er selvovervurderende, kontrollerende og udnyttende. Anderledes end psykopater gør de dog ikke fortræd, fordi de nyder det. Det er blot en uundgåelig følgevirkning af, at verden er orienteret om dem og deres forsøg på at skabe det fuldendte univers.

Arvid Holm

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 02:12

Kære Molo: Jeg er selvfølgeligt ikke blevet moderator for noget som helst. Og det ved du også godt. Men jeg er, og har altid været talsmand.
Hvad FANDEN betyder modererator? Spil smart og dygtig. Jeg skal love dig og andre at jeg aldrig spiller noget som helst. (Jo jeg gør, ???)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 02:12

Kære Molo: Jeg er selvfølgeligt ikke blevet moderator for noget som helst. Og det ved du også godt. Men jeg er, og har altid været talsmand.
Hvad FANDEN betyder modererator? Spil smart og dygtig. Jeg skal love dig og andre at jeg aldrig spiller noget som helst. (Jo jeg gør, ???)

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-11-04 02:16

Molokyle Hvor fa'en har du fået fat i A.J's SPEJL kl. 02.05 - nåh men man kan jo tydeligt se i det spejlbillede at der mangler selverkendelse !!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 02:17
Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 10-11-04 02:18

Jamen arne.jakobsen, du er da bare dig selv , det tror jeg de fleste brugere ved.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-11-04 02:19

takskaldeha gåden er løst på dit spørgsmål af Molokyle kl 02.05 - svaret er "selverkendelse"

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 02:25

bentjuul -> Jeg tror nu nærmere det er selvforståelsen den er galt med

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-11-04 02:27

Ja måske

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 02:28

Nå... er bleven traaaaart. Går på puden

CU ALL 2MORROW

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-11-04 02:28

Godnat til alle

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 02:31

24timer - Snot navn
Citat
Nu forstår jeg, du havde jo fødselsdag for ikke så lang tid siden og med den tidszone du lever i har du det jo nu igen.

hwa mener du med det? Det er jo noget ævl.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 02:31

24timer - Snot navn
Citat
Nu forstår jeg, du havde jo fødselsdag for ikke så lang tid siden og med den tidszone du lever i har du det jo nu igen.

hwa mener du med det? Det er jo noget ævl.

Kommentar
Fra : 24timer

Dato : 10-11-04 02:43

Citat
arne.jakobsen Dato : 09-11-04 23:26

Creamy

Når folk opretter sig selv d. 9 okt. som Superbrugere, og staks indlægger et spørgsmål i Smalltalk. Hvor stor sandsynlighed er der så for at vedk. ER ny bruger??

Nye brugere ville ha' spørgsmål! Men denne bruger har INGEN spørgsmål. Lidt henne i tråden viser denne bruger at Han/Hun kender Keld og tedd. Altså ikke nogen ny bruger. Det ka' godt være at JEG kan regne dem ud. Meeeeeeen - jeg troede osse du kunne.

takskaldeha blev da ikke superbruger den 9. oktober.

Læs dog tråden mand før du svarer. Selv om du er døv, kan du vel stadig læse.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 02:48

Nåh Pyt. 24. Du er en ven. Og så taler vi ikke mere om det. Love AJ.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 02:48

Nåh Pyt. 24. Du er en ven. Og så taler vi ikke mere om det. Love AJ.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 03:20

24 du har ret , han/hun blev ikke superbruger den 9. oktober. Han/hun blev det i går, gør det tingene bedre?

Men jeg kan godt sige dig at jeg bliver hidsig når du skriver:
Citat
Læs dog tråden mand før du svarer. Selv om du er døv, kan du vel stadig læse.

Hvem har fortalt dig at jeg er døv??
Jeg er hverken døv, stum eller dum.

Men mennesker der som dig, der ....................... helt ærligt.

Hvis du var ansat hos mig, så havde du 3 måneders løn i lommen, og så ikke farvel, men skrup af.

Der findes ikke en smiley.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-11-04 05:34

AJ har abstinenser, swampesæsonen er jo slut ! længre er den ikk'
Og AJ, Jeg har mest ret, for jeg har brugt kandu længre tid end dig.
Kik på min profil og du ser måske dit spejlbillede.
Jo, og så var jeg superbruger, efter de første 5-10min. på kandu, og har 24års edb-erfaring, og kan stadig håndprogramere z80'eren.
Og hvad så, jeg syntes da ikke at du er en idiot! Min bekymring for dig går nu mere på, at hvis at du havde en rigtig ven,
om denne så ikke burde følge dig til lægen.

Hej til alle de nye, og til søens folk.
Og haj molo, sjove koder du finder

Natmaden

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-04 09:05

Molokyle...........der fejl i din kode..............men jeg siger ikke hvor.
Kode
Fra : molokyle Dato : 09-11-04 21:02

Natmaden.............dit spejlbillede ligner mit.
PS. Jeg har været her længere og har så mere ret end du..........men jeg ved ikke i hvad.

PSS. Hvorfor er tråden så bred.

Godkendelse af svar
Fra : takskaldeha

Dato : 10-11-04 09:17

Tak for svaret Tjulahop.... der var nok en anden, der havde været en tur på vesterbro sidste år ved juletid.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 09:24

emesen -> Jeg laver da altid fejlbehæftet kode

..og tråden er ikke bred. Det er din skærm der er krympet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-04 09:29

Tråden fylder 1½ 17" skærm i 800 x 600 (til gammelmandsøjne)

>>Jeg laver da altid fejlbehæftet kode>>>>>>>>>>det er det jeg mener.........der er ingen fejl.
Men hvad er grunden til bredden........kode i et indlæg ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 10:46

emesen Kandu.dk bruger ASP som serverside kode. Parseren forveksler åbenbart visse HTML markører, ASP og PHP kode i kommentarer med 'noget' der skal parses og så knækker filmen. Som du ved er der også problemer med lange URL'er, hvori der indgår http:// adresser og/eller æ/ø/å samt visse specialtegns kombinationer. Same story

I denne tråd giver det sig (...som jeg udmærket var klar over i forvejen) udslag i, der sættes en 'ny' standardbredde i HTML dokumentet

Præcis hvor i systemet fejlen ligger kan jeg desværre ikke fortælle dig, da man jo ikke kan hente og læse serverside ASP koden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 18-11-04 16:57

WE ARE THE MIRROR AS WELL AS THE FACE IN IT.
WE ARE TASTING THE TASTE THIS MINUTE OF ETERNITY.
WE ARE PAIN AND WHAT CURES PAIN.
WE ARE THE SWEET COLD WATER AND THE JAR THAT POURS.
-Rumi