/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP 840C
Fra : lassse
Vist : 273 gange
200 point
Dato : 08-11-04 20:45

hej
jeg skal til at bruge min printer igen. så jeg har købt nye pertoner til den måde farve og sort.. men den siger at det er de forkerte pertoner det sider i.. men det kan ikke passe... da de pertoner jeg har købt skulle passe.
hvad kan jeg gøre for at få den til at virke igen???

Kommentar
Fra : Coliniiii

Dato : 08-11-04 21:39

Hej,
Det er sikkert at patronen er forkert! Du skal tjek omhygeligt at at nummer passer til din printer. det findes flere patroner som tilsynlader passer men feks.kan patroner til 850C, 870C osv. ikke brugs, det skal vær de rigtig! Der er en gode ting med HP840C det er nemt at påfyld jeg har påfyldt min ca. 20 gang og det virker lige flot nu.

Hilsen C.....

Kommentar
Fra : Mazey

Dato : 09-11-04 01:40

Selvfølgelig kan det være forkerte patroner, men der er hændelser (har selv oplevet det) at en hp printer ikke vil godtage patronerne selvom det er de rigtige... Er det originale patroner eller uorginale? uorginale kan man godt have store problemer med.. Hvis det er originale så prøv at tage dem ud og sæt dem i igen, sørg for at de er "presset" godt på plads!....

Håber du får det til at virke!

Mvh

Mazey

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 09-11-04 13:53

Farvepatronen skal have nummer 17 og den sorte skal have nummer 15.

Jeg har selv HP 840c.

MVh
Hanne