/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Gaderæs i Odense ?
Fra : Haddie
Vist : 778 gange
5 point
Dato : 31-07-02 21:16

Hey med jer!

Jeg så i 48 timer på tvdanmark 2 at der i kbh. køres gaderæs, forskellige steder. Mit spørgsmål er nu er der også et sted man gør det i Odense ?? For jeg syntes det så vildt spændende ud og kunne godt tænke mig at se det "live" om man så kan sige...!

PÅ forhånd tak

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 31-07-02 21:26

Gaderæs (rubberburning) er ulovligt i Danmark. Det foregår dog over hele landet. Hvis du vil have nærmere information herom, må du henvende dig andetsteds.

Mvh
Laurenzio

Kommentar
Fra : Haddie

Dato : 31-07-02 21:42

ok det er bare iorden...

Kommentar
Fra : Haddie

Dato : 02-08-02 09:39

den eneste jeg ikke vil give pointene til er nok dig Zonker..den næste der skriver som IKKE er dig får dem....

Kommentar
Fra : h.greve

Dato : 02-08-02 23:45

kom med din e-mail så kan du få et par steder

Kommentar
Fra : Haddie

Dato : 03-08-02 09:53

KKNJ@ofir.dk <----- Smid et pår links eller hvad du nu har der...!

Mange tak!

Accepteret svar
Fra : benster

Modtaget 5 point
Dato : 06-08-02 19:48

tjek stregen... vejen fra næsby mod otterup... der kommer der vist en del nogen l'ørdage ved ik lige hvilke, da jeg selv ser på lattergas race et andet sted ;), men håber du kan finde stregen

hygge herfra....

p.s. til hvem der sagde det er ulovligt... de ka bare lave nogen baner så folk ka køre der... har vi ikke det må køre på vejene når der er mulighed for det :)