/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Chip PS2
Fra : Schwartzbach
Vist : 434 gange
25 point
Dato : 08-11-04 18:09

Hej

Jeg ville høre om der er nogen der har hørt om at man istedet for at man loder en chip ind i ens ps2, så får man en chip som har samme funktion, men den skal bare sættes ind i et stik der sidder omme bag på ps2.

Har hørt det i en forretning "Fona, Merlin eller lign." men kan ikke lige finde noget om det på nette.

Håber at høre fra jer.

MVH Jacob

Accepteret svar
Fra : danatool

Modtaget 35 point
Dato : 08-11-04 19:23

det eneste jeg kender til er
PS2 Slidecard / Free Tool
der kan købes
her http://www.mm-vision.dk/
og her http://www.gamebits.dk/shop/default.asp

fra gamebits side

Kort fortalt:
1. Insæt Start Disk i drevet (brug CD eller DVD version)
2. Vent indtil skærmen siger (insert disc) - det tager et par sekunder
3. Brug Free Tool til at åbne drevet (værktøjet / plastic dimsen)
4. Indsæt nu din CD eller DVD backup eller import spil
5. Brug Free Tool til at lukke drevet igen
6. Tryk X på joypadet og spillet starter – og du spiller nu backups uden brug af modchip!

Denne operation tager under 30 sekunder

Godkendelse af svar
Fra : Schwartzbach

Dato : 17-12-05 18:52

Tak for svaret danatool.