/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Brusebad med lynlås
Fra : jannipie
Vist : 1544 gange
50 point
Dato : 08-11-04 16:58

I den danske film "OKAY" vist i går aftes, er der på et tidspunkt en brusekabine med lynlås.
Jeg vil vældig gerne vide hvor i alverden jeg får fat i sådan en.
Så det jeg ønsker er links til sider hvor de har den, eller tlf.nr til en forretning der forhandler den.
Mange tak

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-11-04 17:12

i en butik i indrekøbenhavn kan ikke lige pt huske navnet

Kommentar
Fra : jannipie

Dato : 08-11-04 17:50

Hmm.. det kan jeg jo ikke bruge til meget, den kunne for mit vedkommende lige så godt ligge i udkanten af Timbuktu!?
Jeg kommer vel i det indre Kbh en gang hvert andet år.. og så er det endda kun for at lyde "fremme i skoene agtig", tror faktisk at der går længere i mellem
Men TAK any way.. -du gjorde i det mindste NOGET!
Håber at lidt mere information kommer dumpende til mig..

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-11-04 19:08

De har den i VVS foretningen i Ny Calsbergvej på Vesterbro.
alimak

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-11-04 19:38

Jannipige - faktisk kan de fås som camping udstyr - prøv at søge der - de bruges meget i de større vogne

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 08-11-04 20:12

ja jeg er i gang med at finde ud af hvor

Kommentar
Fra : invisible

Dato : 08-11-04 20:59

--> Jannipie , sådan har jeg det også.... Lige så snart jeg kører over Storebæltsbroen er jeg i København.

Kommentar
Fra : jannipie

Dato : 08-11-04 22:28

Ha ha ha..
Så skal du se mig de par gange om året jeg vover pelsen og kører i Bilka, det er for vildt.. De har et KONSERVESLAND!!
Og jeg føler mig bare lillebitte der mellem tårnhøje hylder med ja.. nu overdriver jeg nok, men op til 5 forskellige slags flåede tomater.. FEM!
Det er som at være barn igen, jeg river bare ned i vognen, der findes varer der jeg knapt kunne have fantasi til at forestille mig kunne eksistere og sælges.. Tænk, man kan få mælkebøttelignende salatkulturer man kun ser i tv!
Det er som en helt anden verden.. et fremmed kontinent!?
Nå.. men jeg lurer lige lidt på de svar der er her og ser om der dukker mere op, og tak igen, for tiden brugt til min fordel
Nu er det sengetid.

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 08-11-04 22:39

Bor du i udkanten af Timbuktu? Det høres sådan ud.
alimak

Accepteret svar
Fra : 11mokke

Modtaget 50 point
Dato : 11-11-04 11:28

du kan finde den på www.bodyshower.dk, kender iøvrigt flere der har den og det fungere fint

Kommentar
Fra : jannipie

Dato : 11-11-04 15:41

Mange tak

Det var præcist hvad jeg søgte!!

Godkendelse af svar
Fra : jannipie

Dato : 11-11-04 15:47

Tak for svaret 11mokke.

Den var lige i øjet!!