/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
HP psc 1110
Fra : mc.feast
Vist : 736 gange
100 point
Dato : 08-11-04 15:27

Jeg skal have installeret en hp all in one scanner/printer/kopimaskine den hedder HP psc 1110 - men der skal tilsyneladende bruges en CD den har jeg ikke hva gør man så ?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 08-11-04 15:27

Så henter du den nødvendige software på www.hp.dk

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 110 point
Dato : 08-11-04 15:29
Kommentar
Fra : tadeo

Dato : 08-11-04 17:44

Hvis du har købt din HP psc 1110, da følger der normalt en cd-rom installations skive med, så er alle problemer løst, men følg det råd vedr. tilslutning af USB kabel, følg så installations vejledningen, jeg har selv samme hp printer, den virker upåklageligt.

Mvh.
Tadeo

Kommentar
Fra : justuniverse

Dato : 08-11-04 19:15

I øvrigt en lidt spøjs - men ret afgørende detalje: Følg vejledningen punkt for punkt! Også det punkt, der hedder at sætte det medfølgende klistermærke på. Printeren/scanneren virker nemlig ikke, hvis klistermærket ikke kommer på. Der sidder en stregkode på "klister" siden af den, som bliver registreret igennem et hul i printeren. (Det tog mig lang tid at få sat det klistermærke på, for jeg ville nemlig sikre mig, at printeren virkede før jeg satte den på - for at gøre en eventuel tilbagelevering lettere)

Godkendelse af svar
Fra : mc.feast

Dato : 09-11-04 23:07

Tak for svaret Better_Performance.