/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Java / Spørgsmål
10  mccracken 320
Java Chat??
Fra : Klift
Vist : 346 gange
50 point
Dato : 07-11-04 19:04

Hej

Jeg ville bare spørge om nogen ville lave en simpel Java chat til min HP http://flth.homepage.dk (Free) jeg giver jer alle mine point og et link til din side på forsiden af min

Kan desværre ikke tilbyde penge

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-11-04 20:32

Prøv, at kigge på denne Anfy hvor man kan lave forskellige ting også chat
http://www.anfyteam.com/

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-11-04 20:35

Glemte at skrive, at du med Anfy kan lave det selv ved hjælp af en simpel guide. Prøv at hente den og se hvad den kan. Bare en nem mulighed

Kommentar
Fra : Klift

Dato : 07-11-04 20:39

ok jeg tjekker men det er Java ikke?? for mit webhotel kan vist ikke køre ret meget kode hverken ASP eller PHP tror jeg

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-11-04 20:42

Det er java og så vidt jeg ved vil chat funktionen fungere via en eller anden server så du ikke skal have fremmede ting på webserveren.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-11-04 20:44

Dette er fra instruktionen til Anfy chat
Citat
The AnfyChat is a client/server solution to provide an IRC-like chat on
web pages.
Unlike other Anfy applets, you have not to copy the .class files on your
site, but instead place only the html parameters to load the chat from
our server.
Also, this is an add-on applet, so the regcode is not required and
does not change the way the free anfychat is running.

Kommentar
Fra : Klift

Dato : 07-11-04 21:17

Ok jeg syntes ikke om designet så jeg tror jeg finder på noget andet men har fundet et midlertidig løsning som jeg ændrer senere tror jeg

/Klift

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 07-11-04 21:24

OK