/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Outlook spørger efter koden!
Fra : anetteogjesper
Vist : 1236 gange
70 point
Dato : 07-11-04 19:03

Vi har lige opdateret vores office 2000 til XP og nu driller MS Outlook. Vi har indtastet alle email adresser og krydset af ved af huske koden, men hver gang den skal tjekke efter mails, laver den en pop up, hvor man skal trykke ok for at tjekke. - Koden er skrevet! Hvad kan jeg gøre for at få dette fjernet, så det går helt automatisk?
Mvh
Anette

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-11-04 19:06

Det nemmeste er nok

Slet kontoen og opret den igen, det tager ca. 30 sekunder

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-11-04 19:09

funktioner>konti>tilføj opret lige en ny mage til den der er i forvejen.
Så kan du krydse af, at du vil huske password

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-11-04 19:12

Inden du sletter den gamle konto - så vent lige til du har flyttet dine mails over.
Evet kan du rette i den eksisterende konto.
funktioner>konti>marker kontoen>egenskaber>ret din konto

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 07-11-04 19:46

øhhh, man behøver da ikke flytte mails for at slette og oprette den samme konto

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-11-04 23:31

Jo hvis du har oprettet ekstramapper og lagt dem der.............men jeg er ikke sikker - så det var kun for at de ikke forsvandt.

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 09-11-04 09:24

Jeg har prøvet at slette kontierne og oprettet dem igen - intet sker... Jeg har husket at krydse af i gem koden, men stadig det samme.
De kontier det er galt med, er kontier hvor der er samme brugernavn og kodeord - 5 emailadresse fra en konto, men jeg havde ingen problemer i ms 2000 og nu virker "reglerne" jeg har opsat heller ikke....HJÆLP

Accepteret svar
Fra : rfh

Modtaget 70 point
Dato : 24-06-05 11:02

ja tak!

Godkendelse af svar
Fra : anetteogjesper

Dato : 24-06-05 11:12

Tak for svaret rfh.