/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Flash / Spørgsmål
10  Dr.Disco 500
kontrollere volumen....
Fra : kaptajnkaber
Vist : 498 gange
50 point
Dato : 07-11-04 15:49

Hej!

Jeg har brug for en kode til at kontrollere volumen i et movie clip fra et andet movie clip, begge sat ind i hoveddelen af min film.

Jeg har et movieclip som hedder "master" hvor jeg vil kontrollere den lyd der fremkommer i "lyd". Ved ikke hvad jeg yderligere skal oplyse... Benytter Flash MX 2004s volumenkontrol, men ved ikke hvordan man får den til at styre lyden i et andet clip eller bare lyden i det hele taget.

Denne kode benytter jeg:

Citat
on (press) {
startDrag(this, false, left, top, right, bottom);
}
on (release) {
stopDrag();
}

onClipEvent (load) {
top = _y;
bottom = _y;
left = _x;
right = _x+100;
_x += 100;
}
onClipEvent (enterFrame) {
_parent.song.setVolume(_x-left); <---, dette skal ændres, ikk? %-)

}

Kommentar
Fra : kaareh

Dato : 19-12-04 12:29

Inde på Www.FlashKit.Com Der kan du søge på volume control og så finder du hvad du søger.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 19-12-04 14:19

ok, tak - det prøver jeg...

Annuller spørgsmålet
Fra : kaptajnkaber

Dato : 04-07-06 17:06

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål