/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
sprgsmål om penis..(kun piger)
Fra : Tamilan
Vist : 9761 gange
40 point
Dato : 07-11-04 12:57

Hej..jeg er en lidt ulykkelig fyr...min penis er ik mere end 11 cm i stiv tilstand...og det til jer piger jeg er nødt til at
stille det her spørgsmål, om det i virkeligheden er en fin nok længde????

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 07-11-04 13:06

Det er ikke størrelsen, men gørelsen.

Jeg har været sammen med en fyr, som heller ikke havde en særlig stor en, og det gjorde da ingen forskel i vores sekuelle liv. Det gælder om at finde stillinger som er gode så. Eller du må finde gode måde at kæle for hende på. Prøv fx hvor hun ligger på siden foran dig, og så trænger du ind i hende, mens du også ligger på siden. Det skulle kunne gøre meget, når penis ikke er så stor.

Men prøv at finde gode stillinger, spørg pigen du er sammen med osv, om hvad hun gerne vil have, det kan jo være, at hun er meget tilfreds med, at den ikke er så kæmpe, det kan jo også nogle gange være et problem. Da det så giver for mange smerter i stedet for glæde. :)

Kommentar
Fra : Tamilan

Dato : 07-11-04 13:28

tak...for dine gode råd pipzi...takker rigtig mange gange...og jeg vil prøve det...

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-11-04 14:59

En pige sagde - Det er bedre med en lille der kilder, end en stor der gør ondt.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 07-11-04 15:06

11 centimeter!!! HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!! Er du sikker på du ikke er en pige??? HAHAHAHAHAHAHa!!! Det må være som at kaste en pind ind i en aula! HEHEHEHEHEHEHE!

Mvh.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 07-11-04 15:07

11 centimeter!!! HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!!! Er du sikker på du ikke er en pige??? HAHAHAHAHAHAHa!!! Det må være som at kaste en pind ind i en aula når du knalder med en pige! HEHEHEHEHEHEHE!

Mvh.

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 07-11-04 15:35

Tss, fjols!

Du kan også prøve at tage hende bagfra (doggystyle) Er ikke specielt intim, men du kan nå "langt ind".

Kommentar
Fra : invincible

Dato : 07-11-04 16:59

Nåh så upyoursmate griner, har ellers hørt ude i byen, at aftrækket er så blødt at skyderen går af inden den har nået sit mål, og så falder han straks i søvn

Kommentar
Fra : Leif_og_inge

Dato : 07-11-04 17:25

min kærestes er omkring 17-18 cm, og inden vi skal det slemme gør jeg det med munden på ham forstår du - det giver rigtig gode resultater -

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 07-11-04 17:49

11 cm!!! På den anden side har din dame altid en tandstikker til rådgihed. 11 cm!!! HEHEHEHEHEHEHEEHEHHE! I STIV tilstand!!!!!!!!!!!! HOHOHOHOHOHOHOHAHAHAHAHAHAHEHEHEHEHEHE.

Kommentar
Fra : Tamilan

Dato : 08-11-04 15:44

Ved du hvad...upsyourmate.....hvis du ik kan svare seriøst, synes jeg bare du skulle holde dig, helt væk...det er skide irriterende, at der findes folk som dig.....og hvem er du i det heletaget...BUMS.

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 08-11-04 20:21

helt ærligt folk der kun kan gør grin med andre og ikke svare seriøst på sådanne spg bør holde sig helt væk.!

hejsa ang spg..

det er IKKE størrelsen, men GØRELSEN.

de andre har ret i at der er flere som ikke fortrækker de store str, da det kan gøre ondt og for nogen kan det helt ødelægge det det burde være en nydelse!

har selv prøvet diverse str og noget af det bedste sex jeg har haft var men en som ikke havde en så stor en sååå....

fyre husk lige at pigers g punkt kun ligger ca 4 cm oppe og kan nåes med en lillefinger!

kan anbefalde udover alm. doggystyle;

1; hvor i ligger ned og tæt og du tager hende bagfra (en helt klar vinder)

2; hvor du ligger på siden og hun ligger ud foran penis på ryggen, og du tager hende sådan ( i ligger i T) også NICE og kan være intim samtidig...

3; hun ligger på ryggen har sine ben oven på dine arme eller skuldre også du tager hende sådan.. så han du også komme i bund. Man kan også pille nusse kysse samtidig især hvis man er smidig.

4: hun ligger på maven og du sidder oven på hende og tager hende.... man kommer ikke helt i bund men den virker med alle str. kan være mere intim hvis du læner dig ned over hende så kan hun evt løfte sig lidt så kan man stadig være intim og du kan nå bryster osv... kan være endnu bedre hvis hun løfter øh røven lidt op af, samme effekt kan opnåes ved at hun ligger på en pude med underlivet.

5: hun ligger på siden med bøjet ben så kan du tag hende sådan mens du står på knæ..
5 1a; du står stadig sådan og hun ligger stadig sådan dog er hendes ene ben op af din overkrop/op på din skulder. er også god.

6: ultimative doggystyle: du står enten på knæ eller uden for sengen, hun stiller sig på alle 4, samler benene, svejere i ryggen ligger bryst og hovede ned på sengen og svejere lidt mere eller skupper øh røven op af også kan du tag hende sådan. er super go og fræk

kan stærk anbefale at man snakker om det og ellers prøver sig frem og finder ud af hvad der virker for en og hvad man kan li.

drenge husk det er GØRELSEN der er intet ved at prale af man har en stor en, hvis man ikke kan finde ud af at bruge den... helt ærligt det er gørelsen og ikke størrelsen!

tutfis

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 08-11-04 23:11

Slap dog af. Det er sgu da for sjov... Skal der ikke være plads det det??? Men helt ærligt; 11 CM!!!!!!!!

Kommentar
Fra : Tamilan

Dato : 09-11-04 15:35

Til ups your mate.......hvis du læser hvad sådan en som "tutfis" har skrevet, så ved du hvad der skal til....en penislængde mellem 10-20 cm er en normal størrelse....så jeg tror ik du har helt styr på det "Upsyourmate" så inden du kommer tilbage, så få lige fat i de rigtige informationer.....og nej, der er ikke plads til sjov, hvad angår sådan noget her....i hvert fald ik med mig...så ved du det...

Kommentar
Fra : Tamilan

Dato : 09-11-04 15:39

Til tutfis.....det er den største hjælp jeg har fået indtil nu, og den kommer fra dig....godt nok er jeg ik helt med på nogen af stillingerne, men jeg takker 1000 gange for det....stort tak til dig.....men hvis du vil uddybe det mere om det jeg ik er helt med på, vil jeg blive rigtig glad....og du kan skrive det til min mail... Ronaldo_50@ofir.dk ......jeg takker dig på forhånd, håber du vil gøre det her....
KNuz Tamilan

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 10-11-04 16:37

Tamilan - kan du skrive "upyoursmate" og ikke ups your mate ??? og det var "upyoursmate"... Lad dog være med at føle dig hæmmet af du har en ynkelig og ufattelig lille diller. Bare husk at sige det til pigerne i god tid så de ikke knækker sammen af grin når de ser den og dermed ødeløgger det hele.

Mvh

Kommentar
Fra : Tamilan

Dato : 10-11-04 19:02

skriv igen og du vil fortryde, det.....ja dig, upyoursmate....jeg er træt af dit fis, så hold dig langt fra mig....og skriv ik mere til mig....

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 10-11-04 21:14

Er du mig du mener????

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 10-11-04 21:48

der er plads til sjov på kandu men ikke når det gælder alvorlige personlige private spg emner...
det er der andre tråde emne grupper til ect...

helt ærligt det er da for langt ude barnligt og simpelthen for lavet at sidde og gør grin med sådan et emne når spg også har frabedt sig det er den endnu laver...

men der er mennesker som ikke har noget mod at gøre grin med andre på sådan en lav måde, og der findes mennesker som gerne bruger andre til at hæve sig selv....

find en anden børnehave og lav ballade i....

tamilan, mail er noteret.... skriver lige til dig så....

Kommentar
Fra : Tamilan

Dato : 11-11-04 17:19

til tutfis tusind tak, for det...takker mange gange????

Kommentar
Fra : tutfis

Dato : 15-11-04 16:38

Tamilian citat: til tutfis tusind tak, for det...takker mange gange????
khe?????

sorry mit net har været nede så derfor intet svar på din mail....
svar er på vej!

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 25-11-04 12:26

Hej Tamilan jeg har selv engang haft samme problem men så fandt jeg løsningen!

Først og fremmest er det ikke alle piger der går op i størrelse men jeg tror alligevel at mange tøser har den holdning at størrelse ikke betyder noget - men det gør ikke noget den er stor..
Jeg ved selv hvor psykisk belastende det kan være at have mindreværdskompleks over sådan noget jeg har altid selv haft det.

For ca 4-5 måneder siden havde jeg fået nok af at gå rundt med den følelse af at man ikke kunne få nogle piger fordi ens penis var for lille, så jeg prøvede at finde en løsning på problemet, og jeg fandt den!

Alle tror ikke man kan få en længere penis men det kan man, jeg fandt den hjælp jeg skulle bruge på
www.penis-health.com

istarten troede jeg ikke på det men er man desperat så vil man gøre hvad som helst. Så jeg begyndte at lave de penisøvelser man kan finde på deres side og her efter 4-5 måneder har jeg gainet 4 cm. Jeg synes virkelig du burde prøve det og se om det virker for dig for du vil altid gå rundt og føle at du " ikke er god nok ", jeg kender selv følelsen, så hvorfor ikke prøve at gøre noget ved det?

Selvom pigerne herinde skriver at størrelsen ikke betyder noget så ved vi begge to godt at det gør den - til en vis grad!

Hvis du har spørgsmål omkring øvelserne eller bare generelt om det at få en længere penis så skriv! For de 4 cm har virkelig hjulpet mig meget, og hvem siger man behøver stoppe nu?

Mvh
Rune

Kommentar
Fra : Tamilan

Dato : 26-11-04 15:57

hej Rune...tusind tak for hjælpen...den ser spændende ud, men kan du ik lige forklare lidt om betingelser og hvad man skal gøre på den side osv, skriv til min mailll

Ronaldo-9@ofir.dk

Kommentar
Fra : MIRACLE

Dato : 28-11-04 21:52

Kære Tamilian, hvis din størrelse er et stort problem for dig, så tænk en ekstra gang på, hvor ligegyldigt mange piger ser på det. Hellere for lille end for stor siger langt de fleste, og desuden; om man kan tilfredsstille en kvinde hænger absolut ikke sammen med ens penis eller dennes størrelse!

Og til stakkels upyoursmate - Det, som virkelig tæller, er, om man er en dejlig og sød person. Hvis du er lige så hoven som du fremstår, tror jeg de fleste kvinder ville foretrække et får.

Held og lykke med de øvelser dér Tamilian, og sig lige om de virker?

MIRACLE

Kommentar
Fra : giffeline

Dato : 29-11-04 15:48

Hej med dig Tamalian,

Min erfaring med penis-størrelsen, er at det overhovedet ikke er det det kommer an på. Min sidste kæreste havde en penis på størrelse med din -og vi havde det bedste sex jeg nogen sinde har haft.
Og det var pga. at han var super fræk en masse andre måder. Så-som at kigge frækt på mig mens vi havde sex, og finde en masse gode og frække stillinger -lidt de samme som du allerede har fået beskrevet i andre kommentarer, samt min ynglings
- når jeg lå på ryggen med benene i vejret, og han sidder på knæ -med disse pegene ud mod siderne -så kunne han komme så langt ind at det næsten gjorde ondt.
Men det aller-vigtigste var at han havde en fræk attitude og ikke var genert, så vi begge kunne være frie og nyde det fuldt ud.
En stor penis kan faktisk godt være lidt skræmmende -specielt hvis den bliver brugt forkert!
Håber at du kan bruge det til noget..

Kommentar
Fra : Tamilan

Dato : 29-11-04 16:05

haii.. både MIRACLE OG giffeline.....

Det hjælper virkelig meget på selvtilliden, at i skriver alt dte der, og det takker jeg mange gange for....det er dejligt at der alligevel er så mange der gider tage det seriøst som jer.....1000 tak.....

Og til Miracle.....Jeg kan ik helt finde ud af at bruge den side, så, hvis jeg finder ud af dte på et tidspunk, skal jeg helt sikkert sige til....

Men endnu engang tak....

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 30-11-04 22:57

Hej Tamilan undskyld jeg ikke har svaret før nu men mit liv er rent stress lige pt. :)

Jo siden www.penis-health.com kræver betaling ( nogle hundrede kroner ) så får du fuld adgang til den. Det du kan gøre er så at skrive et brev til dem og få tilsendt et program, dette kan du dog kun gøre een gang så du kan få et af mig hvis det er.
Det går kort ud på at du laver nogle penis øvelser nogle gange om ugen, det tager ca 30-60 min. Du skal vide at det ikke er nemt. Det kræver hård træning til tider op til 6 gange om ugen. Det er hårdt, det gør til tider ret ondt og så er det bare dødkedeligt.. men når man er på det punkt, som vi to er, hvor man vil gøre næsten alt, undtagen at besøge Jørgen Ege, ja så er man villig til at prøve hårdt.
Jeg er ikke ude på at skræmme dig, men sådan er det og det tager lang tid. På 5 måneder har jeg gainet ca 3-4 cm det er rigtig fedt synes jeg, men jo mere man gainer desto mere synes man den skal vokse, så sæt dig et mål det gjorde jeg, det er stortset nået men jeg er slet ikke tilfreds.

Selvom pigerne herinde siger størrelsen ikke hjælper noget så ved vi godt at det ikke helt passer.. ikke for at gøre dig nedtrykt men det er bare min erfaring, så kom igang med træningen og så om noget tid bliver du sikkert tilfreds hvis det virker.

Hold dig fra de piller medmindre du ryger/drikke meget og ikke dyrker noget motion.. de koster ret meget og er slet ikke så effektive. Har du spørgsmål omkring emnet så skriv det herinde så kan andre måske få glæde af det.

Mvh
Rune

Kommentar
Fra : Tamilan

Dato : 01-12-04 15:47

jamen..det er virkelig dejligt at du gider skrive så meget og hjælpe.....det er vel ik sådan at du kunne sende det program til min mail....
altså kun hvis du ik har noget imod det.....det ville da være rart, men det er op til dig...
MVH Tamilan

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 01-12-04 20:51

Jo selvfølgelig men du er nødt til at betale det det koster for at kunne logge på siden så du kan se hvordan øvelserne skal udføres. Det kan du se på tekst, billeder og video. Men du kan da lige få den her på Kandu, så andre måske kan få glæde af den:

The Wake Up Cloth 3 minutes
The Long Shlong 5 minutes
The Jelq 5 minutes
Pressured Long Shlong 5 minutes
Jelq & Hold 6 minutes
PC Weighted 4 minutes
The Wake Up Cloth 2minutes

Det er ekstremt vigtigt at du lære at udføre øvelserne korrekt ellers kan det resultere i skader. Så gå ind på siden, betal de penge det koster ( tror det er 300-400 kr ca ) og lær så øvelserne!

Træn i starten 1 dag af gangen og så en dags pause, så du f.eks. træner Man, Ons, Fre og Søn. Efter nogle uger kan du sætte det op så du f.eks. træner 2 dage af gangen men husk din hviledag!

Skriv hvis der er mere du er i tvivl om eller ønsker hjælp.

Held og lykke med det, og husk på 1 ting: Giv ikke op!!

Mvh
Rune

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 04-12-04 00:56

11cm er fint nok.
Og tror mig mange kvinder er ligeglad med størrelsen.
Og en stor en er ikk = godt.
Man kan sku næsten blive helt bare for en fyr med en på 20cm.
Vær glad for det du har

Kommentar
Fra : nytcam

Dato : 04-12-04 00:56

upssssssssss. der skulle står "næsten blive helt BANGE for en fyr med en på 20cm"

sorrrry

Kommentar
Fra : Jimmyboy

Dato : 07-12-04 20:47

Rune454. Hvis man laver den længere som du skriver, hvad så med tykkelsen? Skriver de noget om det?
Den bliver vel tyndere i og med den bliver længere, hvis man ikke også kan øge omkredsen?
Og det kan jeg ikke lige se hvordan man kan?????
Eller hvad?

Kommentar
Fra : Jimmyboy

Dato : 07-12-04 20:50

Men tamilan. Husk at øge din selvtillid. Piger syntes ikke det er fedt hvis en mand ikke selv syntes man er sexet.
Hvis der er en der griner af dig, så bare grin med og sig at nu skal du nok vise dem hvordan man bruger den.

Kommentar
Fra : Rune454

Dato : 07-12-04 23:41

Jo den bliver også tykkere der findes specifikke øvelser som forbedrer tykkelsen meget så hvis du mangler tykkelse på din penis så er det bare om at gå i gang med øvelserne!

Held og lykke med det Jimmyboy har du spørgsmål så bare poste dem herinde så andre kan få glæde af dem. Håber også Tamilan holder tråden åben så der kan komme mere input!

Tamilan hvis en tøs griner af dig så ditch hende og find den næste, men hvis hun griner så er det fordi hun er en rigtig, ja undskyld sproget, men kælling! Sådan nogen kan man godt undvære :)

Kommentar
Fra : Tamilan

Dato : 08-12-04 17:01

Okay, det skal jeg huske guys...det er rart at se at der er nogen der er som jer....Thanks..
Tamilan

Kommentar
Fra : yakete

Dato : 08-12-04 19:40

Jeg er 21½ (alt tæller ), og det er ikke min erfaring at os halvstore nødvendigvis giver problemer. En kusse er meget elastisk og når alt kommer til alt, så er den faktisk rigtig, rigtig god til at "køre efter forholdende" - også 11cm! Tamilan, bare kør på, du

/Yakete

Kommentar
Fra : Dynedronning

Dato : 25-02-06 01:39

Jeg går helst udenom mænd med små pikke - lige bortset fra dem, der kan KOMPENSERE!!! Det må være absolut være det vigtigste.. Jeg har engang været sammen med en, som ikke var særlig stor - han vidste det godt, og brugte fingre og tunge i en smækker kombination! Noget af det bedste sex, jeg har fået *GF*
Derudover mener jeg at det er vigtigt at være nærværende, og ikke mindst ærlig - det er du, så du skal sq nok få det godt!!
Det bedste til dig!!
N.