/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Tlf. nr. oplysningen på mobil tlf. nr.
Fra : scooter
Vist : 18454 gange
500 point
Dato : 07-11-04 10:03

Hej. Jeg kan ikke finde ud af hvem der har ringet til mig og derfor vil jeg
gerne hvis der var en side man kunne finde disse tlf.nr. på. Jeg ved godt
der er en side hvor det koster 5kr men det vil jeg helst undgå.

MVH. Scot.

Kommentar
Fra : gooby

Dato : 07-11-04 10:08

Prøv

www.krak.dk

Kommentar
Fra : grethes

Dato : 07-11-04 10:08

Hvis ikke det er hemmeligt nummer eller taletidskort eller firmatelefon, kan du nok finde det her http://www.degulesider.dk

Mvh
Grethe

Accepteret svar
Fra : PARKENSS

Modtaget 510 point
Dato : 07-11-04 10:09
Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 07-11-04 10:11

Hej igen

http://person.eniro.dk/ er også et effektivt sted

Hilsen
Parkenss

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-11-04 10:13

Hejsa

Det kan du gøre her gratis

http://shor.ter.dk/979445664

Mvh
Brian

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 07-11-04 10:15

Hej igen igen

http://www.dk-finder.dk/nr-finder.htm dette sted dækker utrolig meget.

Hilsen
Parkenss

Kommentar
Fra : briani

Dato : 07-11-04 10:16

Hejsa Parkenss

Jeg kan se at mit link henviser til samme sted som dit
så det må du undskylde

Forsat god søndag
Brian

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-11-04 10:55

Hvis det er TDC abbonnement kan du finde nummeret til SMS-takst, hvis det ikke er taletidsnumre selvfølgelig, for de er jo ikke registreret.
Men send en SMS hvor der står : Find og så nummeret og det sender du til 333, så får du en sms med hvem nummeret tilhører, hvis det er et nummer der er registreret.
mvh dova

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-11-04 12:01

scooter

Har du prøvet at ringe nummeret op? Det kunne jo være, der var en, der svarede.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-11-04 14:51

til det spørgsmål her tror jeg at jeg ville give ans nogle stjerner

Kommentar
Fra : pipzi

Dato : 07-11-04 15:03

Ellers kan du i en sms skrive tfl og så nummeret, sende det til 1231 eller 1234 så kan du få oplysninger om hvem der har ringet, hvis de vel og mærket står registreret. Man kan også finde nr hvis man kun har navnet, så skriver man igen bare tlf og så navnet.

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 07-11-04 15:22

> ans
Du er bare genial .. det var en "billigere" løsning end 500 poæng !
/PG

Godkendelse af svar
Fra : scooter

Dato : 08-11-04 09:59

Tak for svaret PARKENSS.