/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Bilforsikring for elitebilist
Fra : adennehy
Vist : 1634 gange
200 point
Dato : 07-11-04 01:32

Jeg måtte betalte 1000 kr mere om året når jeg flyttede fra Bagsværd til Amager. Nu er jeg flyttet tilbage til Bagsværd og jeg får ikke en krone tilbage. Jeg er super elite bilist og skal have kasko for min 3 år gammel Suzuki. Så vidt jeg kan se kan man ikke få kasko nogle steder uden at tegne en familieforsikring samtidigt! Jeg hader dem. Mit spørgsmål er, hvor skal jeg kigge først? Lige nu betaler jeg 5000 om året og er 47 år gammel.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 210 point
Dato : 07-11-04 01:51

Du kan jo i første omgang se på denne side fra Fair Forsikring https://www.fair.dk/smcms/BEREGN_OG_KOEB/Business_Application/Index.htm?ID=3151&to=/QuickCalcCarPage.page

Du må tale med dit eget forsikringsselsskab om den fremtidige forsikring. Du kan jo evt. sige at du flytter dine forsikringer til et andet selskab.

Nu skriver du jo ikke hvornår, du tidligere flyttede til Amager, men der er jo sket mangt og meget på forsikringsområdet de sidste par år.

At betale 5000 om året på en bilforsikring incl. kasko er da ikke i overkanten.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-11-04 07:49

Du kan jo tale med dem her.
http://www.trekroner.dk/default.asp?id=87

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-11-04 08:35
Kommentar
Fra : rotw

Dato : 07-11-04 08:42

alka "skriver til sidst familie elling." desværre

Kommentar
Fra : macau

Dato : 07-11-04 09:36

du kune jo prøve tryg,,,jeg er 47 år og elitebilist betaler 4500 om året på min Bmw som superbil.det må da være en del billigere med en suzuki.lav evt et tjek på deres hp, www.tryg.dk

macau

Kommentar
Fra : Becuzz

Dato : 07-11-04 11:24

FDM har en ordning (før via Alm.Brand nu via Lærerstanden (nej man behøver ikke være lærer)) som tit viser sig at være konkurrencedygtig og ikke kræver at man tegner indbo (med mindre de har lavet det om). Kig på FDM's hjemmeside....uanset hvad du gør - så sørg for at det er en FASTpræmieordning!!

mvh
Becuzz

Kommentar
Fra : xt600e

Dato : 07-11-04 12:49

kasko koster mig i alka ca 33-3400 årligt. - via aftale med fagforbund og med 3300 i selvrisiko og fastpræmie.
for en 2 år gl. suzuki.
xt600e

Kommentar
Fra : adennehy

Dato : 07-11-04 20:42

Mange tak for jeres venlige svar. Jeg er virkelig glad for jeres hjælp. Der kan godt gå et par uger inden jeg vender tilbage men jeg har ikke glemt jer hvis der skulle gå et par uger.
Hilsen
Allan

Godkendelse af svar
Fra : adennehy

Dato : 06-12-04 01:36

Tak for svaret ans.