/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Web scan + Download
Fra : Caine
Vist : 540 gange
50 point
Dato : 30-07-02 20:37

Hej

Findes der et program som scanner den enkelte site, for fx .jpg eller .gif filer o. lign??? så man kan downloade dem derefter??... dvs at man kan i princippet kan tømme siden for marteriale....

Håber på dette er nok til en besvarelse

Kommentar
Fra : Caine

Dato : 30-07-02 21:01

Hej

tak skal du havde trixter... men jeg venter lige til der kommer flere kommentarer til mit indlæg... hvor jeg finder den bedste...

Kommentar
Fra : kaasgaard

Dato : 30-07-02 22:27

Hep

Jeg bruger et program, der hedder BlackWidow. Det er efter min mening fantastisk til denne slags opgaver.

Du kan finde det på http://www.softbytelabs.com/BlackWidow

// Martin

Accepteret svar
Fra : strarup

Modtaget 50 point
Dato : 31-07-02 00:17

Hej Caine,

der er en del freeware programmer der sku' ku' klare jobbet her... -->
http://www.webattack.com/freeware/misctools/fwoffline.shtml
nogen af dem har dog AD's/reklamer... men de burde ku' fjernes...
men der er ca. 7 programmer, hvor de 2 af dem er AD-supported...

og her er der en del Shareware programmer... -->
http://www.webattack.com/shareware/misctools/swoffline.shtml
Der bl.a. også inkludere BlackWidow og Teleport...
der er i alt ca. 25 shareware programmer... jeg har ikke lige læst igennem hvor mange af dem der lige ka' det du spurgte om, men jeg vil mene de fleste af dem ka'...

håber det ka' bruges... så er der da lidt at eksperimentere med...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : Caine

Dato : 31-07-02 01:40

Tak for svaret strarup. og selvfølgelig jer andre der hjalp til!!!!

zez