/ Forside/ Interesser / Fritid / Motorcykler / Spørgsmål
10  3773 1345
Dæk til mc...
Fra : miss_viking2000
Vist : 502 gange
50 point
Dato : 06-11-04 13:15

Er der nogen som har en ide om, hvor man kan købe dæk til en rimelig penge ?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 06-11-04 13:22

Hej miss_viking2000 !
Jeg har handlet en del her: http://www.thansen.dk/products.asp?c=345116682&n=297572724#xy og det er rimelige priser.
god week-end Benny

Kommentar
Fra : Track

Dato : 06-11-04 14:02
Accepteret svar
Fra : dinmc

Modtaget 50 point
Dato : 06-11-04 16:02

Prøv at tage et kig på www.dinmc.dk
Nu ved jeg ikke om det er til scooter eller MC...T-Hansen har ihvertfald ikke noget der er værd at sætte på en motorcykel!!

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 08-11-04 00:31

Du bør ikke sætte billige dæk på en hurtig cykel, men hvis det er en rolig én, du også vil bruge til vinterkørsel, kan du godt bruge et billigt grovmønstret. Så skal du bare tage den med ro, især i sving, da de har et ringere vejgreb.

H-J

Kommentar
Fra : pallenoc

Dato : 08-11-04 08:35

Her på lørdag den 13. nov. er der stumpemarked i Herning Messecenter og her kan du med 99% garenti finde dig nogle gode og ikke mindst billige dæk til din mc....plus en MASSE andet mc-udstyr incl. beklædning til "spotpriser" Sidste år købte jeg bl.a. en spritny helhjælm til min søn på 12 år for 307,- kr.

MVH
'Palle Jensen

Kommentar
Fra : miss_viking2000

Dato : 08-11-04 10:48

Takker mange gange for svarene.. De var nyttige.. Har valgt at handle hos dinmc, hvor jeg tidligere har handlet, men endnu en gang tak for hjælpen...Skulle der sidde nogen som kender til et sted hvor der handles med dele til en yamaha maxime, så skriv endelig...

Godkendelse af svar
Fra : miss_viking2000

Dato : 08-11-04 10:50

Tak for svaret dinmc. Har selv tidligere handlet der, så det vil jeg gøre igen..skulle du have en ide om, hvor der handles med dele til enYamaha maxime må du endelig give besked på følgende adr.: trinebuur@mail.dk