/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
spywareblaster
Fra : miritdk
Vist : 369 gange
10 point
Dato : 06-11-04 10:08

har et ambivalent forhold til spywareblaster - jeg kan ikke lide den ikke viser sig når den er aktiv - er der en måde at gøre det på så jeg kan følge med ???? Ikke særlig vigtigt - prøvekører den for at se om den er ok for mig - men vil gerne høre jeres mening.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-11-04 10:25
Kommentar
Fra : KaVAkandu

Dato : 06-11-04 10:34

Jeg har haft den i måske et år, ved ikke om den har fundet noget,men jeg lader den bare køre og opdatere og efterser den en gang imellem.
Spybot anbefaler den, derfor har jeg brugt den så længe.
For mig ser det ud som den ikke bruger ret meget system plads.
Mvh.

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 06-11-04 10:38

Betragt spywareblaster som et permanent installeret filter og ikke som et 'aktivt' program. så sover du bedre om natten.

Spywareblaster skal sådan set kun være 'aktiv', når du opdaterer 'filteret'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-04 11:01

molo - ja det er også sådan jeg ser på den - men den irriterer mig - nok bedre at glemme den er der *G*

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-04 11:02

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-04 11:03

gider ikke beskæftige mig med den - tak til jer alle - får se om jeg kan glemme den - *S*