/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
Fejl i Spybot
Fra : Better_Performance
Vist : 612 gange
200 point
Dato : 06-11-04 09:25

Jeg har afinstalleret og geninstalleret Spybot Search & Destroy men får stadig en fejl, mon der er nogen der kan hjælpe?

Programmet kører fint, og finder noget "snavs", men samtidig kommer der ena advarselstavle og følgende tekst:

Error during check!
Z-Demon (Ungültiger datentyp für")

Når jeg beder programmet om at fixe problemerne kommer der et antal bokse op med en fejlmeddelese om at komponenten ikke er blevet fundet, og i denne boks en reference til nogle forskellige .dll filer

Jeg kan kun fortsætte ved at klikke på ok, og tilsyneladende har programmet også afhjulpet problemerne med de funde problemer, men så alligevel ikke

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-11-04 09:30

http://www.pestpatrol.com/pestinfo/z/z-demon.asp

prøv en onlinescann med houscall

http://housecall.trendmicro.com/housecall/start_corp.asp

fjerne utøj, husk at deaktiver systemgendannelse.

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 06-11-04 09:39

Specifikt er det noget Gator software jeg har fået ind, nogen løsning på at komme af med det?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-11-04 09:44

Jeg har selv afinstalleret SpyBot fordi den kun yderst sjældent bliver opdateret. Med den nyeste vers. af AdAware har jeg heller ikke længere brug for den. Jeg kørte AdAware sammen med SpyBot, og SpyBot fandt aldrig noget når først jeg havde kørt AdAware. Men søg på Kandu efter ordet SpyWare, så får du masser af tråde med masser af gode råd om gratis programmer til fjernelse af SpyWare. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-11-04 10:19

og desuden er det forkert det Arne skriver............................. Spybot er et yderst velegnet program der ofte finder noget Ad-aware SE ikke finder.

hvis du vil være helt ren så se evt her.

http://www.spywarefri.dk/hjtanv.htm

Har du et par minutter så kør denne test, det tager kun 10 minutter for dig, men så er der lidt tid inden de svarrer. Men det er HELT sikkert det værd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-11-04 10:24

Ja troldenes, det gjorde den indtil jeg installerede den nye AdAware vers. og så var det slut med det.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 06-11-04 10:28

Hvis du ligger mærke til det, så skriver jeg Ad-aware SE, hvilket er den nye.............

Men pyt med os, lad os hjælpe den stakkel

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-11-04 10:32

Better_Performance jeg har sendt en mail til Arlet med dit spørgsmål, håber han kommer ind i tråden.

//bentjuul

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-11-04 10:36

Du har ret Troldenes, men SE er kommet i en ny vers. der hedder 1.05. Og jeg har hjulpet ved at henvise til de mange andre tråde hvor spørgsmålet allerede er blevet behandlet og besvaret et haw af gange. Men OK go' lørdag.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 200 point
Dato : 06-11-04 13:10

Better_Performance

Du skulle prøve Spy Sweeper, det program fjerner alt. Du kan få det gratis på prøve 1 måned.

Du kan læse om Spy Sweeper her

http://www.webroot.com/

Hilsen ans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 06-11-04 13:17
Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-11-04 14:16

Better_Performance, jeg vil foreslå, at du hælder Spybot ud.
Som du kan se her http://www.spywarefri.dk/artikler2.htm#howes
så er det meget let at finde noget, der er bedre.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 06-11-04 14:18

PS! Spybot var toppen for et halvt års tid siden,
men det har vi jo ligesom ikke rigtig nogen gavn af i dag.

Kommentar
Fra : als

Dato : 06-11-04 22:28

Man kan også downloade Spy Sweeper fra Spywarefri og dermed støtte deres utrættelige arbejde og det er ikke engang dyrere. Bagefter kan man med god samvitighed søge deres gratis hjælp i deres forum. Herfra downloades Spy sweeper hvis man vil støtte dansk frivilligt arbejde: http://www.spywarefri.dk/softwareshop.htm#antispy

Godkendelse af svar
Fra : Better_Performance

Dato : 07-11-04 09:46

Tak for svaret ans.

Og tak for hjælpen allesammen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 07-11-04 11:21

Selv tak

Jeg håber, at du får fjernet dit "snavs" fra computeren.

Hilsen ans