/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Tue West akkorder
Fra : JDS_JEDI
Vist : 395 gange
500 point
Dato : 05-11-04 23:26

Hjælp søges!!!!
Jeg er en stor Tue West fan og jeg ved at han lige har udgivet en Musik DVD. Da jeg pt. ikke lige har så mange penge, har jeg desværre ikke mulighed for at købe den lige nu, men jeg ved at der guitar akkorder til alle hans sange, og da jeg meget gerne vil have fingre i dem, ville jeg høre om der ikke var nogle der kunne skrive dem af. Jeg ved det er et stort arbejde og derfor er jeg villig til at give hele 500 point.

på forhånd tak
JDS-JEDI

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-11-04 05:08

Hvis jeg var dig ville jeg gå ind på www.bib.dk - søge på Tue West og så reservere CD'en. Så kan du hente den på biblioteket om nogle få dage og så kopiere alt hvad du lyster. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-11-04 05:09

Sorry - DVD'en

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-11-04 06:49

Jeg har lige lavet en søgning på bibliotekerne, og de har desværre ikke fået Tue West's DVD endnu. Sorry.

Kommentar
Fra : marie_hs2003

Dato : 04-12-04 22:16

Der lidt akkorder på denne side. Dog kun til 2 sange
http://www.guitartabs.cc/tabsearch.php?artist=tue+west&song=

Kommentar
Fra : JDS_JEDI

Dato : 16-12-04 23:41

Det er desværre ikke dem jeg leder efter, da jeg har de mest populærer, men det er derimod de mindre kendte sange fra hans cd... men tak for svaret

Kommentar
Fra : JDS_JEDI

Dato : 16-12-04 23:41

Det er desværre ikke dem jeg leder efter, da jeg har de mest populærer, men det er derimod de mindre kendte sange fra hans cd... men tak for svaret

Kommentar
Fra : JDS_JEDI

Dato : 16-12-04 23:41

Det er desværre ikke dem jeg leder efter, da jeg har de mest populærer, men det er derimod de mindre kendte sange fra hans cd... men tak for svaret

Kommentar
Fra : JDS_JEDI

Dato : 10-01-05 18:36

Spørgsmålet er lukket... Har selv fået dvd-en...

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 23-01-05 00:49

så luk da helt dette spg giv en de point så den ikke ligger og fylder