/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
motorskjold til gilera
Fra : II_SPAWN_II
Vist : 376 gange
50 point
Dato : 05-11-04 23:25

hey.. er det nogle der ved hvor jeg ka købe et motorskjold (komplet) til en stalker....

lige meget om det er brugt eller nyt.... (ikke dba.. kender de sider... papkassen, dgs osv :S)

tak

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-11-04 01:38

Motorskjold er "flere ting", men hvis det ikke er her, så må du ned til knallertforhandleren for at købe:
http://www.scooterparts.dk/group.asp?group=6151
http://www.speedline.dk/index.php?ProductId=5:25:21
THansen har måske også lidt.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : II_SPAWN_II

Dato : 06-11-04 15:06

det er er jo ik MOTORSKJOLDE... det der er bare skjolde ;)...... hehe.. motorskjoldet... ehm.... der hvor kickstarter akslen sidder :) (det det sidder i) dækker for kobling og det

Kommentar
Fra : jeansgade

Dato : 06-11-04 16:41

Nej det ved jeg ikke??

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-11-04 17:18

Motordæksel i daglig tale, kaldet vario dæksel eller side dæksel.
Det er helt sikkert at du skal til din forhandler, eller skaffe det selv hjem fra udlandet?
Men hvis det er knækket, og alle stumper er der, så kan det limes.
VH Palle Hansen