/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Spegat
Fra : Tamilan
Vist : 514 gange
20 point
Dato : 05-11-04 20:49

Hej....det jeg gerne vil vide herinde lige nu er...Hordan man går ned i spegat????
Jeg går til kampsport, men samtidig er det en meget nyttig ting at kunne gå ned i spegat, når man træner det....
Jeg håber og høre fra en der kan og vil fortælle fra punkt til punkt, hvordan man skal gøre og hvor tit og alt der er og vide om det...
Takker mange gange på forhånd....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 20:53

et af to så hedder det spagat Du lærer det nok - stort set er det bare at kunne sætte det ene ben foran det andet og tilsidst kunne lande rumpetten helt nær - eller på gulvet - god fornøjelse

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 20:55

du kan jo kigge her - slet ikke en helt ringe side *GGG*
http://www.martialarts.dk/vis_artikel.asp?id=27

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 05-11-04 21:07

Jeg kan ikke gå i spagat....men har fundet

http://www.hwarangdo.dk/index.php?traening=traening.smidighed

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 21:10

*GGG* har du ikke lyst til at forsøge dig jakjoe ?????????? æv bæv jeg kan/kunne - har ikke ligefrem forsøgt fornylig *G*

Kommentar
Fra : Tamilan

Dato : 05-11-04 21:38

tak for svaret alle sammen, men især jakjoe, har hjulpet mig meget med det her...det er en fantastisk side, hvor der står alt... tusind tak

MVH Tamilan

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 21:44

godt du kunne bruge hans link - skriver du ind og fortæller hvordan det går ????

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-11-04 22:51

Sørg nu for at træne og gå langsomt frem, da du ellers kan få alvorlige skader i form af fiber og senesprængninger. Og lige så vigtigt, at underlaget ikke er glat så du skrider.
mvh dova

Kommentar
Fra : Tamilan

Dato : 06-11-04 15:47

dte skal jeg gøre dova...tak for at give mig de gode råd...sætter pris på det..
MVH Tamilan