/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sang fra 90'erne
Fra : Arials
Vist : 396 gange
35 point
Dato : 05-11-04 18:30

Jeg leder efter titlen på en sang fra 90'erne, muligvis de tidlige år..
Det er en kvinde der synger og hun siger noget med "colors of my life, red gren blue and white"..

Nogen bud???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-11-04 04:40

Det siger mig ikke noget rent umiddelbart. KanDu ikke prøve at komme med nogle flere oplysninger?

Kommentar
Fra : Arials

Dato : 06-11-04 07:45

Hmm, flere info...
hvis jeg ikke husker galt synger hun: I'll show you colors af my life..
Stilen minder meget om Pharaoh - Secrets...

hjalp det???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 06-11-04 09:35

Hvad er musikstilen? Folk, Country, Jazz, R&B, Soul eller?? Hvor har du hørt nummeret? På film, i radioen eller?

Sang hun alene? Hvilke instrumenter accompagnerede hende? Var der andre sangere? Evt. som backinggroup?

Der er masser af muligheder for flere info. Kan du ikke gi' sådanne, tror jeg ikke at jeg kan hjælpe dig, men det kan da være andre kan.

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 06-11-04 17:10

Hi hi Arne, der har vi vist atter den yngre generation

Hvis vi ikke kender Pharaoh - Secrets, så tror jeg, vi er "for gamle".

Jeg har lige holdt kælderrumsmarked i dag. Der var et par unge, der interesserede sig for rigtigt gamle ting - jubii - det er ikke altid, der skal nyt og moderne til! Så er der håb for Verden endnu...

God weekend!
Hanne

Kommentar
Fra : Janni3

Dato : 07-11-04 17:16

Harj..

Det kunne måske være..

True colours

Men det er bare et gæt..( har nemlig kun hørt den én gang )

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 07-11-04 19:35

Hej Hanne. Rart at høre fra dig igen. Og du har nok ret med hensyn til aldersforskellen. Forstår blot ikke hvorfor de yngre ikke kan forstå, at jo flere informationer de giver des større chancer er der for at få et godt svar.

Skal vi forstå det sådan at du mener at Bandet hedder Pharaoh og nummeret Secrets?

Go' weekend til dig også. (Og alle i andre). Er lige kommet hjem fra årets Firma-jule-frokost. men ikke