/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
ALUFÆLGE!!!
Fra : moebius25
Vist : 809 gange
55 point
Dato : 14-06-01 01:52

Hej allesammen. Er der nogle at jer der ved hvor jeg kan finde brugte alufælge på nettet???
De skal sidde på en AUDI A3.Jeg har set på www.dba.dk, men deres site er meget uoverskueligt, (ikke nok billeder)

Mvh Morten

Kommentar
Fra : Nyhedsbruger

Dato : 14-06-01 01:07

moebius25 wrote:
>
> Hej allesammen. Er der nogle at jer der ved hvor jeg kan finde brugte
> alufælge på nettet???

dk.marked.privat.bil er da et forsøg værd.

--
Henning

Kommentar
Fra : moebius25

Dato : 14-06-01 03:13

Hvad hedder siden helt præsist??? WWW.

Accepteret svar
Fra : jdjespersen

Modtaget 55 point
Dato : 14-06-01 07:41

dk.marked.privat.bil er en såkaldt nyhedsgruppe. For at kigge i en nyhedsgruppe skal du
have et program til formålet, men det er en længere proces. Desuden er der meget sjældent
billeder af varerne i nyhedsgrupperne.

Et godt bud er på www.qxl.dk som er et auktionssite. Her kan du byde på varer, som privatpersoner
har sat til salg - heriblandt også alufælge. Specielt fandt jeg et sæt, der passede på din A3'er på
denne (lange) adresse:

http://www.qxl.com/cgi-bin/qxl.filereader?442496781+DA/products/Q1007317138/_17051844

Lad dig ikke forvirre af at den peger til qxl.com og ikke til qxl.dk.

Notér lige at du skal registreres som bruger hos QXL før du kan afgive bud, men det er 100% gratis,
og skulle være til at finde ud af.

Held og lykke,
Jeppe
jdj@jdj.dk

Godkendelse af svar
Fra : moebius25

Dato : 15-06-01 00:12

Kanon, tak for den gode hjælp.