/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Kobberskruer
Fra : LarsBachOdense
Vist : 3242 gange
20 point
Dato : 05-11-04 14:10

Kan man købe kobberskruer - til opsætning af en kobberlampe. Hvor købes skruerne?

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-11-04 14:19

Messingskruer købes i Silvan, Bauhaus, Jem & Fix, you name it!

Men kobberskruer, hmm - godt spørgsmål.

Mon ikke de fåes samme sted?

Eller hos en gørtler?!

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-11-04 14:45

Kobberskruer?!?!?

Tror ikke de findes. Det vil blive noget stygt blødt noget at skrue.

Du mener vil messingskruer. De findes på trælasten i småpakker, til den slags formål. Prisen pr stk er i sagens natur gruelig hårrejsende når man køber de små pakker, men hvis kun man skal bruge et par stykker, såeh....

Om de skulle have kobberskruer kan du kigge efter. Jeg har checket Arvid Nilsson (en af de største skruefirmaer) og de har dem ikke....Kun lidt nitter og skiver.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 14:54

Du kan få skruer med kobberoverflade...............enten messing er jern
Det eneste du kan få er kobbernitter/nagler

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-11-04 15:04

enten messing er jern

?!?!?!??

Har du fået fredagsøl'len eme?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 15:29

..som bundmateriale..................men vi skal ha' vin til aften

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 05-11-04 15:46

Klart.....

.......sådan et par elefanter, kan rigtig pirre smagsløgene, inden man skal igang med Chateau'en.

Heeehehehhe

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 05-11-04 16:40

Njah, juleøllen er jo frigivet i dag.......

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 05-11-04 18:21

til hvilken lampe ?? PH lampen??