/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Skype,skal vi finde ud af hvad det kan??
Fra : Keldd
Vist : 876 gange
100 point
Dato : 05-11-04 09:39

Nu da det snart er weekend,skal vi ha` lidt gang i den.
Jeg har downloadet et program, der hedder Skype,og vil finde ud af hvad det kan(det er noget med at tale med hinanden over eller igennem computeren),men jeg mangler et headset,altså hovedtelefoner,som skal bruges.Dem må jeg lige ud og købe.
Download Skype
Er der nogen der ved hvad det drejer sig om,så skriv lidt om det her.
Jeg har kun læst overskrifterne i programmet,og som sådan ved jeg ikke noget om det,men tror det kunne være sjovt
at kigge lidt på.
Nu skal der ikke gå`s i små sko her i small talk,så bare fyr løs.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 09:41

må jo lige fyre lidt af så - savner du nogen at snakke med ??????????? *GGG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 09:41

Smart. Sender du også lige mig et headset ???

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 09:46

Herligt med en fredagssmalltalk. Så ser jeg nemlig så aktiv ud her på arbejdet : Sidder hele tiden og taster. Jeg er den eneste programmør her på stedet, så ingen tør spørge ind til hvad jeg laver !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 09:58

MOLO... jo jeg gør - HVAD LAVER DU ???????????????????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-11-04 10:00

miritdk:
om jeg savner nogen at snakke med spørger du,hm hm telefonen er jo opfundet,men lad os se på hvad det er for noget. :oO . Skype, mon der er een der har opfundet telefonen een gang til???
Molo:
Der kommer en rapport når jeg har været i byen og købe et headset,altså kun eet
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 10:05

Keldd ja nemlig - telefonen er jo opfundet *GGG* kunne bare ikke dy mig - sorry - næsten

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 10:09

miritdk -> Jeg læser XHTML, XML, XLS, XLT, XSLT, XSL-FO, XPath, XQuery, DTD, Schema, XLM DOM, XForms, SOAP, WSDL, RDF og WAP

..det står der i hvert fald på de bøger jeg har liggende foran mig på bordet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 10:16

LOL@MOLOKYLE

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-11-04 10:19

Hej Keldd
Jeg har brugt skype længe og det fungerer fint og er gratis mellem to computere - et godt altenativ til de alle de forfærdelige telefonselskaber. Jeg har bare et billigt headset, men du kan jo bruge dine højtalere og en mikrofon.
Samtidigt er det billigt at bruge hvis der ringes til en fastnet telefon i udlandet - det koster kun landets normale takst. Jeg har bekendte der ringer til fastnet i Australien jævnligt og jeg mener de betaler ca 40 øre i minuttet. God fornøjelse med det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 10:26

I kan jo spørge tedd hvordan det lyder, når man taler med mig i telefon

Harj dæ ær Målå. Hær på Ama'r ær dar sgu darjliit. Hvår'dæn ær dær hos jær ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 10:40

Er blevet nysgerrig - men er det andetledes end at tale over for eks yahoo messenger der har en knaldgod lyd ???? Og gratis ??? Tjah - ikke mere end det koster at have forbindelse til nettet vel - *G*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 11:56

miritdk -> Læs mere her : http://www.skype.com/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 05-11-04 12:02

http://my.qxl.dk/accdb/viewItem.asp?IDI=14431671

skype:
og ikke bare snakke men også send filer til hinanden
men også lave pc-support eller få en sludder for en sladder eller
ip_tlf_6 , mulighederne ligger faktisk kun hos dig selv.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 12:13

Hmm.... gad vide hvem der har lavet dette eksempel i XML DOM hos w3shools :

Citat
The following table lists the most commonly used node types supported by the Microsoft XML parser:

Node Type Example
Document type <!DOCTYPE food SYSTEM "food.dtd">
Processing instruction <?xml version="1.0"?>
Element <drink type="beer">Carlsberg</drink>
Attribute type="beer"
Text Carlsberg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 12:19

Keldd - det er ikke fordi jeg ikke gider snakke med dig eller de andre, men det med chat på skrift eller i headset/telefon er ikke lige mig.
Jeg kan nemlig ikke følge med oppe i min lille hjerne.
Jeg har og bruger netmeeting/messenger/skype , men kun når det er nødvendigt.
Når jeg har været på chatsider, får jeg en lille henstilling om at fise af, fordi de tror jeg sidder og lurer. (virkeligheden er at jeg forgæves prøver at finde på noget at sige)
Eyvind.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 12:22

Molokyle - jeg må nok hellere erkende, at det har jeg lavet.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 12:31

emesen -> Chat er pjat ....og jeg har det præcis som dig i chatrooms. Tro det eller lad være ; jeg har svært ved at finde på kommentarer til :

Trommelumme : Snuskepuske er tjullenullefis hot or not ?

ICQ, MSN messenger osv... virker forstyrrende og påtrængende på mig, så det findes heller ikke på mine computere, hverken her på jobbet eller hjemme.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 12:37

emesen (GGG) søreme godt du har alle de messengere når de kun skal bruges til nødvendigheder

molokyle - ja chat er vel pjat alt efter hvordan man bruger det - du er da ellers ret god til at chatte her

I er ski søde - lad nu en pc stå for dens initialer (personal computer) og hyg jer *GGG*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 12:47

Men her i netværket bruger vi meget konsolmeddelelse på XP og win 2000 comp.
Eks. "SÅ ER DER ØL TIL ALLE" "den der kommer sidst gi'r"
Selv folk med bærbare kommer løbende med computeren i hånden fordi
de ikke nåede at lægge den fra sig.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-11-04 12:48

Jeg bruger kun skype til telefoni og det er nøjagtig som at tale i telefon og alletiders specielt hvis man har familie, venner mm i udlandet og stadigvæk er det gratis for opkoblingen til nettet har man jo.
Chat, får man vist rigeligt af her på kandu og messenger har jeg aldrig brugt.

Emesen, hvordan går det med nonrygning ?

//bentjuul endnu

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 12:57

miritdk & bentjuul-> Dette er ikke chat. Hér kommer I til at stå til regnskab for hvad I har skrevet til evig tid. Dette er et BBS

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 12:57

Nu havde jeg lige glemt det.
Det går lige ......15dg17tim5min38sec

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 13:06

Kan godt se I har problemer med chat, emesen og Molo! Og Molo din gengivelse af hvordan det er at ha dig i røret er fuldstændig præcis!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-11-04 13:08

Nu har jeg været i byen og købe et headset.
Øh.der var jo mange forskellige,og priserne startede ved 69kr.og endte på omkring de 2000kr.
De var til gengæld RET lækre de dyre,men jeg stålsatte mig og købte et til 99kr.Man har vel karaktèr.
Sagen stiller sig nu sådan,at en af mine venner kommer først hjem i aften (jeg har andre end jer her på kandu.......undskyld)
Så finder jeg ud af hvad der er opad og nedad på det Skype halløj.
Og så var der mange flotte piger i byen i dag,der var især een der.......nej det går ikke,i må hellere selv tage en tur i byen og opdage hvad der foregår.
Lad os så se hvad resten af dagen bringer. [hør]
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 13:10

Jamm'n det er nemmere for man kan gå ud og tage sig en mad........som nu.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 13:17

Programmer som msn messenger, yahoo messenger (især) er efter min mening lige så gode som Skype, hvis det er samtale/video mellem to PC'er! Til gengæld er Skype suverænt det bedste PC til telefon-program der findes:

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-11-04 13:27

tedd:Jeg har bekendte i Australien,USA,Østrig og sågar Grønland,og De har alle computere,
så måske jeg (vi) kan bruge det.
Messenger bruger jeg også ind imellem,men det eneste chatroom jeg har været inde i er kandu,det rækker.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 13:33

http://www.skype.com/
Hent nu bare det program keldd
så kan vi da hjælpe med at sætte det op.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 13:37

Ingen tvivl om at I kan bruge det Keldd, jeg nævnte bare nogle alternativer!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-11-04 13:38

Eme:
Jeg har hentet det og installeret det,men mangler min kammerat til lidt forsøg,og han er først sent hjemme.
og der skal også læses kommentarer,hugges brænde,smøres mad,jeg har ikke engang haft tid til at pakke headsettet
ud,det er virkelig stressende det her ha ha ha ha
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 13:40

Jeg vil hellere ha et hexadecimalt ur!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 13:41

Du skulle ha' købt et bluetooth headsæt til 1000 kr. så kan man gå frit omkring 10 mtr.
Men jeg ved ikke om det virker.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-11-04 13:42

Pas på tedd,du resikerer at blive lost ovre på heden ha ha ha
Keldd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 13:42
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 13:43

Keldd -> Kandu.dk ER IKKE ET CHATROOM ...forstå det nu

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 13:45
Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-11-04 13:46

eme:Ja den er god med dig,jeg har en stor skuffe jeg kommer alt muligt
ned i,som jeg har brugt et par gange,og den er ved at være fuld,lad os
nu se hvad den her historie ender med.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 13:48

den virker - så kan i bare hoppe på

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 13:52

Lige for øjeblikket risikerer jeg at blive blæst væk, Keldd!! Så lige en krage der fløj baglæns forbi!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-11-04 13:53

Molo:
Jeg ved godt at chatroom virker på den måde at man er on hele tiden med den man chatter med,
men det er nok ikke lige mig.
Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-11-04 13:53

Molo Yeps - det står jo ikke til at slette at jeg har skrevet chat - der burde måske have stået smalltalk - og nej det er Ikke BBS - god ved hvad det betyder

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 13:56

Mit mobilnummer kan hentes ved en forespørgelse pr. emil

Der kan SMS'es og alt muligt

..men hvorfor dog det ? Den er slukket og jeg har sikkert ikke tid til at svare alligevel. Jeg er på Kandu.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 13:59

Thi-hi ..nu ved jeg at miritdk er en kvinde. Lige som med dova, troede jeg miritdk var en mand

</SLADDERTANTEN>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 14:03

Ja virker .................det troede vi

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-11-04 14:04

Nåh keldd du er på skype kan jeg se. Har du fået isat dit headset ?

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 14:04

bentjuul -> http://www.wordiq.com/definition/Bulletin_board_system

..'message board' er nok en mere korrekt betegnelse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-11-04 14:11

Det godt vi har jer unge Molo til at hjælpe os gamle med alle de forkortelser det værste er at jeg glemmer det igen. Nåh pyt, så kan jeg bare åbne et spørgsmål.

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 14:14

Så nu er Keldd's skype gået i coma - jeg viste, at min stemme kan ødelægge alt.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-11-04 14:15

Flot emesen nu er det 15dg20t11m17sek flot -så er det sværeste snart overstået.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-11-04 14:16

Eme:Nu skulle jeg kunne skrive,kalder lige på dig.
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 14:16

Fedt ur Molo!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 14:16

bentjuul.................hvad er der galt med Keldd's headsæt/skype
jeg kan høre/han kan ikke skrive

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 14:17

Jeg har på nettet fundet en ikke mindre end revolutionær opfindelse, der kan gøre såvel mobiltelefonen som Skype total overflødig

http://www.gaveskuffen.dk/produkt.asp?ID=43&Skuffe=PIGESKUFFEN%209-12%20%C3%85R%2012%20GAVER&ID2=12

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-11-04 14:19

Han har vel ikke sat headsættet til - jeg har også lige kaldt ham, fik forbindelse, men ingen lyd fra ham.

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-11-04 14:21

Molokyle > det er lige sættet - jeg har bestilt det, smidt mit headsæt og telefon ud - venter spændt på opkald

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-11-04 14:29

Emesen > jeg så først joken nu med keldd's headsæt - nej han har ikke kunne skrive længe

//bentjuul

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 14:32

Troede ellers der lå et BW museum der? Men telefonen ser solid ud! Kan den fås trådløs Molo?
Det er min barndoms gade! Ak ja disse minder!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-11-04 14:37

Ja, og jeg var læredreng lige ved i Bådsmandsstræde - det er snart flere generationer siden.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 14:41

Bentjuul - detvar nu rigtigt nok
jeg kunne høre og han kunne ikke skrive.
senere kunne vi begge skrive og jeg kunne høre.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 14:55

har molo nu fundet ud af at jeg er kvinde ????? Jamen dog --- det har jeg filene da vidst længe *GGG*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 15:06

Det vidste vi andre også. [hør] thi hi

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-11-04 15:30

Eme :
Jeg er på.
Keldd.

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 100 point
Dato : 05-11-04 15:40

Så virker Keldd's tastatur og mic oh HT sammen med skype.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-11-04 15:52

En sjov oplevelse,at tale sammen med bent og eme,når man har skrevet sporadisk sammen med dem i mange måneder.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-11-04 16:27

BUD PÅ HVAD BBS SIDER ER : BLA BLA SIDER

nå - hvad så emesen - tror du ikke jeg har vidst det længere end nogen anden ?????????*GGG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 18:45

miritdk -> Vil du kysse nu ?

...skynder mig inden creamygirl dukker op

..det er altid bedst at være beredt på hvad der måtte komme ....og komme !!!

Mere fordi.... altså ; hvis man gi'r...? , må der gerne komme noget igen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 18:47

Ps. creamygirl har altså truet med at 'fyre' mig !

...og den slags går ikke upåagtet hen

..så snart en Mand ser sit snit...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 18:56

miritdk - du er helt sikkert ikke den der har vist det længst.

Molo - ska' jeg så vente lidt med at sende din gave i glimmerglanspapir.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 19:00

emesen -> Nu ser vi; hvad der dukker op !

..imidlertid falder jeg allerede pla-dask for dette tip : http://www.kandu.dk/dk/tip/9532

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 19:07

Man lader sig logge hva'
Ok - jeg lader vente - måske er den kasse sneøl snart drukket.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 19:08

kk

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 19:15

Jeg fik forskud emesen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 19:19

Jeg er ikke én; der let lader sig 'logge'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 05-11-04 19:22

Men egentlig kan vel godt lade sig logge af et damemenneske .............logon ikke.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 19:57

Long-legs , Legs-on, Fur off ...jeg ved ikke ?

... JO; JEG GØR !!!

</VUFF>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-11-04 20:24

Nå nu humper Molo stakkels miritdk's ben!! Han har ingen hæmninger den dreng!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 20:28

Nope !

Get it a aqualung-system ...so it can breathe !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 20:30

Slavefjeld -> a aqualung-system ??? Nix -bix : An aqualung-system

</FJOLS>

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 06-11-04 03:23

og her er et lille tip:
hvis man f.eks har en hjemmeside så kan man lave et link til skype , så den selv ringer op til en bruger via homepage
( det forudsætter selvfølgelig at man har skype på sin pc) eller man kan lave genveje i en mappe
syntaxen er :
callto://"brugernavn"/
___________________________________
søg efter SkypeMe på google.dk

eller kig på denne side
http://www.gunbrass.com/skypeme.htm

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-04 08:28

måtte jo lige se hvad der kom ud af alt det her - hold da ferie i er ski da lige så - nå nej det vil jeg ikke sige - men har da fået et godt grin hertil morgen

Hvad var det så med skype ?????????????? *GGG*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-04 09:04

tedd -> En trådløs model siger du ? Værsgo : http://kaufen.conrad.de/megaphon.asp

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-04 10:01

emesen.............. du skrev: "miritdk - du er helt sikkert ikke den der har vist det længst" ...........

jo det tror jeg helt bestemt jeg vidste og ved - men du ved ikke hvorfor

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-04 10:27

Jeg tror fødselslægen sagde : Hold så fast, det bliver næppe tyr eller and. Her er jo hverken fjer eller tissemand

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-11-04 10:45

lol..Nå da da. Der bliver humpet på andres andres ben, så snart der kigges væk et øjeblik. Hmm, jamen fortsæt Molo. Vi ophæver da bare 'forlovelsen'.

God weekend

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-11-04 10:54

Nå nå,nu er vi vist ovre i det lidt mere folkelige (Dirc Passer)
Nu har jeg talt med 3 forskellige over skype,og det var da sjovt nok,men som jeg oplever det
vil den store fordel ved det, nok ligge i at det er billigt udenlands
Og hvis man roder med et eller andet problem på computeren,at man så kan være online med een der ved mere.
Men sjovt at det kan lade sig gøre.
Jeg lukker tråden mandag morgen,kan være der er andre der finder herind.
Solen skinner,så jeg kører den sidste tur på den 2 hjulede inden den bliver staldet op,for vinterens sne og frost,
fy for den lede.
God weekend alle
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-11-04 10:56

Ja - molo, fødselslægen/jordmoderen var nok den første som observerede den
såkaldte "fejllevering".

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-04 11:07

nænænæ emesen - haha - jeg ved bare noget du ikke ved

Molo selvfølgelig hverken tyr eller and - hvor primitivt - her er de da indlagt vand

GODMORGEN OG GODFORMIDDAG ALLE I SKRUPSKØRE DEJLIGE MENNESKER - OG HANKØN

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-11-04 11:08

Hva´fanø, mener du med en 'fejllevering' emesen?! Forresten er skype en kanon opfindelse, som jeg trro mange benytter sig af...incl moi!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-04 11:09

creamygirl -> Det var ikke mig ! En eller anden spradebasse af en sprutdæmon havde kuppet mit tastatur medens JEG var nede at købe mælk ...?

Hmm.... nej, den er der sgu nok ingen der hopper på

Legs er flertal, så hvor kommer det der med humper fra ?

Forklaringen er nok at jeg altså er glad for både budskaber om gratis øl og for bramfri kvinder

http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif Sødeste creamygirl. Jeg synes du ska' give damemennesket tørt på !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-11-04 11:10

kELLD..... ja stien udviklede sig - typisk *GGG* - men skype ???? Kan ikke se fordelen fremfor andre messengere sådan lige umiddelbart - for eks yahoo har jo stort set samme funktioner - men lidt sjov og lidt hurtig hjælp jo da - det er alle messengere jo rimelige til

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-04 11:16

Det er blevet højsæson for blodpølse emesen. E.P. Larsen på Amagerbrogade's hjemmelavede ....til morgenmad

Stegt i drittle smør m. Demara sukker og æblemos dertil

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-11-04 11:17

"fejllevering" er citat fra "kun en pige" af Lise Nørgaard.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-11-04 11:18

savle savle

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-11-04 11:23

Nope, jeg gider ikke give nogen eller noget tørt på idag. Har en allerhelvedes hovedpine, som altså IKKE stammer fra alkoliske varer og gider du så blive enig med dig selv Molo! er vi kærester eller not. Jeg kan godt finde en ny, hvis du synes. Købte forøvrigt to guldringe igår - mangler bare af finde een at give den store til

Tsk tsk, desperat?! ....Overhovedet ikke

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-11-04 11:29

Men kræsen så det basker

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-11-04 11:48

Er du så færdig! det var dog ulækkert
En hel kop kaffe lige lodret ned i tastaturet. Hmm, må hellere få tjekket finmotorikken hos en specialist...Tak for kaffe - og for idag

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-04 12:05

creamygirl -> For det første vil jeg ikke have nogle guldringe ..dér !!!

For det andet; Det hedder Hot or Not

..på nydansk : Hot or Snot

Jeg synes da bestemt ikke du skal finde dig en 'ny' cyber-kæreste. Man ved hvad man har, men ikke hvad man får

..iøvrigt har jeg svært ved at forstille mig; der er nogen bedre end JEG

..så kæmp for alt, hva' du har kært ....og hende der miritdk ??? Hun bevæger sig jo ind på dine (blå-)enemærker !

Ps. Den største cadeau en mand ka' få, er hvis to kvindfolk slås om opmærksomheden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-11-04 12:18

Osse hvis det er din kone og hendes svigermor som kæmper. [hør] [hør]

Kommentar
Fra : huntermis

Dato : 06-11-04 12:24

hahaha har lige sat en DMS3 Plus i en SCPH-50004 og det virker
så var der en knægt der blev glad, og så ser jeg nok ikke ham mere i denne weekend

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-11-04 12:28

Glem det
Du vil aldrig komme til at opleve mig 'slås' om hverken din, eller nogen andens opmærksomhed. Det er totalt grineren og uværdigt - så det ser ud til, at du må finde dig en anden cyberlove Molomix. Easy comes - easy goes

Mht. at du ikke tror, der er nogen der er bedre end dig! loool må være ordet der dækker min mening om denne formodning
Men sød det er du...thi hi.

//Creamy

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-11-04 13:26

Øv! Sad ellers og drømte om mud wrestling her!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-04 13:27

Kan man få en kvinde til at tænke, handle eller grine ...er den allerede halvt hjemme

Jeg ville dog blive ked af, hvis du sådan bare forlader mig creamygirl

...men det ka' være miritdk ka' lære at bøvse/prutte nationalsangen også

...hvilken Intergalaxtisk magt demonstration !!!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-11-04 13:29

Tror du får svært ved at få andre kvinder til at tænde på leopard gstreng og fluestang, Molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-04 13:30

Ps. ...bedre end mig ? Hvem sku' det være ??? tedd ???

</GRINEREN>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-11-04 13:32

miritdk:
Skype jo ja ,jeg ved ikke hvad forskellen er på den og messenger og andre der kan nogenlunde det samme [hør] ,
men nu har jeg den.
Og er der nogen der vil fortælle mig noget f.eks. at de synes jeg er grim,dum,eller har briller, ka`de bare få fat i mig den vej.
Men miritdk i virkeligheden er jeg smuk som en græsk-romersk sportsgud,og også ret flink
Hilsen :o

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-04 13:34

Et småpruttende kvindekor på Kandu.dk ...med tedd, emesen (..på afvending), B-arne-DJ (..på vandkur) og holniels; ....som ølbasser

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-11-04 13:34

Misundelse er en grim ting, Molo

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-04 13:36

Keldd -> Tro på det !

THERE CAN BE ONLY ONE </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-11-04 13:50

Molo:
Ja den er god med dig,men nu skal jeg i kirke og læse
lørdagsprædkenen
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-04 13:58

Keldd -> Hare Krishna ...Hare Rama

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-11-04 14:00

Oki, Tedd formåede at give mig et godt grineflip.
Leopard G -streng og fluestang - nej fy da føj

Og hva´fanø mener du Molo?! - vi kvinder tænker, handler og griner faktisk uden hjælp fra jer mænder. Jeg 'handler' f.eks i Netto - 'griner' af mig selv, fordi jeg på forhånd ved, at de IKKE har det jeg skal bruge - og 'tænker', at det var sq sidste gang. Total skodforretning...It is

//Creamy

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-04 14:08

creamygirl -> Jeg nyder at købe selektivt ind : Øller i Fadøls Kiosken, Kød hos Slagteren, Grønt hos Grønt-Perkeren, Brød hos bageren .....og selskab på nettet = Kandu.dk

Citat
...vi kvinder tænker, handler og griner faktisk uden hjælp fra jer mænder.

Guuuuuuuud altså... !

...siden hvornår ?

tedd & creamygirl -> Fluestang ??? ...rigtige mænd er ude med snøren og bruger selvfølgelig en 11'' FULL-ACTION stang for at få 'Gode sild' på krogen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-11-04 16:17

Jeg er altså ikke på afvending.................men tilvending af frisk luft.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-11-04 17:09

Nu er jeg kommet hjem fra kirken,
Og i aften vil jeg være meget hellig
Hilsen
Keldd.
Åh,i stakkels ugudelige,tænker kun på kødets lyster,men følg MIG, og jeg vil forbedre jer.

---uh,den sure altervin.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-11-04 17:25

AMEN !!!!!!!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-11-04 17:33

Keldd du har taget den forkerte flaske. (bvadder)...........det skal være Portvin ell. Madeira.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-11-04 17:34

Bøjet Armen !!!!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-11-04 17:43

dova:
Hvor har du været henne,du kan da ikke bare være væk.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-11-04 17:44

dova:
Hvor har du været henne?Du kan da ikke bare være væk.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-11-04 17:46

Jeg har helt sikkert ikke været i kirke

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-11-04 17:53

Keldd, du skal få af præstens "egen" flaske imorgen når du skal i kirke igen

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-11-04 18:12

dova:
Åh,lad mig frelse dig.
bent:
Ja,det tror jeg også,for han er nemlig kvartalsdranker.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-11-04 19:31

Fra hvad vil du frelse mig, Keldd

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-11-04 19:50

Fra fristelserne dova,
FRISTELSERNE.
Lad dig ikke friste,men kom til mig,og jeg vil frist øh frelse dig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-11-04 20:09

Hallo, hvad sker der sker der her - cyberspace skilsmisser, evig frelse og så et nyt "snakke med med hinanden" system, ser ud til, at I har en travl weekend
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-11-04 20:16

Hej Ripley
Hvo'n går det?
Vel overstået flyttekaos og hvad deraf følger?

Keldd
hvorfor tror jeg, at det vil være ligesom at sætte ræven til at passe høns

mvh dova

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-11-04 20:24

Hej Dova,
Mangler kun 700 flyttekasser, så jeg er optimist endnu
Men dejligt at se, at Kandu ligner sig selv, og at "de-der-dimser-der-vokser-i-skoven" krigen ser ud til at være overstået.

Men da trist, hvis århundredets love-story lakker mod enden, må jeg venligst bede om en happy ending

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-11-04 20:43

Jaja, det ligner sig selv her.
Og jo, noget kunne tyde på, at biip- sæsonen er ved at være slut
Så fred og ro indtil videre.
mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-11-04 20:50

Ja ja dova,pas på jeg ikke kommer og frelser dig,så er freden FORBI.
Keldd

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 06-11-04 21:05

Troede frelse betød evig fred - Dova, du er på den nu

Hav en god aften - Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-11-04 22:52

Troede jeg egentlig også Ripley, men Keldd har åbenbart en alternativ måde at tolke det på

Men-men Keldd, så skal du jo finde mig først

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-11-04 23:41

Jaaa dova,måske jeg vil,måske jeg ikke vil håbet er lysegrønt,så foreløbig___________
_____________ kysse kysse________ _______smaske smaske
Hilsen
Keldd

Godnat alle.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 06-11-04 23:57

Godnat Keldd og godt
mvh dova

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-11-04 12:18

Nå i kyssesyge syvsovere..........se nu at komme op. Der er næsten helt blå skype.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-11-04 12:27

Eme:
Ja,den er god med dig,du har ikke åbnet for Skype.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-11-04 13:21

Helt blå skype - jeg vil gå og nyde den samtidig med at jeg vil tænke over følgende http://www.astronomibladet.dk/?page=/more.php&id=P1533_0_2_0_C

og keld - du er ikke selv online med skype, endnu

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-11-04 13:23

PS som sædvanlig lidt rod i linket fra kandu - det hele skal kopieres for at se det.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-11-04 14:58

bent:
jo jeg VaR,men så gik jeg ud og slog græsplænen,og gravede lidt,
hvor den skal lægges om,men NU er jeg her.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-11-04 15:15

Nu er bent gået sig en tur vil tænke på een af tilværelsens spidsfindigheder:
Man kan lave omelet af æg,men ikke æg af omelet.
Og når han så kommer hjem,sender vi ham ud på en anden tur,hvor han kan tænke over:
Hvad kom først ægget eller hønen???
Se disse dybdefilosofiske betragtninger kræver sin mand,men at der ligefrem blev forsket i den slags,
på nogen af de førende universiteter i verden,går over min forstand
Nå,men jeg er jo også kun en stakkels "Kandu" læser.-
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-11-04 22:07

Yes my boy`s,så er weekenden snart forbi,og den gik jo godt.
Nogen af os fik lært at bruge Skype,og jeg fandt også ud af at bruge headsettet på messenger.
Men nu ligger der en grå mandag forude .... jeg skal til tandlægen
Ikke at jeg som sådan er bange,men betalingen venner,så får jeg sved på panden og ryster over det hele
Og tak til alle der var med i tråden her,som jeg lukker når jeg kommer hjem fra tandlægen.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-11-04 22:12

Dova er garanteret osse god til at hive tænder ud Keldd! Så sparer du den regning

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-11-04 22:24

Keldd tandlægehøjskolen i kbh mangler vist til stadighed emner som eleverne kan øve sig på - og så koster det stort set ikke noget - måske kan du få en tid til imorgen

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-11-04 22:25

Jeg havde egentlig tænkt,at spørge over på knallert siderne,der er folk med værktøjet i orden.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 07-11-04 23:02

Hæhæ

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-11-04 23:10

SÅ,
kan du bare vente dova.
Hævnen bliver sød.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 08-11-04 00:03

Uha Keldd, er det nu jeg skal blive bbange

Nej, spøg til side, tandlæger er sgu ikke for sjov, ikke priserne i hvert fald, egentlig underligt, at vores "velfærdssamfund" ikke kan finde ud af, at almindelig vedligeholdelsesmæssig tandbehandling burde være omfattet af den offentlige sygesikring.
mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-04 09:14

Keldd -> Hønen eller æget ??? Det har vi sgu da diskuteret i månedsvis : http://www.kandu.dk/dk/spg/36614 , men du er da velkommen til at deltage, læse, lære og forstå

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-11-04 09:56

molo:
Jeg fuldte med ude fra sidelinjen,og jeg har lært,
og jeg har forstået,men jeg havde lissom ikke rigtigt noget at tilføje .
dova:
Vi blev afbrudt i går af "kandu nedbrud",men den der med vi skal betale de alt for høje tandlægeregninger selv,
må vi jo takke vores politikere for.På Grønland er det jo gratis,det har Molo også skrevet et eller andet sted.
Men vores politikere har jo en vane med at fare med lempe,mod de liberale fag.Mindstelønnen for en advokat var for 2 år siden 1640kr i timen, så er der dyrlæger, ejendomsmæglere ( de værste af alle)m.m.,og vi står som sædvanlig med

Nå,men jeg må hellere gå ud i haven og grave kronjuvelerne op,jeg skal jo betale den elendige tandlæge.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-11-04 10:01

Æv:Fuldte = fulgte. eller ?????????????
Keldd

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 08-11-04 16:14

Tak for svaret emesen.Det var så den weekend,og tandlægeregningen
var til at holde ud (271kr.)
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 08-11-04 16:23

Hva fan!!! Det var da helt klart mine points det her emesen og Keldd!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-11-04 17:31

tedd:
http://www.skype.com/
Bare installer Skype herfra,meld MIG > kelddo < til som bruger,så springer der et skilt op hos mig,som jeg godkender
så er du på,let nok ,ikke?
SÅ kan du fortælle mig jeg er tyk,grim,dum,bruger briller og alt så`n noget
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 08-11-04 19:25

Selv tak - det luner med lidt point i denne hårde mobilosverden.

Tedd ..........fortælle alt det er spild af tid....................han ved det.
Tedd....................jeg har kæmpet for disse point med en firewall som næsten brød sammen - så jeg fortjener dem.
Men du kan da få halvdelen - måske.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 08-11-04 19:39

eme:
Jeg ved godt han ved det,men han er lidt tung i det,og han
lider vist også af telefonskræk taler nok kun Jysk .Hans stemme kan vi heller ikke bruge i kirkekoret,den er som et rustent vandorgel har jeg hørt.
Hilsen
Keldd.