/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Efterlysning: Definition af killfilter.
Fra : Finte
Vist : 383 gange
117 point
Dato : 30-07-02 12:04

Det undrer en jomfruelig ng`er at støde på begrebet (?) killfilter i dette forum!
Er et killfilter da ikke et ytringsfrihedsdræbende instrument?
Eller hvad?

Finte

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 30-07-02 12:13

Hej Finte,

øh... noget bestemt du hentyder til?

vil du evt. være så venlig at henvise til det emne... så ville det være lidt lettere at vurdere... end skal til at lede efter det...

mvh.

Strarup

Accepteret svar
Fra : Rellom

Modtaget 117 point
Dato : 30-07-02 15:38

Hej Finte

Et killfilter er det samme som en ignoreringsliste: Man modarbejder de brugere, man ikke bryder sig om, ved at give deres tips nul point, ikke besvare deres spørgsmål, og ved at holde sig væk fra indlæg, hvori de medvirker.

Selvfølgelig har du ret i, at det er til skade for ytringsfriheden. På den anden side er total ytringsfrihed næppe mulig. Et eller andet sted er man nødt til at sætte grænsen.

Spørgsmålet er bare HVOR?

Hvis du går ind i kategorien "kandu.dk" og læser indlæggene dèr, vil du se, at det i høj grad er om denne problemstilling, debatterne drejer sig.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 30-07-02 15:41

"tips nul point" = tips nul stjerner. For at det nu kan blive helt rigtigt.

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 30-07-02 15:50

Og når nu det er sagt, skulle jeg så ikke også gide give dig et link? Selvfølgelig skulle jeg det!
Værsgo: http://www.kandu.dk/dk/emne/20605

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 15-08-02 20:53

Hej Finte

Er du blevet så rystet over det, du har læst, at du helt har forladt kandu.dk?

I så fald synes jeg, du skal komme tilbage igen.

Den ballade, jeg linker til, er kun krusninger på overfladen. Som helhed er kandu.dk et rigtig rart sted at være, og ytringsfriheden har det faktisk fortrinligt.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : Finte

Dato : 16-08-02 21:22

Kære Rellom.

Nej..jeg har ikke hverken halvt eller helt forladt kandu.dk.

Mere end tak for dine sobre og oplysende kommentarer til mit spørgsmål.

Du har hjulpet mig på en facon,der er en gentleman værdig.

De bedste hilsner

Finte

Godkendelse af svar
Fra : Finte