/ Forside/ Karriere / Erhverv / Udlejning / Spørgsmål
10  katekismus 460
Hvem vil leje kontorlokaler på strøget
Fra : Rajkai
Vist : 665 gange
50 point
Dato : 30-07-02 12:03

powered by FUEL - Strøget, København
"Web-bureauet FUEL er flyttet ind i nye lokaler
på Frederiksberggade 15 (starten af Strøget).
Vi har et par kontorlokaler/pladser til overs som
vi gerne vil udleje til et par freelancere eller et mindre firma.
Vi foretrækker folk fra reklame/webbranchen (kodere eller kreative),
men det er ikke et must; Ring til Christian Rajkai på 26 12 77 77 eller s4 info på:
http://www.fuel.dk/lokaler/fuel.htm

Mvh.
christian

Accepteret svar
Fra : zonker

Modtaget 60 point
Dato : 30-07-02 12:28

Dette har INTET med udlejningsspørgsmål at gøre, så vær sød at stoppe det

Kommentar
Fra : pong

Dato : 30-07-02 14:01

Men du skulle lige give et formodet svar og snuppe 50 billige point - tsk tsk.

Kommentar
Fra : TariLiex

Dato : 30-07-02 22:04

til ZONKER du er simpelthen for meget.... hvorfor sætte det som formodet svar din ...........

Kommentar
Fra : zonker

Dato : 31-07-02 07:49

rotflmao