/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
kazaa lite
Fra : mc.feast
Vist : 469 gange
50 point
Dato : 04-11-04 20:48

Hej
Jeg er ved at install ny computer jeg bruger XP og er ved at installere kazaa lite den vil ikke connecte - mit engelske er mangelfuld men kan det passe det koster penge nu ??? Jeg havde kazaa lite på min gamle hvor den kørte aldeles glimrende.
Jeg har desværre ikke så mange point.

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 04-11-04 20:54

Ja ,hvis du ikke har en af de Gl Opsætninger koster det,men brug Overnet(edonkey)skriv overnet i Google

Kommentar
Fra : mc.feast

Dato : 04-11-04 20:58

Ja jeg har jo ikke en af de gamle opsætninger da det er en ny install af mit XP.Koster den alm kazaa også penge nu ?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-11-04 20:58

Kazaa roder godt i øjeblikket,men prøv at fjerne din firewall medens du installerer den,
det burde hjælpe.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : mc.feast

Dato : 04-11-04 21:14

Skal jeg forstå det på den måde at jeg skal afinstall lite igen slå min firewall ( har kun den fra servicepack 2) fra , og så install kazaa lite igen, at så kører det igen ?

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 04-11-04 21:43

"mit engelske er mangelfuld " Undskyld men kniber det med forståelsen,KazaaLite KOSTER penge

Kommentar
Fra : er_du_klog

Dato : 04-11-04 22:29

der skal jo gøres opmærksom på at det er ulovligt at downloade med de programmer...

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-11-04 22:53

Slå Firewallen fra,og se om du kan komme på.
Det hedder Kazaa gold 3 i dag.
er_du_klog: Ja det er godt Hr.betjent.
Hilsen
Keldd

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 50 point
Dato : 04-11-04 23:01

mc.feast:
http://www.kazaa.com/us/products/downloadKMD.htm
Her er 2,6 versionen,den er gratis.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 04-11-04 23:03

Det går fint,det er 2,7 versionen der er gratis.
Keldd

Kommentar
Fra : mc.feast

Dato : 04-11-04 23:33

tak for du ikke rykkede hovedet af mig fjante, måske du skulle se keldds svar o og du så gav ham nogen point o

Kommentar
Fra : PARKENSS

Dato : 05-11-04 01:11

Hej

Lige et spørgsmål helt udenom Kazaa,---hvordan sætter i disse herlige smilyes ind ??

Hilsen
Parkenss

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-11-04 02:52

PARKENSS > Smilyes, ligesom du gør selv, ellers se her http://www.kandu.dk/dk/faq.asp#20
Undskyld det er helt uden for dit emne mc.feast - normalt ville PARKENSS vel åbne et spørgsmål selv !!!

//bentjuul

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 05-11-04 08:03

Du har fuldst ret,men når jeg nærlæser dit spgm slår det mig at du spørger om Kazaa Lite koster penge,det gør det,deraf svaret med en gl opsætning,det er ikke usædvanligt at men har en smule backup af forskl pogrammer,når så ens behjertede forsøg bliver fuldstændig ignoreret,så kan det såmænd godt være der ryger en finke af panden.Men dejligt du kunne få den nødvendige hjælp!Bortset fra det ,så siger de kloge at der er mindre møg på OVERNET,men desv kender jeg dem ikke selv

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-11-04 09:05

Gud ved om Hr.bentjuul er gået i seng???
Hilsen
Keldd

Godkendelse af svar
Fra : mc.feast

Dato : 05-11-04 09:08

Tak for svaret Keldd.Du er en guttermand.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-11-04 09:12

Godmorgen Keldd

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-11-04 09:19

Selvtak mc.feast,og tak for de pæne ord.
bent:Hvorfor har jeg på fornemmelsen du ikke har været i seng??
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 05-11-04 09:25

Det har jeg skam været men blev vækket tidligt, da vi skulle være passe et sygt barnebarn.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-11-04 09:42

bent:
Kig i "small talk".Een eller anden vil vide noget mere om "Skype",jeg skal ud og købe et headset.
Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 05-11-04 09:44

Bent:
Klap det lille barn
Keldd.