/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
TIPS - hvor går grænsen?!
Fra : punkler
Vist : 458 gange
1 point
Dato : 04-11-04 16:47

Det seneste tip skrevet af "return" indeholder dette:
rekte citat
"dette er en god side http://www.lifetranslator.biz/ "

Hvad er meningen med at skrive et tip som dette? Kandu annoncere allerede ofte via banners med dette?
Er det for at få points? - sikkert ja, men hvorfor skrive et tip, som kun giver 2 points?
Et tip bør indeholde noget som ikke alle har kendskab til.
Jeg henviser ikke kun til return's tip, men også til mange andre.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 04-11-04 17:35

"Et tip bør indeholde noget som ikke alle har kendskab til".
Det tror jeg er umuligt at definere på den måde, for alle kan jo skaffe den viden der ligger i de tips, enten ved at læse om det, eller finde det på nettet.
Det handler jo kun om, at hvis folk mangler en oplysning om et eller andet, så vil de også prøve at finde det.
Og der tror jeg at de tips der bliver skrevet her, ikke har den store betydning, for der bliver ikke tænkt over at man kan finde de oplysninger sådan et sted.
Det synes jeg er tydeligt at se på mange af de spørgsmål der kommer. Enten har det været som et tip, eller også er samme spørgsmål stillet og besvaret utallige gange før.
Så umiddelbart mener jeg, at tiprubrikken er totalt overflødig, for som det er nu, bliver den mest brugt til, som du selv er inde på, beskyldninger om pointjagt, eller også kommer der dødssyge tips til skræk og advarsel om andres tip.

mvh dova

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-11-04 17:36

Hvor går grænsen?!....Jamen der er ingen og alligevel bliver det taget op igen og igen og igen og igen.....og

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 04-11-04 17:40

det næste bliver vel et tip. lydene ca. sådan: WWW.KANDU.DK det er en udemærket side HAHA!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 04-11-04 18:20

..og hver gang en eller anden har lavet noget oversmart og nogen kommenterer det kommer smalltalkmesteren og gaber.

Kommentar
Fra : punkler

Dato : 04-11-04 18:25

nej men helt ærlig, jeg synes personlig det er for langt ude... De har ikke en dyt ud af det - ikke engang gode points...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 04-11-04 18:27

AHA!... så må det være mig der er smalltalkmesteren mærkeligt jeg så ikke befinder mig på top 10. Den her gabende smiley er det vist ret begrænset at du har set mig bruge, men sød er den...hehe - og hvori lå det 'smarte' i din bemærkning BjarneD?! tsk tsk

Accepteret svar
Fra : BjarneD

Modtaget 1 point
Dato : 04-11-04 18:30

punkler, der er desværre nogen der tror at Kandu er et chatroom for både store og små børn og så længe nogen bakker dem op i deres unoder kan du lige så godt opgive

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 09:46

punkler -> Det er let at svare på : Der hvor grænsen trækkes !

..af den almindeligt vedtagne netikette. Det er 'uskrevne' regler du bl.a. kan læse her : http://www.kandu.dk/dk/tip/9451

Selvom 140 brugere her på sitet må formodes at have set tippet, er det åbenbart de færreste der har læst de angivne link, ensige tænkt sig at følge dem

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-11-04 09:47

Lidt 'sjovt' man kan læse uskrevne regler ik' ?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : punkler

Dato : 11-09-06 17:11

Tak for svaret BjarneD. - det er vel på tide at få en ende på dette spg