/ Forside/ Teknologi / Udvikling / Andet udvikling / Spørgsmål
10  pallebhan.. 320
'Fejl' i .mpg filer?
Fra : Olle_hansen
Vist : 506 gange
100 point
Dato : 04-11-04 15:35

Hey.

Jeg har hentet nogle .mpg filer via et p2p-program.

Disse .mpg filer har bare et lille problem. De kan hverken afspilles med Winamp, eller Windows Media Player.

Men jeg kan afspille dem med et program der kan spille film, mens de stadig blier hentet. DVS jeg tror filmen mangler noget, for at være en rigtig .mpg fil.. Noget med slutningen at gøre, måske?

Kan jeg reparere filerne? Der er intet galt med dem, de kan bare ikke afspilles.

Evt. konvertere det?

Help me-

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 04-11-04 16:40

Hejsa.....
Jeg tror du mangler nogle codecs........ hent filen :
http://home.hccnet.nl/h.edskes/finalbuilds.htm#klmcodec

og installer pakken når den er færdig dl....... Så tror jeg du kan se det hele...

VH
mrhan

Kommentar
Fra : Olle_hansen

Dato : 04-11-04 16:46

Narj, det er ikke codecs. :S

Tsk.

Kommentar
Fra : mrhan

Dato : 04-11-04 16:50

Hejsa.... det skal være pakken der hedder :
K-Lite Mega Codec Pack 1.03
den på ca. 18 mb

vh
mrhan