/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
dvd-rom vil ikke afspille dvd
Fra : saraintheskies
Vist : 388 gange
100 point
Dato : 03-11-04 23:02

Mit dvd-rom combo drev vil pludselig ikke læse dvd-medier. Der er tale om originale DVD'er....
Den siger, at den ikke kan læse den isatte cd. Har søgt efter løsninger og prøvet næsten alle, så forslag er MEGET velkomne Er mit drev bare dødt? - det virker ellers fint med almindelige cd'er

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-11-04 03:46

Mit bedste bud er: Rens dit drev og sørg for at dine DVD'er rene. Hjælper det ikke, så ??????
Det kunne jo være at DVD'ere stiller større krav til læsehovedet end CD'ere? Hilsen AJ

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 04-11-04 03:46

Mit bedste bud er: Rens dit drev og sørg for at dine DVD'er rene. Hjælper det ikke, så ??????
Det kunne jo være at DVD'ere stiller større krav til læsehovedet end CD'ere? Hilsen AJ

Accepteret svar
Fra : Fjante

Modtaget 100 point
Dato : 04-11-04 08:31

Gå i eenh håntering/fjern driver-luk ned -genstart

Godkendelse af svar
Fra : saraintheskies

Dato : 04-11-04 09:27

Tak! Underligt at der skulle noget så simpelt til?!

Kommentar
Fra : Rantz

Dato : 19-11-04 13:55

om du kontakter mig på snah31@hotmail.com/se ordner vi til dine problem Rantz

Kommentar
Fra : saraintheskies

Dato : 20-11-04 12:17

Øh Rantz problemet er jo løst...men tak for tilbuddet