/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Fjerne prog.mappe fra all users
Fra : Sniper12
Vist : 334 gange
100 point
Dato : 03-11-04 22:04

Jeg har lige afinstalleret 2 programmer, men kan ikke fjerne de genveje som er i start, de ligger under (all users). Jeg har prøvet i fejlsikkret tilstand og logge på som admin, men den kommer bare med en besked om jeg ikke kan slette dem.

Er der ikke en der har et trik til at få dem væk.

Accepteret svar
Fra : troldenesdhb

Modtaget 110 point
Dato : 03-11-04 22:07

prøv at gå i eks word, gå i ÅBN, browse frem til mappen, højreklik og vælg slet.

Kommentar
Fra : Sniper12

Dato : 03-11-04 22:31

Hahaha det er da til grin, men det virkede og jeg er tilfreds

Godkendelse af svar
Fra : Sniper12

Dato : 03-11-04 22:31

Tak for svaret troldenesdhb.

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 03-11-04 22:32

jammen det var så lidt, jeg bruger selv funktionen til drilske filer og mapper. Ellers bruger jeg DR. Delete.