/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvor ??
Fra : FrK_KrisTenSen
Vist : 443 gange
100 point
Dato : 03-11-04 20:27

Heej ..

Hvor kan jeg gå ind på nettet og høre online musik ..

Det skal ikke være fra en radiostation, men hvor man selv finder og vælger sange .. ?

Knus herfra .. Og på forhånd tak ..

Kommentar
Fra : Linkin

Dato : 03-11-04 20:41

Hej!
Du kunne evt. gå ind på launch.com der kan du også se musikvideoer.
Der kan man også høre noget der minder om en radio, men du kan selv gå frem til det næste nummer.
Håber du kan bruge noget af det her.
Hilsen Linkin

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 03-11-04 20:47

www.amazon.com kan du høre 1 minut af hver sang på den valgt cd:)

Accepteret svar
Fra : o0LouiSe0o

Modtaget 100 point
Dato : 03-11-04 22:21

www.altavista.com, vil jeg klart enbefale., selvom jeg lidt er modstander af at downloade osv .
På hjemmesiden kan du vælge mellem at åbne, eller du kan gemme filen på harddisken.. Ikk altid kvaliteten er så god, men udmærket.
Håber du kan bruge det til noget..
Louise

Kommentar
Fra : IPM

Dato : 04-11-04 09:00

Hej
Jeg vil anbefale denne
God musik

http://www.radioseven.se/

IPM

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-04 09:59
Kommentar
Fra : Linkin

Dato : 15-11-04 09:46

Hej igen!
Hvis du kan lide Linkin Park kan du gå ind på joehahn.com og høre alt det musik de har lavet...

Godkendelse af svar
Fra : FrK_KrisTenSen

Dato : 17-10-05 14:37

Tak for svaret o0LouiSe0o.