/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Samliv / Spørgsmål
10  Trille7 350
Vægtvogterne
Fra : Trolley
Vist : 2251 gange
20 point
Dato : 03-11-04 19:25

Hej derude
er der nogle som kender vægtvogterne??
Jeg har egentlig altid været en slank pige, i mine yngere år meget tynd, men jeg skal love for at jeg efter at ha' fået 2 børn, har svært ved at smide mine kilo.
Jeg er 41 år og det bliver ikke lettere at smide de overflødige kilo i alt 15 kg.
Jeg kæmper en kamp.
Hilsen en der MEGET gerne vil tabe sig på den gode måde.

Kommentar
Fra : return

Dato : 03-11-04 19:32

du kan melde dig til dette her det er utroligt godt og så virker det http://www.weightconsultants.com/da/

held og lykke

Kommentar
Fra : basil28

Dato : 03-11-04 19:32

Hej Trolley

Kender vægtvogterne ganske godt, eller dvs deres programmer eller mad....

du sammensætter din egen kost ud fra de retningslinier de giver dig, og kosten gør at du taber dig forholdsvis hurtigt... det der er hemmeligheden er at blive ved med at spise efter planen og derved bevare dit vægttab... og det virker...

jeg har selv brugt det, dog mest i perioder, for lige at komme en 2 - 3 kilo ned, men min svigerinde bruger og lever "stort" set efter det og hun har født andet barn for 7 måneder side, og alle kiloene er VÆK... Jo længere du bliver på kostplanen jo mere taber du dig, og deres konsulenter har masser af gode retter som man får når man køber programmet.

Mvh
Basil

Kommentar
Fra : mango

Dato : 03-11-04 23:05

Jeg er begyndt at spise efter min blodtype...det er altså bare super..der er ingen restriktioner..og du vil blive forundret..prøv at kikke her: www.vitamindoktor.dk

Kommentar
Fra : trukni

Dato : 04-11-04 08:59

Hej Trolley.

Jeg har gode erfaringer med SlankeDoktoren på Nettet. Det kører efter samme princip som vægtvogterne, men du skal ikke stå til skue ved " offentlig vejning " som ved vægtvogterne. Her får du også kostplan og opskrifter og kan gå i dialog på nettet med de andre brugere.

MvH trukni

Kommentar
Fra : Trolley

Dato : 04-11-04 08:59

hej tak for alle jeres svar.
Er der nogen af jer der kener til pointsystemet og kan man selv finde ud af hvormange point man må "spise" for.

Kommentar
Fra : slemmert

Dato : 04-11-04 16:43

jeg overvejer også vægtvogterne, men jeg har det skidt med tanken om at nogen skal tjene på andres lidelse. jeg har det ligeså skidt med et svar jeg engang fik på sygehuset" for at få en diatist skal man være syg " man skulle da næsten tro det var dyrere for samfundet at behandle mod overvægt end det ville være at rådgive evt kollektivt med korrekt kostvejledning .....

Kommentar
Fra : LouiseKP

Dato : 14-12-04 22:37

Prøv hjemmesiden slankigen.dk. Den er gratis og du skal kontrolveje dig selv 1 gang om ugen og skrive det ind og så kan du følge din vægt. Du får også tilsendt kostplaner med mange spændende opskrifter.
Hvis du har en formodning om, at det at skulle stå til regnskab overfor andre end dig selv, vil gøre det nemmere for dig at holde fast i kuren, kan du tale med din egen læge om at komme til vægtkontrol hos ham/hende - det er også gratis.
Som slemmert har jeg det også skidt med, at nogen skal tjene en masse penge på at jeg vejer for meget. For i princippet ved vi jo allesammen hvad der skal til - motion og sund kost.

Kommentar
Fra : AnnaG9

Dato : 22-07-06 11:51

Hejsa!

Jeg har været på De Danske Vægtkonsulenter og har tabt mig ca. 10 kg på deres program og 8 kilo forinden på egen hånd. Nu har jeg så taget 4-5 af de tabte kg på igen og denne gang SKAL det bare være det rigtige for mig!!
Jeg er i tvivl om jeg vil starte hos DDV igen eller om jeg vil starte hos Vægtvogterne... Jeg vil derfor utroligt gerne se Vægtvogternes program, så jeg kan beslutte mig!
Det er ikke fordi jeg vil have programmet gratis og køre ræset selv, da jeg ikke vil kunne klare det uden støtte under alle omstændigheder! Men før jeg beslutter mig og melder mig ind, vil jeg meget meget gerne se deres kostprogram, så jeg kan vælge hvad jeg helt sikkert vil denne gang!!

Jeg håber meget at der er en herindefra, som vil være rigtig sød at sende mig programmet, eller en som vil give mig eksempler eller måske endda skrive lidt med mig omkring programmet på mail eller MSN!? - annageppel@hotmail.com

Med venlig hilsen
Anna!