/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
postnuke (admin panel)
Fra : rudik
Vist : 296 gange
51 point
Dato : 03-11-04 18:53

hej...
jeg har installeret postnuke, men kan ikke finde admin panelet.
hvor kan jeg finde admin panelet?

min side ligger på www.rudik.dk/index.php

//rudik :-|

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 03-11-04 19:18

undskyld. jeg fandt ud af det. jeg skulle bare skrive.

www.rudik.dk/admin.php

//rudik

Accepteret svar
Fra : wilsonweb

Modtaget 51 point
Dato : 03-11-04 20:23

Du skulle bare have valgt Typo3. Så var det hele meget bedre og nemmere at finde!
Den danske vejledning er forresten her: http://typo3.org/documentation/document-library/doc_tut_quickstart_dk/

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 03-11-04 21:23

DET ER IORDEN
så prøver vi Typo3

---> wilsonweb
så skal du være klar til at hjælpe.
du har ikk en mail som jeg kan skrive til hvis jeg har brug for hjælp?
hvis du vil hjælpe mig?

//rudik

Kommentar
Fra : rudik

Dato : 04-11-04 07:10

der er en fejl i mit typo3 :-|

jeg skriver http://rudik.dk/quickstart/typo3/install/index.php?mode=123&step=1&password=joh316
eller bare http://rudik.dk/quickstart/

den siger:

In the main source distribution of TYPO3, the install script is disabled by a die() function call.
Open the file typo3/install/index.php and remove/out-comment the line that outputs this message!

hvad er der galt?

//rudik

Godkendelse af svar
Fra : rudik

Dato : 04-11-04 07:14

Tak for svaret wilsonweb.
         men vil gerne have lidt hjælp.
har lavet et nyt spørgsmål.

emne typo3

//rudik

Kommentar
Fra : wilsonweb

Dato : 08-11-04 12:01

Tak for det. Jeg var desværre væk i weekenden, så jeg kunne ikke hjælpe dig med typo3, men jeg kan se at du har løst lidt af dit problem.