/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Flash A920
Fra : rj77
Vist : 446 gange
150 point
Dato : 03-11-04 17:17

Hej Brugere!

Er der nogen der kan hjælpe mig med af flashe en Motorola A920?
Jeg har været inde på slavi.org og hentet PST 6.7. Når jeg installere
programmet skriver den different language, åbenbart sprogfejl i min XP
Jeg har også hentet en flash pakke 920-925 ligeledes hos slavi.
PST'en kan jeg godt få til at connecte men når jeg prøver at flashe
og vælger fil. Har prøvet både med Booter- og REL-filen.
Og har prøvet alt... Så fejler den, det har jeg så fået af vide er normalt
men så kan den ikke finde ud af at connecte igen.
Fejlen den skriver er: [filnavnet.SHX] does not have .shx extension.
Nogen der ved hvad der kan være galt?

M.V.H
RJ77

Kommentar
Fra : lau_cph

Dato : 03-11-04 17:21

Lad vær selv at prøv på at flashe telefonen... du kan ødelægge den helt... gå ind og fusk dig til en opdatering hos 3 butikken... sig der var noget galt efter den blev opdateret sidst eller noget, eller sig at du har fået en sms med en besked om opdatering, og få rettet evt. fejl!

Accepteret svar
Fra : rene2897

Modtaget 160 point
Dato : 03-11-04 17:49

Du skal have opdateret den til A925 for at kune bruge andre programmer end 3´s. For at få gjort det gratis, skal du gå ind og sige at din blutooth ikke virker, som de ellers lover at den gør i deres brugermanual,så opdatere de den til A925. Du må ikke sige at du bare vil have den opdateret så risikerer du at komme til at betale for det.

René

Godkendelse af svar
Fra : rj77

Dato : 20-10-06 11:47

Lukker lige spørgsmålet.
Der er jo ingen grund til at det står åbent