/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
LIPOVARIN 100 % naturlig slankepille
Fra : brinkloev
Vist : 933 gange
200 point
Dato : 03-11-04 15:39

Har netop investeret 523,- kr i dette produkt - fra England.
Det skulle sætte fut i fedtforbrændingen....Ved hjælp af naturlige urter.
Har bare lige fundet ud af, at jeg har alt for megen mavesyre, så jeg må IKKE tage dette produkt!
Altså:
Er der nogen som er int. i at købe dem...selvfølgelig til nedsat pris...kvittering haves!
Brinkloev-j@mail.dk

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-11-04 16:44

Kan du ikke sende dem retur og få dine penge igen?

Der er ikke noget værre end at se voksne mennesker blive snydt af den slags produkter, det virker IKKE, hverken med eller uden for meget mavesyre.

Det eneste der virker i forhold til vægttab er en fornuftig kost og motion

Kommentar
Fra : dova

Dato : 03-11-04 16:52

Ja, alle de der "mirakelkure" plejer da at have sådan en indbygget "tilfreds eller penge tilbage" garanti.
Ved godt, det ikke er det du spørger om, men her kan jeg kun give Better_Performance ret 100%.
Der findes ikke noget der kan sætte fut i forbrændingen, medmindre det handler om stoffer det er ulovligt at sælge. (noget der hører ind under euforiserende stoffer)
mvh dova

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 03-11-04 16:53
Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 03-11-04 17:40

Hej
Nej, jeg kan ikke få pengene retur, idet at jeg har åbnet glasset!
Men tak "better performance" for dit link, som jo egentlig bestyrker ingrediensernes effekt, på stofskiftet...
Så er det jo op til en´ selv, at spise sundt & dyrke motion!
Venligst Brinkloev

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 03-11-04 19:50

Tror i ikke, sådan en "mirakelkur" virker på forbrændingen??? Det tror jeg den gør - når man skal betale for den. Sådanne "mirakelkure" plejer at koste en bondegård. Det vil sige, man skal arbejde en masse mere, for at få råd til den. Og så stiger forbrændingen!!!!
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 03-11-04 20:25

Jernlayden har jo humor....
Kan godt se pointen!
Brinkloev

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 04-11-04 07:46

Hej med jer

Faktisk så er det korrekt at den slags produkter virker, vi skal blot lige være opmærksom på hvordan de virker. Undersøgelser har vist at hvis du spiser dette eller tilsvarende produkter i 90 dage, vil du formentligt kunne tabe dig 11 gram mere end du ville have gjort hvis alt andet var lige.

Hvis du i stedet for spise lidt proteinholdig kost, ville dit vægttab være mange gange større, så set i lyset heraf er det rimeligt at anføre at produkterne ikke virker, men teknisk set er der et forsvindende lille plus ved brugen.

Det er regulært bondefangeri at sælge disse produkter til de vanvittige ågerpriser som de forhandles til, og jeg vil varmt anbefale enhver at holde sig fra dem så beklageligvis brinkloev så vil jeg ikke købe dine piller, og jeg tror heller ikke du får nemt ved at omsætte dem.

mvh

Henning

http://www.slankigen.webbyen.dk

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 04-11-04 08:33

Jeg har forresten lige smidt 2 kilo på 3 dage (ved godt der er noget væsketab involveret) blot ved at spise en masse proteiner og holde igen på kulhydraterne

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-11-04 16:57

Og jeg har smidt 7 ved at gøre det samme som Better_Performance. Jeg har altså bare været 7 uger om det. Men de 7 kg svarer til 12 cm om hofterne.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 04-11-04 17:29

Tillykke til jer begge...
Som nævnt tidligere, ved jeg godt, at der skal sund kost & motion til...Har ligesom selv tabt mine 30 tvillinge-graviditetskilo på mindre end 1 1/2 år v/ at gøre ovennævnte!!!
Ville bare have lidt hjælp mht. forbrændingen, ( til at smide de sidste 8 "overflødige" kilo), derfor købet af dette produkt...
Så lad venligst være med at dømme mig, da produktet ikke er købt via en reklame som f.eks lover 30kgs vægttab i løbet af 5 dage...
Bare mit besyv...
Mvh Brinkloev

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-11-04 19:12

Hej Brinkloev.
Jeg kunne aldrig drømme om at dømme dig. Jeg kunne selv have gjort det samme, hvis jeg ikke havde boet sammen med min samlever. Hver gang jeg mener, jeg skal prøve noget, der lover guld og grønne skove, mener jeg nok, at det er et forsøg værd, hvis der er tilfredshedsgaranti. Men han er så fornuftig (på det punkt), at han altid får mig til at tænke mig om. Og når jeg er faldet ned igen, ved jeg godt, at der ikke er nogen genveje til at tabe sig. Kun sund fornuft. Men jeg har ikke motioneret overhovedet, for det kan jeg ikke. (kørestolsbruger). Men mange grøntsager kræver mere energi at fordøje, end de giver ved at spise dem. Derfor taber man sig af dem.
Hilsen Jette

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 04-11-04 19:52

Hej Brinkloev.

Faldt lige over dette link fra jubii. Det koster nogle penge, men jeg er ret sikker på, det virker. Tag en rundtur og se på det.

http://slank.jubii.dk/

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 05-11-04 08:20

Hej Brinkloev og alle i andre

Der er så afgjort ikke tale om at vi dømmer nogen, og dog - vi dømmer de firmaer der ved plat forsøger at narre penge fra overvægtige, der iflg sagens natur er parat til at prøve stort set alt.

Jeg har selv været igennem hele turen, prøvet over 100 forskellige kure igennem årene, men vægten blev ved med at stige og stige, indtil jeg for godt 1 år siden satte mig grundigt ind i hvad det er der skulle til.

For mig var det ikke muligt at basere et vægttab på øget motion og sport, da jeg havde en størrelse der gjorde at jeg havde visse begrænsninger og en skade efter fjernelse af kræftvæv i højre ben, der giver mig en del gener, så der skulle noget andet til.

For at gøre en lang historie kort, så har jeg siden 1. august sidste år tabt mig 73 kg og runder i løbet af denne måned den for mig meget magiske grænse på 100 kg. Dette er sket ved en omlægning af kosten, hvor jeg virkelig undgår kulhydrater og sikrer mig at jeg får proteiner nok.

Hvis du / i vil læse mere om hvordan, så kan i læse det her htt://www.slankigen.webbyen.dk hvor i også kan hente et program til kontrol af hvad i spiser og beregning af hvad i skal have af kalorier og hvordan vægten vil udvikle sig ved et givet kalorieindtag.

Programmet og rådgivning via sitet er naturligvis 100% gratis, så der sker altså ikke noget ved at kigge ind forbi.

mvh

Henning

Kommentar
Fra : teis

Dato : 06-11-04 21:52

Hej Henning. Du er bare sej,tillykke med vægt tabet. mvh Teis

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 28-12-04 09:47

Hej Alle
Pillerne er for længst solgt...Og flere har meldt sig, som købere!
Godt Nytår!

Kommentar
Fra : henningborchert

Dato : 28-12-04 09:58

I lige måde brinkloev og tak til teis.

mvh
Henning

Kommentar
Fra : brinkloev

Dato : 28-12-04 10:02

TAK

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 28-12-04 16:25

Det var da dejligt, du kom af med dem, så tabet ikke er så stort. Hvor jeg dog kender den der med at prøve at finde genveje til normalvægten. Jeg er efterhånden tilbøjelig til at give Henning 100% ret. Ku' godt være, man skulle holde sig til hans "plan".

Kan du - og i andre - også have et godt nytår.

Hilsen Jette